Gå til innhold

Noen serviettsamlere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er forelsket i denne tråden.

 

Anonymous poster hash: 37946...655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

 

 

samler ikke papirservietter selv om det nok utfra hvor mange forskjellige pakker jeg har kan se sånn ut (vi bruker alltid servietter - papir til hverdags, og da kan de godt være fine.) Samler tøyservietter, derimot, kan nok dekke til 70-80 selv om det er max 15 av samme type (heldigvis er det de fineste, hvite damaskserviettene med monogra jeg har flest av).

 

Hei Sug! Jeg håpte spesielt du ville svare. 'Crazy-Sad-About-Peaches'-dama, din største fan, her! Hyggelig at serviettene appellerte til deg. Du virker som interessant blanding av en pragmatisk liberal humanist. Good for you!

 

Etterhvert som jeg har blir eldre setter jeg større og større pris på god kvalitet. Det er vidunderlig å velge absolutt best mulig dopapir, f.eks., eller ha på tynne kashmirsokker når det er kaldt å legge seg. Det er merkelig hvordan behovet for kvantitet erstattes med behovet for kvalitet. 

 

Barna sluker gjerne innpå sjokoladeimitasjonsgodis, f.eks.- spiser det selv om det smaker direkte ubehagelig, så lenge det kan defineres som godteri.

Selv er jeg så godt moden etterhvert at jeg tålmodig kan vente på godbiten min til vi skal besøke en fantastisk kaffebar neste helg, f.eks.. Det er utrolig hva litt perspektiv og tid gjør med selv en tullet stakkar.

 

Til Neste Gang,

HI. 

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

 

 

Beklager- innså at jeg var litt upresis. Jeg er 'Crazy-Sad-About-Peaches' #1- The Original, ok? Ikke hun som skrev for noen uker siden, men hun som spurte om du husket Paula Yates.

 

Ja.

 

HI.

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

 

 

Hei i natta! Lenge siden.

Jeg tenker at med alderen kommer ytterpunktene - både høyere kvalitet og det totale sosiale selvmord. Dvs damaskservietter, übersjokolade og crocs er like gledesframbringende.

 

CROCS????? ouææh

 

Som sagt, jeg driter syltynt i alt og alle, det er fordelen med å være hundre: jeg kan gå bhløs kveldstur i crocs og sigen joggis med hull mens jeg gumler luksus-sjokolade og tørker meg diskret med damasken.

Skrevet

 

 

 

samler ikke papirservietter selv om det nok utfra hvor mange forskjellige pakker jeg har kan se sånn ut (vi bruker alltid servietter - papir til hverdags, og da kan de godt være fine.) Samler tøyservietter, derimot, kan nok dekke til 70-80 selv om det er max 15 av samme type (heldigvis er det de fineste, hvite damaskserviettene med monogra jeg har flest av).

 

Hei Sug! Jeg håpte spesielt du ville svare. 'Crazy-Sad-About-Peaches'-dama, din største fan, her! Hyggelig at serviettene appellerte til deg. Du virker som interessant blanding av en pragmatisk liberal humanist. Good for you!

 

Etterhvert som jeg har blir eldre setter jeg større og større pris på god kvalitet. Det er vidunderlig å velge absolutt best mulig dopapir, f.eks., eller ha på tynne kashmirsokker når det er kaldt å legge seg. Det er merkelig hvordan behovet for kvantitet erstattes med behovet for kvalitet. 

 

Barna sluker gjerne innpå sjokoladeimitasjonsgodis, f.eks.- spiser det selv om det smaker direkte ubehagelig, så lenge det kan defineres som godteri.

Selv er jeg så godt moden etterhvert at jeg tålmodig kan vente på godbiten min til vi skal besøke en fantastisk kaffebar neste helg, f.eks.. Det er utrolig hva litt perspektiv og tid gjør med selv en tullet stakkar.

 

Til Neste Gang,

HI. 

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

 

 

Beklager- innså at jeg var litt upresis. Jeg er 'Crazy-Sad-About-Peaches' #1- The Original, ok? Ikke hun som skrev for noen uker siden, men hun som spurte om du husket Paula Yates.

 

Ja.

 

HI.

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

 

 

Hei i natta! Lenge siden.

Jeg tenker at med alderen kommer ytterpunktene - både høyere kvalitet og det totale sosiale selvmord. Dvs damaskservietter, übersjokolade og crocs er like gledesframbringende.

 

 

Hallo i natten! Sykofanten her! 

 

Jeg bruker også Crocs! Ikke en gang med ironisk distanse, eller en 'cute' modell. Jeg kaller dem riktignok hageskoene mine, men de er jo crocs. Jeg gidder ikke slenge på en ekstra setning om at de jo er behaglige, jeg har fotproblemer eller noe for å rettferdiggjøre det.  

 

Da er man godt modnet, gitt. Deilig. Jeg bare tar meg til rette.

 

Og takk for flere svar. Much obliged.

 

HI.

 

 

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

Skrevet

Jeg tror jeg er forelsket i denne tråden.

 

Anonymous poster hash: 37946...655

 

:hjerte:

 

HI.

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

Skrevet

 

 

Jeg gjorde det da jeg var liten. Nå bruker vi ikke papirservietter, men jeg har en relativt rikholdig samling tøyservietter, spesielt svak for de med monogram

Ja, selv bruker vi aldri papirservietter til annet enn barna. Vi har ett sett 'bruksservietter' vi bruker til hverdags, og ett sett av meget god kvalitet som kun brukes til sosialisering.

 

Men la meg stille deg et spørsmål, om jeg kan:

Vi har venn min mann traff gjennom jobben. Han kommer fra en overklassefamilie, og er vokst opp med en meget høy levestandard. Han er veldig sjarmerende og interessant, men nå til sakens kjerne:

Han snyter seg gjerne i de fineste serviettene våre! (Kunstpause.) Etter at vi har spist snyter han seg gjerne så det braker i en av dem, og jeg grøsser.

 

Er dette vanlig? Hva pokker? Jeg har aldri spurt ham om det, for jeg vil ikke at han skal bli brydd. 

 

HI.

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

 

Man snyter seg ikke ved bordet. Punktum. Man har servietten brettet pent i fanget og tørker seg diskret i munnvikene etter måltidet, eller i løpet av måltidet hvis man skal snakke med sin sidemann og vil være på den sikre siden. Man snyter seg ikke.

 

 

Takk for det. Jeg er helt enig, selvsagt, men det blir gjort med så stor selvikkerhet at det vipper meg av pinnen hver gang. 

 

Det slår meg mens jeg skriver dette at han selvsagt driver og tester meg, At jeg ikke forsto det tidligere! Det er jo ganske typisk ham, dessuten. Grr. Som jeg har kokt de forbanna serviettene!

 

Neste gang skal jeg si noe. Kanskje at han aldri vil finne seg ny dame med de manglende bordmanerene sine. Han holder på med endel slike passiv-agressive greier ovenfor meg fordi han fremdeles er forelsket i meg, mistenker jeg. Ja, det er nok det.

 

Og dessuten; om du skal nå Nirvana må du bekjempe redselen for Crocs! For realz- de markerer neste level!  :Nikke: 

 

HI.

 

 

Anonymous poster hash: 794a6...46d

Skrevet

Crocs er uaktuelt uansett hvordan du vrir og vender på det. Jeg får vondt i sjela. Viktigere er det at jeg er alt for varm på føttene til å ha dem innestengt! Min form for crocs er fitflops http://www.miinto.no/p-346840-sandaler, har ikke rosa, men et par hvite, et par brune med glitter og to par mer diskrete. Kan ikke skryte av at jeg har merket sprettrumpeeffekten, men det er nesten som å gå barbent. Og jeg vil helst gå barbent alltid. Men det sømmer seg ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...