Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #26 Skrevet 21. januar 2015 Tenker også at Harstad ikke er stort. Du finner han nok Anonymous poster hash: b8c48...5a9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #27 Skrevet 21. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå. Anonymous poster hash: 9a0ef...447
Mamma_til_2 Skrevet 21. januar 2015 #28 Skrevet 21. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Flyselskap og hoteller har ikke lov og gi ut personopplysninger eller reis info om en annen person ( kun til politi)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #29 Skrevet 21. januar 2015 Dette lukter fru Åsta. Anonymous poster hash: 770d7...a06
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #30 Skrevet 21. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Møtte han i Thailand. Vet ikke hotellet. Nei Harstad er ikke stort, men det er ingen som heter Mikkel der. Har lett snart en mnd, han med dobbelt navn er det ikke (har sjekket). De kjørte forøvrig aerofloat. Han skulle feire nyttår i Polen. Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #31 Skrevet 22. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Møtte han i Thailand. Vet ikke hotellet. Nei Harstad er ikke stort, men det er ingen som heter Mikkel der. Har lett snart en mnd, han med dobbelt navn er det ikke (har sjekket). De kjørte forøvrig aerofloat. Han skulle feire nyttår i Polen. Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Han var fra Harstad, men det betyr ikke at han bor der han opprinnelig er fra... Anonymous poster hash: 27674...c59
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #32 Skrevet 22. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Møtte han i Thailand. Vet ikke hotellet. Nei Harstad er ikke stort, men det er ingen som heter Mikkel der. Har lett snart en mnd, han med dobbelt navn er det ikke (har sjekket). De kjørte forøvrig aerofloat. Han skulle feire nyttår i Polen. Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Han var fra Harstad, men det betyr ikke at han bor der han opprinnelig er fra... Anonymous poster hash: 27674...c59 Nei. Jeg gir opp og bestiller abort.Verste var at det jeg var jeg som var tilbakeholden dagen derpå og han var interesser i å snakke mer. Fuck. Man lærer så lenge man lever. Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #33 Skrevet 23. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Møtte han i Thailand. Vet ikke hotellet. Nei Harstad er ikke stort, men det er ingen som heter Mikkel der. Har lett snart en mnd, han med dobbelt navn er det ikke (har sjekket). De kjørte forøvrig aerofloat. Han skulle feire nyttår i Polen. Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Han var fra Harstad, men det betyr ikke at han bor der han opprinnelig er fra... Anonymous poster hash: 27674...c59 Nei. Jeg gir opp og bestiller abort.Verste var at det jeg var jeg som var tilbakeholden dagen derpå og han var interesser i å snakke mer. Fuck. Man lærer så lenge man lever. Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Synes ikke du skal ta abort kun pga av at du ikke finner han fyren, hvis du virkelig vil ha barnet synes jeg du skal go for it. Vi er mange som tar oss av barn alene uten å ha en far i bildet Anonymous poster hash: 27674...c59
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #34 Skrevet 23. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Møtte han i Thailand. Vet ikke hotellet. Nei Harstad er ikke stort, men det er ingen som heter Mikkel der. Har lett snart en mnd, han med dobbelt navn er det ikke (har sjekket). De kjørte forøvrig aerofloat. Han skulle feire nyttår i Polen. Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Han var fra Harstad, men det betyr ikke at han bor der han opprinnelig er fra... Anonymous poster hash: 27674...c59 Nei. Jeg gir opp og bestiller abort.Verste var at det jeg var jeg som var tilbakeholden dagen derpå og han var interesser i å snakke mer. Fuck. Man lærer så lenge man lever. Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Synes ikke du skal ta abort kun pga av at du ikke finner han fyren, hvis du virkelig vil ha barnet synes jeg du skal go for it. Vi er mange som tar oss av barn alene uten å ha en far i bildet Anonymous poster hash: 27674...c59 Det er ikke rettferdig overfor et barn at jeg aldri kan gi han mulighet til kontakt med far, både genetisk, fysisk og psykisk. Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #35 Skrevet 23. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå.Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Møtte han i Thailand. Vet ikke hotellet. Nei Harstad er ikke stort, men det er ingen som heter Mikkel der. Har lett snart en mnd, han med dobbelt navn er det ikke (har sjekket). De kjørte forøvrig aerofloat. Han skulle feire nyttår i Polen.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Han var fra Harstad, men det betyr ikke at han bor der han opprinnelig er fra...Anonymous poster hash: 27674...c59 Nei. Jeg gir opp og bestiller abort.Verste var at det jeg var jeg som var tilbakeholden dagen derpå og han var interesser i å snakke mer. Fuck. Man lærer så lenge man lever.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Synes ikke du skal ta abort kun pga av at du ikke finner han fyren, hvis du virkelig vil ha barnet synes jeg du skal go for it. Vi er mange som tar oss av barn alene uten å ha en far i bildet Anonymous poster hash: 27674...c59 Det er ikke rettferdig overfor et barn at jeg aldri kan gi han mulighet til kontakt med far, både genetisk, fysisk og psykisk.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Du finner han garantert etter hvert. Ikke lås tankene på at du må finne han nå ellers er det for sent! Behold barnet og fortsett å lete. Han dukker opp. Norge er et lite land. Anonymous poster hash: 47dc1...282
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #36 Skrevet 24. januar 2015 Hvor møtte du han? På ferie? Du kan, men det er jo en helvetes jobb da, ringe rundt til alle hoteller der dere møttes. Si at du leter etter en Mikkel fra Norge, og at han var der i den og den tidsperioden. Det kan gå. Evt ring flyselskapene han kan ha reist med. Fra Harstad vet jeg SAS og norwegian flyr. Hvor var dere? Gå inn på f.eks norwegian.no og se hvor norwegian flyr direkte. Ring norwegian, og si at du leter etter en Mikkel som må ha reist f.eks 10.12. Igjen, litt av en jobb, men det kan gå.Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Møtte han i Thailand. Vet ikke hotellet. Nei Harstad er ikke stort, men det er ingen som heter Mikkel der. Har lett snart en mnd, han med dobbelt navn er det ikke (har sjekket). De kjørte forøvrig aerofloat. Han skulle feire nyttår i Polen.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Han var fra Harstad, men det betyr ikke at han bor der han opprinnelig er fra...Anonymous poster hash: 27674...c59 Nei. Jeg gir opp og bestiller abort.Verste var at det jeg var jeg som var tilbakeholden dagen derpå og han var interesser i å snakke mer. Fuck. Man lærer så lenge man lever.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Synes ikke du skal ta abort kun pga av at du ikke finner han fyren, hvis du virkelig vil ha barnet synes jeg du skal go for it. Vi er mange som tar oss av barn alene uten å ha en far i bildet Anonymous poster hash: 27674...c59 Det er ikke rettferdig overfor et barn at jeg aldri kan gi han mulighet til kontakt med far, både genetisk, fysisk og psykisk.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Du finner han garantert etter hvert. Ikke lås tankene på at du må finne han nå ellers er det for sent! Behold barnet og fortsett å lete. Han dukker opp. Norge er et lite land. Anonymous poster hash: 47dc1...282 Kan ikke garantere det 😱 Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #37 Skrevet 24. januar 2015 Aeroflot gir ut personaldetaljer. Garantert. Bare prøv. Anonymous poster hash: 9a0ef...447
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #38 Skrevet 24. januar 2015 Aeroflot gir ut personaldetaljer. Garantert. Bare prøv. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Vet ikke flydatoen. Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #39 Skrevet 24. januar 2015 Aeroflot gir ut personaldetaljer. Garantert. Bare prøv.Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Vet ikke flydatoen.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Du vet når du møtte han? Aeroflot flyr nok ikke så mange Mikkel'er. Ring og spør om det fløy en Mikkel med dem i det og det tidsrommet, spør etter etternavn, og si det er viktig! Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 9a0ef...447
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #40 Skrevet 25. januar 2015 Aeroflot gir ut personaldetaljer. Garantert. Bare prøv.Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Vet ikke flydatoen.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Du vet når du møtte han? Aeroflot flyr nok ikke så mange Mikkel'er. Ring og spør om det fløy en Mikkel med dem i det og det tidsrommet, spør etter etternavn, og si det er viktig! Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Da har jeg ringt, de hadde ikke lov å fortelle navn. Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #41 Skrevet 26. januar 2015 Aeroflot gir ut personaldetaljer. Garantert. Bare prøv.Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Vet ikke flydatoen.Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Du vet når du møtte han? Aeroflot flyr nok ikke så mange Mikkel'er. Ring og spør om det fløy en Mikkel med dem i det og det tidsrommet, spør etter etternavn, og si det er viktig! Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 9a0ef...447 Da har jeg ringt, de hadde ikke lov å fortelle navn. Anonymous poster hash: 193c2...0f8 Men nav kan kanskje få til å lete han opp ? Anonymous poster hash: 27674...c59
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #42 Skrevet 26. januar 2015 Det her blir litt for søkt Har det vanskelig nok fra før om jeg ikke skal drive med sånn tull som ikke fører til noe. På nett finnes Ingen Mikkel fra Harstad, hvordan kan NAV finne det?? Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #43 Skrevet 26. januar 2015 Har du funnet ut noe mer? Anonymous poster hash: 37815...4c4
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #44 Skrevet 27. januar 2015 Har du funnet ut noe mer? Anonymous poster hash: 37815...4c4 Nei Anonymous poster hash: 193c2...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå