Gå til innhold

Gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man møter en nordmann i fylla i utlandet, ikke husker hva han heter kun kameratens navn og antatt bosted, hva gjør man hvis man blir gravid og ikke finner han? :S Bortsett fra å skamme seg.

Anonymous poster hash: 193c2...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Abort

2. Beholder barnet som alenemor og velger selv om du vil prøve å finne far. Synes han bør få vite det uansett

Anonymous poster hash: b8c48...5a9

Skrevet

Ja men jeg finner han ikke..!

Skrevet

Det hadde nok ikke vært noe jeg hadde taklet å leve med, så da hadde faktisk en abort vært lettere å leve med. Men det er meg.

Anonymous poster hash: 481f7...335

Skrevet

Da er det ditt valg hva du vil gjøre!

Skrevet

Det er ikke mitt valg for jeg får ikke diskutert det med faren :(

Skrevet

Det er ikke mitt valg for jeg får ikke diskutert det med faren :(Anonymous poster hash: 193c2...0f8

Selvfølgelig er det det!,

Skrevet

Hadde jeg fått velge ville jeg snakket med han om det.

Skrevet

Hadde jeg fått velge ville jeg snakket med han om det.Anonymous poster hash: 193c2...0f8

Men nå får du ikke det og da må du finne ut hva du vill.

Skrevet

Vet du når han dro/hotell/flyselskap? Eller om du kan finne kameraten. Ville prøvd å finne han men bare i du beholder barnet.

Anonymous poster hash: 3927c...1b8

Skrevet

Nei vet ikke dato, flyselskap eller noe, finner ingen som passer navnet til kameraten :S

Skrevet

Du har saumfart facebook?

Uansett så hadde jeg beholdt, men jeg er ikke fan av abort som er utført i min kropp. Greit at andre tar abort.

Anonymous poster hash: d3a47...29d

Skrevet

Ja. Han her Mikkel og var fra Harstad, finner ingen :(

Skrevet

Hvordan hjelper det om du får snakket med ham da?

Anonymous poster hash: 5b806...093
Skrevet

Dette er et valg DU må ta. Synd og si det så "brutalt", men barnefar vil antagelig ikke brette opp ermene, omfavne drømmen som far til et uplanlagt barn med et ferieligg og bli superpappa selv om du finner han... Jeg ville i din situasjon ha valgt etter mine ønsker, behov og drømmer.

Anonymous poster hash: 0b304...07f

Skrevet

Sannsynligheten er stor for at han vil ønske en abort om han får vite om barnet, og middels stor for at han ikke vl ha kontakt med barnet om du likevel velger å beholde. Ingen vits i å velge noe ut fra hva han ønsker for det har du ingen garanti for at vil stemme med det han gjør på sikt uansett. Men du bør prøve å finne han for barnets del så hn har mulighet for kontakt med far på lang sikt eller i det minste øvrig biologisk familie dersom du beholder. Bare å vite hvem de er, for barnets del, selv om ingen villa kontakt heller. Fortsett så godt du kan å lete hvis du beholder. Men der ingen grunn til å konferere far før valg om abort evt. Det valget må du ta selv, er jo du som må "regne med" jobben med å oppdra barnet aleine, og kanskje også regne med å måtte fortelle familie og barn at du ikke vet hvem far er.

Anonymous poster hash: 3927c...1b8

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Bestemmer deg for hva du vil, deretter leter du opp kameraten på facebook og finner ut gjennom han hvem barnefar er så han kan få beskjed.

Skrevet

Bestemmer deg for hva du vil, deretter leter du opp kameraten på facebook og finner ut gjennom han hvem barnefar er så han kan få beskjed.

Jeg har prøvd.

Skrevet

Da må du bare ta et selvstendig valg og leve som alenemor. Men, om du hadde funnet han, tror du da at han hadde hatt kjempe lyst på barn med en one night han ikke kjenner og som bor mange mil unna? Han ville nok sagt nei om han kunne valgt helt selv. Så om du skal ta hensyn til han tar du abort og om du ønsker å ta hensyn til deg selv beholder du. Om du vil ta hensyn til barnet, så er det klart best å ha en tilstedeværende far, men det vokser også opp mange fedreløse barn og de har det stort sett veldig bra de også. Du har jo absolutt ingen garanti for at far ønsker å ta del uansett om du finner han.

Anonymous poster hash: 7d6cb...591
Skrevet

Hensyn? Til en som hadde sex? Voksne folk vet at sex kan føre til graviditet, og det skulle vært fengselsstraff for de som ikke stiller oppmog tar ansvar.

Anonymous poster hash: 066af...7f8

Skrevet

Da må du bare ta et selvstendig valg og leve som alenemor. Men, om du hadde funnet han, tror du da at han hadde hatt kjempe lyst på barn med en one night han ikke kjenner og som bor mange mil unna? Han ville nok sagt nei om han kunne valgt helt selv. Så om du skal ta hensyn til han tar du abort og om du ønsker å ta hensyn til deg selv beholder du. Om du vil ta hensyn til barnet, så er det klart best å ha en tilstedeværende far, men det vokser også opp mange fedreløse barn og de har det stort sett veldig bra de også. Du har jo absolutt ingen garanti for at far ønsker å ta del uansett om du finner han.

Anonymous poster hash: 7d6cb...591

Mener ikke å legge ansvar på han, men et barn bør ha rett på å vite hvem faren er, ansvar eller ikke.

Skrevet

Ja. Han her Mikkel og var fra Harstad, finner ingen :(

Harstad er ikke stort, finn en side på Facebook som heter Salg/gis bort osv, de fleste byer har sånne sider der de bruker for å selge ting å tang. Harstad har helt sikkert. Etterlys han der med navn, skriv dato når du møtte Mikkel osv. Hvor osv. Om du vil være Annonym lag deg en annen konto med ett annet navn!! Lykke til

Anonymous poster hash: b9017...b96

Skrevet

Finner en med dobbeltnavn på telefonkatalogen.no i alle fall.

Anonymous poster hash: df403...9b4

Skrevet

Evt søk etter mikkel harstad i skattelistene, hvis du vet ca alder så hjelper jo det.

Anonymous poster hash: 8f014...899
Skrevet

Finner en med dobbeltnavn på telefonkatalogen.no i alle fall.

Anonymous poster hash: df403...9b4

Ring i morgen :-)

Anonymous poster hash: b9017...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...