Gå til innhold

Har dårlig samvittighet her... syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyker du?

Anonymous poster hash: b05d3...b74

Aldri smakt en røyk eller prøvd å snuse i hele mitt liv.

Anonymous poster hash: c7a54...3f4

Hvordan har du fått kols da? Utsatt for kjemikalier? Stakkars deg. Håper det ordner seg.

Anonymous poster hash: b75a1...057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en som er enda yngre enn deg med KOLS, og hun er av og til på Glitreklinikken utenfor Oslo. Det er veldig bra, og hun får alt dekket. Verdt å prøve? Og ikke ha dårlig samvittighet, det er ikke din skyld at du er syk!

Anonymous poster hash: faf55...832

Skrevet

Uff. Kols er virkelig grusomt, og å få det i så ung alder må være fryktelig! Min far har alvorlig kols. Han har dager hvor han knapt klarer å slepe seg over stuegulvet. I de verste periodene sover han sittende på gulvet med overkroppen i sengen. Han kan ikke gå då mye ute, da han stadig får lungeinfeksjoner. Han har kjøpt en tredemølle som han bruker inne så ofte han kan. Kan det være noe for deg? Den kan jo brukes når barna er i seng også. Skjønner at det er tungt å gå gravid i tillegg. Selv for en frisk person er det lett å bli tungpustet da. Du må i alle fall ikke ha dårlig samvittighet for sykdommen din! Har dere vurdert au pair? Ellers støtter jeg dem som anbefaler vaskehjelp. Er dette noe du kan få støtte til?

Anonymous poster hash: 9ff61...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...