GĂ„ til innhold

snopfritt 2015 uke 4 👍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er med jeg ogsÄ, men merker egentlig ikke noe :P Har kun hatt en sprekk pÄ to skiver med syltetÞy for da var jeg rimelig desperat ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har det gÄtt denne uka? HÊr har det gÄtt supert! Er spent pÄ veiing I morgen. Suget etter godis er ikke like sterkt. Det er nesten bore. NÄ er jeg ganske inni den spisinga sÄ denne uka skal jeg fokusere pÄ Ä bevege meg mer :) ny uke i morgen!

Skrevet

Kan jeg henge meg pÄ? Har lest trÄden gjennom disse ukene, og blir litt motivert av de gode resultatene til flere av dere!:-)

Jeg er snopeguri.. Uff. Kan spise snop flere dager i uka, et lite Eventyr, popcorn, litt snop her og der.. Ikke bra. Sponser ellers ca 5 smÄ mÄltider hver dag, og har et relativt greit kosthold. Litt mye middag noen ganger...:/

Har nÄ prÞvd Ä psyke meg opp til snop kun én dag i uka, og hÄper jeg fÄr det til! Broren min som er utrolig glad i godis har klart 3 uker nÄ, og hvis HAN klarer det, skal jaggu jeg klare det og!! SÄ!

PĂ„ fredag veide jeg 69,9, men i dag var jeg 70,5... Ups. SĂ„ det blir litt mye kos i helga.

Men jeg kan gÄ ut ifra 69,9 sÄ ukene blir riktig da jeg veier meg pÄ fredager. SÄ fÄr vi se hvordan de neste 5 dagene blir:)

Har ikke bestemt meg for om jeg skal spise snop pÄ fredag el lÞrdag ennÄ, tar det litt nÊrmere, og ser hva kroppen sier:p

Start 25/1: 70,5 kg

MÄl: 63 kg

Uke 1, 30/1:

Skrevet

Rettelse: start fredag 22/1: 69,9 kg

(Kjipt nÄr jeg vet jeg hadde 600 gr mer fett pÄ kroppen til morran, men det bÞr jo vÊre desto mer motiverende Ä fÄ bort;))

Skrevet

Kan jeg henge meg pÄ? Har lest trÄden gjennom disse ukene, og blir litt motivert av de gode resultatene til flere av dere!:-)

Jeg er snopeguri.. Uff. Kan spise snop flere dager i uka, et lite Eventyr, popcorn, litt snop her og der.. Ikke bra. Sponser ellers ca 5 smÄ mÄltider hver dag, og har et relativt greit kosthold. Litt mye middag noen ganger...:/

Har nÄ prÞvd Ä psyke meg opp til snop kun én dag i uka, og hÄper jeg fÄr det til! Broren min som er utrolig glad i godis har klart 3 uker nÄ, og hvis HAN klarer det, skal jaggu jeg klare det og!! SÄ!

PĂ„ fredag veide jeg 69,9, men i dag var jeg 70,5... Ups. SĂ„ det blir litt mye kos i helga.

Men jeg kan gÄ ut ifra 69,9 sÄ ukene blir riktig da jeg veier meg pÄ fredager. SÄ fÄr vi se hvordan de neste 5 dagene blir:)

Har ikke bestemt meg for om jeg skal spise snop pÄ fredag el lÞrdag ennÄ, tar det litt nÊrmere, og ser hva kroppen sier:p

Start 25/1: 70,5 kg

MÄl: 63 kg

Uke 1, 30/1:

Velkommen! :) Dette klarer du! PrÞv Ä ikke gÄ sulten. Finn noe Ä tygge pÄ nÄr du fÞler deg sulten om det er en stund til neste mÄltid. GulrÞtter, eple etc. :)

Skrevet

Takk takk:-)

FÞrste dagen har gÄtt veldig fint! Overraskende fint faktisk! (Veit det blir verre de neste dagene da..:P)

Har spist 6 mÄltider (sunne). Blant annet knekkebrÞd, cottage Cheese og skinke til lunsj, fisk til middag og smoothie til kvelds. Ikke unormal dag, men har vÊrt mer bevisst pÄ mengde osv. (Har tatt et lite GR kurs fÞr).

NĂ„ i kveld har jeg vann og Dent lakris ;-) Holder fint! Sterke drops pleier Ă„ gjĂžre at jeg holder meg unna snop.

Skal forresten ogsÄ kutte endel Pepsi Max. Drikker ikke hver dag og veldig masse, men et par glass hver gang og mye mer i helga.

Da dattera mi var pÄ korÞvelse i stad, gikk jeg en tur pÄ 40 min:-) Dette skal bli en ny vane:-)

FĂžrste dag: Check! :-)

Ha en fin uke!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...