GĂ„ til innhold

snopfritt 2015 uke 4 👍


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var vi pĂ„ 4. Uka! Klapp pĂ„ skulderen!! 👏 jeg starter pĂ„ min 3. Uke. Henger litt etter men det har jo ingenting Ă„ si 😊 Er sĂ„ spent pĂ„ veiing i dag! MĂ„ veie pĂ„ jobb. Ha en fantastisk snopfri uke flotte damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned 0,8 kg denne uka! 3 kg ned pÄ 2 uker! Det gÄr nedover! :D

Skrevet

Fortsatt ned. Merker det pÄ kroppen men ikke ned i vekt. Jeg mÄ begynne Ä beregne porsjonene. Tydeligvis mÄ jeg spise for mye mat :)

Skrevet

Har klart det i 2 uker nÄ, en stor prestasjon for meg som er ekstremt sukkeravhengig. Eneste i gÄr tok jeg en teskje nugatti, var helt desperat. Og i dag kom mensen, sÄ da fikk jeg svaret pÄ det. Men fortsetter med godt mot.

 

Jeg veier meg ikke ennÄ. For jeg har blitt sÄ sulten, sÄ spiser litt mer. Har snart eksamen og, da klarer jeg ikke Ä gÄ pÄ kaloriunderskudd. Og nÄ er jeg fornÞyd bare jeg ikke gÄr opp. Skal bli strengere pÄ maten etter eksamen.

Skrevet

Hva regnes for snop da? Jeg spiser feks. popcorn, men drikker ikke brus, spiser ikke chips eller smÄgodt . Vet ikke om jeg kan kalle meg snopefri, men spiser i alle fall mye mindre.



Anonymous poster hash: 45418...38d
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg mĂ„ ha en kontrollert sprekk etter klokka 18.00 pĂ„ lĂžrdag for Ă„ holde ut, sĂ„ er sĂ„nn sett ikke snopfri men veldig mye bedre enn vanlig. Ned 3,7 kilo siden 5/1 sĂ„ noe gjĂžr jeg vel rett!? 😉

Skrevet

SĂ„ flinke de er!

 

Her har eg gĂ„tt pĂ„ ein smell...:/:/ I gĂ„r og i dag har vore dĂ„rlege dagar matmessig. I morgon mĂ„ eg halde meg innanfor kcalorigrensa! Åt til og med sjokolade heime i dag, ikkje skjedd sidan 5. Januar..! Mensen er pĂ„ veg, og i tillegg har det dukka opp eit problem eg har brukt mykje energi pĂ„ Ă„ lĂžyse. Stress=miste kontrollen:/:/

Skrevet

SĂ„ flinke de er!

 

Her har eg gĂ„tt pĂ„ ein smell...:/:/ I gĂ„r og i dag har vore dĂ„rlege dagar matmessig. I morgon mĂ„ eg halde meg innanfor kcalorigrensa! Åt til og med sjokolade heime i dag, ikkje skjedd sidan 5. Januar..! Mensen er pĂ„ veg, og i tillegg har det dukka opp eit problem eg har brukt mykje energi pĂ„ Ă„ lĂžyse. Stress=miste kontrollen:/:/

Samme her .. Mensen pÄ vei (dÄrlig unnskyldning) og svak som faen :P spiste sjokolade og is pÄ lÞrdag OG litt is igÄr. Men Utenom de to dagene har jeg ellers ikke rÞrt usunt eller sukker i 2 uker -og spiser kun epler gulrÞtter og havregrÞt samt middag.. SÄ jeg merka at jeg gikk ned i vekt? MÄ bare komme meg igang igjen. Fortsette med alle de gode dagene sÄ tÄler jeg vel en sprekk i ny og ne.. 80/20 sunt sÄ er det en stor forbedring fra motsatt ;)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Skrevet

 

SĂ„ flinke de er!

 

Her har eg gĂ„tt pĂ„ ein smell...:/:/ I gĂ„r og i dag har vore dĂ„rlege dagar matmessig. I morgon mĂ„ eg halde meg innanfor kcalorigrensa! Åt til og med sjokolade heime i dag, ikkje skjedd sidan 5. Januar..! Mensen er pĂ„ veg, og i tillegg har det dukka opp eit problem eg har brukt mykje energi pĂ„ Ă„ lĂžyse. Stress=miste kontrollen:/:/

Samme her .. Mensen pÄ vei (dÄrlig unnskyldning) og svak som faen :P spiste sjokolade og is pÄ lÞrdag OG litt is igÄr. Men Utenom de to dagene har jeg ellers ikke rÞrt usunt eller sukker i 2 uker -og spiser kun epler gulrÞtter og havregrÞt samt middag.. SÄ jeg merka at jeg gikk ned i vekt? MÄ bare komme meg igang igjen. Fortsette med alle de gode dagene sÄ tÄler jeg vel en sprekk i ny og ne.. 80/20 sunt sÄ er det en stor forbedring fra motsatt ;)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Meget interessert i dagsmenyen din, kan eg fĂ„? Eg har vore sunnare, ete faste mĂ„ltid, men for mykje til Ă„ gĂ„ ned sĂŠrleg i vekt. Ein halv kilo pĂ„ to veker. Betre enn opp i vekt, men hadde hĂ„pa to-tre kilo ned. Eg har basalforbrenning pĂ„ 1994kcal. MĂ„ halde meg pĂ„ 1300 for Ă„ gĂ„ ned eitt kilo i veka. Har gĂ„tt frĂ„ sukkerjunkie til Ă„ ete faste mĂ„ltid med sunn mat, men et tydelegvis ikkje lite nok. MÅ ned i vekt, eg har bmi pĂ„ 31.2:(:(

Skrevet

StÄ pÄ jenter! Jeg henger med. Veiedag til onsdag :)

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg mĂ„ ha en kontrollert sprekk etter klokka 18.00 pĂ„ lĂžrdag for Ă„ holde ut, sĂ„ er sĂ„nn sett ikke snopfri men veldig mye bedre enn vanlig. Ned 3,7 kilo siden 5/1 sĂ„ noe gjĂžr jeg vel rett!? 😉

Kva et du? Du er kjempeflink! Eg og vil:)

Skrevet

 

 

SĂ„ flinke de er!

 

Her har eg gĂ„tt pĂ„ ein smell...:/:/ I gĂ„r og i dag har vore dĂ„rlege dagar matmessig. I morgon mĂ„ eg halde meg innanfor kcalorigrensa! Åt til og med sjokolade heime i dag, ikkje skjedd sidan 5. Januar..! Mensen er pĂ„ veg, og i tillegg har det dukka opp eit problem eg har brukt mykje energi pĂ„ Ă„ lĂžyse. Stress=miste kontrollen:/:/

Samme her .. Mensen pÄ vei (dÄrlig unnskyldning) og svak som faen :P spiste sjokolade og is pÄ lÞrdag OG litt is igÄr. Men Utenom de to dagene har jeg ellers ikke rÞrt usunt eller sukker i 2 uker -og spiser kun epler gulrÞtter og havregrÞt samt middag.. SÄ jeg merka at jeg gikk ned i vekt? MÄ bare komme meg igang igjen. Fortsette med alle de gode dagene sÄ tÄler jeg vel en sprekk i ny og ne.. 80/20 sunt sÄ er det en stor forbedring fra motsatt ;)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Meget interessert i dagsmenyen din, kan eg fĂ„? Eg har vore sunnare, ete faste mĂ„ltid, men for mykje til Ă„ gĂ„ ned sĂŠrleg i vekt. Ein halv kilo pĂ„ to veker. Betre enn opp i vekt, men hadde hĂ„pa to-tre kilo ned. Eg har basalforbrenning pĂ„ 1994kcal. MĂ„ halde meg pĂ„ 1300 for Ă„ gĂ„ ned eitt kilo i veka. Har gĂ„tt frĂ„ sukkerjunkie til Ă„ ete faste mĂ„ltid med sunn mat, men et tydelegvis ikkje lite nok. MÅ ned i vekt, eg har bmi pĂ„ 31.2:(:(

Dagsmeny? Vel .. Jeg har levd veldig usunt. Spist lite mat Ila en dag, har gÄtt mest i sjokoladebiter nÄr blodsukkeret mitt daler .. SÄnn holder jeg det gÄende . Og skjÞnte jo nÄ at pga blodsukker etc og fare for diabetes sÄ kan dette ikke fortsette!! Jeg startet med en vekt pÄ ca 66 kg..

Etter en uke uten godteri etc sÄ var jeg nede pÄ nesten 64.

Det jeg spiser nÄ er ikke sÄ mye MER enn fÞr (er ingen storspiser).. Men spiser mye oftere og sÄklart blir det sunnere med frukt enn godis. For meg kan en dag se sÄnn ut :

Frokost -1 eple

MellommÄltid - 2 gulrÞtter

Lunsj - 1 porsjon havregrĂžt med kanel

MellommÄltid - frukt eller grÞnnsak

FĂžr middag - en banan

Middag - en helt normal middag? Poteter, ris, pasta, kjÞtt, saus (ikke veldig flink pÄ salater etc) ..

Og ikke mer den dagen (spiser middag 17-18 tiden og blir sjelden sulten etterpÄ (har jÊvli lyst pÄ godis sÄklart ! Men har tatt en kaffe Evt og en snus).

Jeg tror nok jeg spiser litt lite men jeg er vant med det og har sikkert lav forbrenning.. Trener ca 2 ganger i uka og har bmi pÄ 23 !

 

Men er viktig Ä ikke gÄ sulten da for da fÄr man enda mer lyst pÄ godis! Jeg har spist sÄpass ofte at jeg ikke rekker Ä bli sulten kontra fÞr ..

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Skrevet

 

 

 

SĂ„ flinke de er!

 

Her har eg gĂ„tt pĂ„ ein smell...:/:/ I gĂ„r og i dag har vore dĂ„rlege dagar matmessig. I morgon mĂ„ eg halde meg innanfor kcalorigrensa! Åt til og med sjokolade heime i dag, ikkje skjedd sidan 5. Januar..! Mensen er pĂ„ veg, og i tillegg har det dukka opp eit problem eg har brukt mykje energi pĂ„ Ă„ lĂžyse. Stress=miste kontrollen:/:/

Samme her .. Mensen pÄ vei (dÄrlig unnskyldning) og svak som faen :P spiste sjokolade og is pÄ lÞrdag OG litt is igÄr. Men Utenom de to dagene har jeg ellers ikke rÞrt usunt eller sukker i 2 uker -og spiser kun epler gulrÞtter og havregrÞt samt middag.. SÄ jeg merka at jeg gikk ned i vekt? MÄ bare komme meg igang igjen. Fortsette med alle de gode dagene sÄ tÄler jeg vel en sprekk i ny og ne.. 80/20 sunt sÄ er det en stor forbedring fra motsatt ;)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Meget interessert i dagsmenyen din, kan eg fĂ„? Eg har vore sunnare, ete faste mĂ„ltid, men for mykje til Ă„ gĂ„ ned sĂŠrleg i vekt. Ein halv kilo pĂ„ to veker. Betre enn opp i vekt, men hadde hĂ„pa to-tre kilo ned. Eg har basalforbrenning pĂ„ 1994kcal. MĂ„ halde meg pĂ„ 1300 for Ă„ gĂ„ ned eitt kilo i veka. Har gĂ„tt frĂ„ sukkerjunkie til Ă„ ete faste mĂ„ltid med sunn mat, men et tydelegvis ikkje lite nok. MÅ ned i vekt, eg har bmi pĂ„ 31.2:(:(
Dagsmeny? Vel .. Jeg har levd veldig usunt. Spist lite mat Ila en dag, har gÄtt mest i sjokoladebiter nÄr blodsukkeret mitt daler .. SÄnn holder jeg det gÄende . Og skjÞnte jo nÄ at pga blodsukker etc og fare for diabetes sÄ kan dette ikke fortsette!! Jeg startet med en vekt pÄ ca 66 kg..

Etter en uke uten godteri etc sÄ var jeg nede pÄ nesten 64.

Det jeg spiser nÄ er ikke sÄ mye MER enn fÞr (er ingen storspiser).. Men spiser mye oftere og sÄklart blir det sunnere med frukt enn godis. For meg kan en dag se sÄnn ut :

Frokost -1 eple

MellommÄltid - 2 gulrÞtter

Lunsj - 1 porsjon havregrĂžt med kanel

MellommÄltid - frukt eller grÞnnsak

FĂžr middag - en banan

Middag - en helt normal middag? Poteter, ris, pasta, kjÞtt, saus (ikke veldig flink pÄ salater etc) ..

Og ikke mer den dagen (spiser middag 17-18 tiden og blir sjelden sulten etterpÄ (har jÊvli lyst pÄ godis sÄklart ! Men har tatt en kaffe Evt og en snus).

Jeg tror nok jeg spiser litt lite men jeg er vant med det og har sikkert lav forbrenning.. Trener ca 2 ganger i uka og har bmi pÄ 23 !

 

Men er viktig Ä ikke gÄ sulten da for da fÄr man enda mer lyst pÄ godis! Jeg har spist sÄpass ofte at jeg ikke rekker Ä bli sulten kontra fÞr ..

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Tusen takk!:) Eg bÞr bytte nokre mÄltid med frukt/grÞnt, sparer mykje kcal pÄ det! Eg et ofte sjÞl om eg eigentleg ikkje er svalten. Veldig ugunstig for figuren og helsa:/ MÄ lÊre meg at magen ikkje skal vere full heile tida!!

Skrevet

 

 

 

 

SĂ„ flinke de er!

 

Her har eg gĂ„tt pĂ„ ein smell...:/:/ I gĂ„r og i dag har vore dĂ„rlege dagar matmessig. I morgon mĂ„ eg halde meg innanfor kcalorigrensa! Åt til og med sjokolade heime i dag, ikkje skjedd sidan 5. Januar..! Mensen er pĂ„ veg, og i tillegg har det dukka opp eit problem eg har brukt mykje energi pĂ„ Ă„ lĂžyse. Stress=miste kontrollen:/:/

Samme her .. Mensen pÄ vei (dÄrlig unnskyldning) og svak som faen :P spiste sjokolade og is pÄ lÞrdag OG litt is igÄr. Men Utenom de to dagene har jeg ellers ikke rÞrt usunt eller sukker i 2 uker -og spiser kun epler gulrÞtter og havregrÞt samt middag.. SÄ jeg merka at jeg gikk ned i vekt? MÄ bare komme meg igang igjen. Fortsette med alle de gode dagene sÄ tÄler jeg vel en sprekk i ny og ne.. 80/20 sunt sÄ er det en stor forbedring fra motsatt ;)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Meget interessert i dagsmenyen din, kan eg fĂ„? Eg har vore sunnare, ete faste mĂ„ltid, men for mykje til Ă„ gĂ„ ned sĂŠrleg i vekt. Ein halv kilo pĂ„ to veker. Betre enn opp i vekt, men hadde hĂ„pa to-tre kilo ned. Eg har basalforbrenning pĂ„ 1994kcal. MĂ„ halde meg pĂ„ 1300 for Ă„ gĂ„ ned eitt kilo i veka. Har gĂ„tt frĂ„ sukkerjunkie til Ă„ ete faste mĂ„ltid med sunn mat, men et tydelegvis ikkje lite nok. MÅ ned i vekt, eg har bmi pĂ„ 31.2:(:(
Dagsmeny? Vel .. Jeg har levd veldig usunt. Spist lite mat Ila en dag, har gÄtt mest i sjokoladebiter nÄr blodsukkeret mitt daler .. SÄnn holder jeg det gÄende . Og skjÞnte jo nÄ at pga blodsukker etc og fare for diabetes sÄ kan dette ikke fortsette!! Jeg startet med en vekt pÄ ca 66 kg..

Etter en uke uten godteri etc sÄ var jeg nede pÄ nesten 64.

Det jeg spiser nÄ er ikke sÄ mye MER enn fÞr (er ingen storspiser).. Men spiser mye oftere og sÄklart blir det sunnere med frukt enn godis. For meg kan en dag se sÄnn ut :

Frokost -1 eple

MellommÄltid - 2 gulrÞtter

Lunsj - 1 porsjon havregrĂžt med kanel

MellommÄltid - frukt eller grÞnnsak

FĂžr middag - en banan

Middag - en helt normal middag? Poteter, ris, pasta, kjÞtt, saus (ikke veldig flink pÄ salater etc) ..

Og ikke mer den dagen (spiser middag 17-18 tiden og blir sjelden sulten etterpÄ (har jÊvli lyst pÄ godis sÄklart ! Men har tatt en kaffe Evt og en snus).

Jeg tror nok jeg spiser litt lite men jeg er vant med det og har sikkert lav forbrenning.. Trener ca 2 ganger i uka og har bmi pÄ 23 !

 

Men er viktig Ä ikke gÄ sulten da for da fÄr man enda mer lyst pÄ godis! Jeg har spist sÄpass ofte at jeg ikke rekker Ä bli sulten kontra fÞr ..

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Tusen takk!:) Eg bÞr bytte nokre mÄltid med frukt/grÞnt, sparer mykje kcal pÄ det! Eg et ofte sjÞl om eg eigentleg ikkje er svalten. Veldig ugunstig for figuren og helsa:/ MÄ lÊre meg at magen ikkje skal vere full heile tida!!

Tja, sÄ lenge du spiser ett eller annet (frukt eller grÞnt) oftere og fÞr du blir sulten sÄ er det enklere :) frokost mÄ jo gjerne vÊre mer mat enn et eple-jeg spiser det fordi jeg ikke har tid pÄ mÄrran og har ALLTID skippa all man frem til lunsj sÄ da er alternativet bedre ;)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Skrevet

 

Jeg har funnet ut at jeg mÄ ha en kontrollert sprekk etter klokka 18.00 pÄ lÞrdag for Ä holde ut, sÄ er sÄnn sett ikke snopfri men veldig mye bedre enn vanlig. Ned 3,7 kilo siden 5/1 sÄ noe gjÞr jeg vel rett!?

Kva et du? Du er kjempeflink! Eg og vil:)

 

 

Jeg spiser ikke noe spesielt i forhold til diett eller lignende. Skal sies at jeg startet pÄ nesten 99 kilo og er 15-20 kilo overvektig sÄ har endel Ä gÄ pÄ!

 

Til frokost spiser jeg en god skÄl med Axa blÄbÊrmusli og litt frukt som blir til overs nÄr jeg lager matpakker til barna. Til lunsj 2-3 knekkebrÞd med skivet gulost og til middag det som passer for meg og familien, type vanlig middag: kyllingwok, hjemmelagede fiskepinner med potetstappe, kylling- og baconpai, og noen enkle lÞsninger som kyllingpÞlser i lompe, Big one pizza etc. Til mellommÄltider blir det frukt og grÞnt samt Wasa knekkebrÞdsandwicher. Det jeg har kuttet ut er juice av alle slag, pepsi max som jeg var avhengig av hver dag, godteri sÞndag-fredag og snacks. LÞrdag kveld spiser jeg en neve med smÄgodt og litt popcorn eller potetskruer. SÄ fÞles ikke som noe hokus pokus men bare fokus pÄ Ä unngÄ fristelser og handle inn ting som frister i skapet. I dag hadde en kollega satt frem masse sjokolade og smÄgodt pÄ pauserommet, pÄ en vanlig dag ville jeg dyttet i meg flere ganger men idag knasket jeg pÄ gulerot og sippa til Farris - sÄ det gÄr ann! :)

Skrevet

Lagde meg varm buljong nÄ og det hjalp pÄ sÞtsuget. Er veldig lite kalorier. Godt med noe varmt Ä drikke siden jeg ikke drikker kaffe og te. Bare et tips ;)

Skrevet

Har "bare" holdt meg 2 uker, men merker det veldig godt! Har gÄtt ned 6,1 kg! Endel er nok vann. (veide meg rett etter jul, og skulle ha mensen) Men, klÊrne er definitivt blitt lÞsere. 4 kg igjen til mÄlet mitt.



Anonymous poster hash: 51dbd...76d
Skrevet

 

Har "bare" holdt meg 2 uker, men merker det veldig godt! Har gÄtt ned 6,1 kg! Endel er nok vann. (veide meg rett etter jul, og skulle ha mensen) Men, klÊrne er definitivt blitt lÞsere. 4 kg igjen til mÄlet mitt.

 

Anonymous poster hash: 51dbd...76d

HĂŠ??? Shit :) hva var startvekta di? Utrolig bra

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Skrevet

 

Har "bare" holdt meg 2 uker, men merker det veldig godt! Har gÄtt ned 6,1 kg! Endel er nok vann. (veide meg rett etter jul, og skulle ha mensen) Men, klÊrne er definitivt blitt lÞsere. 4 kg igjen til mÄlet mitt.

 

Anonymous poster hash: 51dbd...76d

HĂŠ??? Shit :) hva var startvekta di? Utrolig bra

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

 

78,1 kg. I dag var jeg 72 kg. Skal ned til 68 i fĂžrste omgang. Deretter vil jeg prĂžve Ă„ ligge mellom 63-65 kg.

 

Anonymous poster hash: 51dbd...76d

Skrevet

 

 

 

Har "bare" holdt meg 2 uker, men merker det veldig godt! Har gÄtt ned 6,1 kg! Endel er nok vann. (veide meg rett etter jul, og skulle ha mensen) Men, klÊrne er definitivt blitt lÞsere. 4 kg igjen til mÄlet mitt.

 

Anonymous poster hash: 51dbd...76d

HĂŠ??? Shit :) hva var startvekta di? Utrolig bra

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

78,1 kg. I dag var jeg 72 kg. Skal ned til 68 i fĂžrste omgang. Deretter vil jeg prĂžve Ă„ ligge mellom 63-65 kg.

 

Anonymous poster hash: 51dbd...76d

Da har du gjort en veldig bra jobb!:)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Skrevet

Har ikke oppdatert her for jeg har gÄtt pÄ en del sprekker... Klarer meg fint igjennom uken, men sliter big time med Ä ikke kunne spise litt snop og drikke ett glass vin eller to ila helgen.

 

Men noe gjĂžr jeg ihvertfall riktig for da jeg veide meg i dag morges viste vekta 63,5, ned 1,5 kg. Superglad for det, og det ga motivasjon til Ă„ holde fokus fremover!

 

MĂ„ hĂžye makter gi meg styrke denne helgen.....

Skrevet

Da var helga kommet og man mĂ„ finne fram den ekstra styrken man har til overs. Jeg har egentlig tenkt mer eller mindre hele uka at pĂ„ lĂžrdag kan jeg spise en liten sjokolade....men nĂ„ er helga her og jeg har handlet inn melon og lett vaniljekesam.Trangen etter sjokoladen er ikke sĂ„ sterk at jeg tenker at jeg klarer meg denne helga og. Fokuserer pĂ„ veiinga pĂ„ mandag. Morsomt Ă„ se at vekta blir lettere og lettere 😁 lykke til jenter! Dette klarer vi! PrĂžv Ă„ planlegge litt hva man kan ha som kos i helga sĂ„ tar man ikke kjappe lĂžsninger 😛

Skrevet

Har ikke oppdatert her for jeg har gÄtt pÄ en del sprekker... Klarer meg fint igjennom uken, men sliter big time med Ä ikke kunne spise litt snop og drikke ett glass vin eller to ila helgen.

 

Men noe gjĂžr jeg ihvertfall riktig for da jeg veide meg i dag morges viste vekta 63,5, ned 1,5 kg. Superglad for det, og det ga motivasjon til Ă„ holde fokus fremover!

 

MĂ„ hĂžye makter gi meg styrke denne helgen.....

Jeg og. Har innfĂžrt lĂžrdags-lov for Ă„ komme meg igjennom! Men er mye mye sunnere jevnt over :)

 

Anonymous poster hash: 7b15e...f86

Skrevet

 

Har "bare" holdt meg 2 uker, men merker det veldig godt! Har gÄtt ned 6,1 kg! Endel er nok vann. (veide meg rett etter jul, og skulle ha mensen) Men, klÊrne er definitivt blitt lÞsere. 4 kg igjen til mÄlet mitt.

 

Anonymous poster hash: 51dbd...76d

Wow!!!

 

Jeg har fortsatt ikke gÄtt ned!!

 

Men pÄ jobb i dag sa alle jeg mÞtte at jeg var blitt mye tynnere og ville vite hvor mye jeg hadde gÄtt ned i vekt.

 

Skjþnner ingenting 😳

Skrevet

Kvelds kosen ble visst jordbér smoothie! Frossene jordbér og eplejus! Nyyyydelig! 😄

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...