Gå til innhold

Uhøytidelig undersøkelse. ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler dere på å stå opp med ungene?

Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem?

Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen)

Anonymous poster hash: 53f2e...1f4

Vi deler på å stå opp med ungene, hver sin dag, unntak innimellom..

Jeg har som regel oversikt over klær og utstyr, mannen har ikke peiling på slikt..

Vi legger oss samtidig som regel.. I ukedagene mellom 22.30-23.30, helgene blir den gjerne mellom 00.00-01.00.. Vi har en liten som også liker å sove litt. Kommer som regel inn til oss tidligst 07.30 og da kan han gjerne ligge mellom oss å kose seg mens vi sover videre :)

Anonymous poster hash: fbcc8...cba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb.

I helger og ferier står alltid han opp, mens jeg sover til mellom 10-12.

Anonymous poster hash: 028e1...67d

Why?

Anonymous poster hash: 40515...7ca

Det er bare slik.

http://fc07.deviantart.net/fs51/f/2009/267/c/c/Bed_n___breakfast_by_WillixArtist.jpg

;-)

Anonymous poster hash: a2be4...3f9

Skrevet

Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb.

Why?

Det er bare slik.

Min mann sier at du mest sannsynlig tilfredsstiller han 100 % seksuelt, gir han en BJ hver gang han vil ha det. Ellers hadde han aldri giddet en slik oppvartning stemmer det?

Skjønner jo at min ikke er fornøyd med tingenes tilstand siden han gjør nada

Anonymous poster hash: a7a4f...2bb

Nei det stemmer nok veldig dårlig. Sex i gjennomsnitt en gang i mnd. :)

Skulle ønske mannen min trodde på deg men det gjør han ikke. Han står fortsatt fast på at mann med full pung ikke springer rundt og leker "husmor".

Men jeg håper du har rett og at det finnes menn som tar litt ansvar selv om jeg syns din er litt i overkant. Jeg hadde nok foretrukket å gjort noe selv 😀😀😀

Skrevet

Akkurat nå er det mannen som står opp og kjører eldste barn i barnehage, og holder orden i utstyr/klær som må være klart.

I helgene bytter vi på hvem som står opp, men begge er oppe senest 10.

Skrevet

Jeg fikser klær, han fikser mat. Vi står opp annenhver dag/natt. Han leverer, jeg henter. Begge veldig fornøyde! 😊

Skrevet

Deler dere på å stå opp med ungene?

Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem?

Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen)Anonymous poster hash: 53f2e...1f4

Vi står opp samtidig. Det har vi gjort i alle de år :) i helger og fridager ☺️

Utstyr til bhg er det som regel jeg som klargjør, fordi det er jeg som leverer. Skal han levere, gjør han klart og jeg hjelper til.

Anonymous poster hash: 17520...58f

Skrevet

Jeg står opp alle ukedagene og hver lørdag. Søndag er min sovedag. Mannen går selvsagt også på jobb, så er ikke sånn at han later seg noen av dagene. 

Det hender kanskje en gang i mnd at mannen sender ungen i bhg og ordner alt, men det er stort sett jeg som ordner alt det.

På lørdager, når mannen har sovedag, er han oppe vanligvis i 10-tida. Noen ganger så sent som 12. På søndagene, de dagene jeg får sove ut, er jeg gjerne våken 8-9, men er alltid ferdigdusjet innen 10.30, til lunsj (frokost for min del).

Ungen er to år, og våkner 5-6 på morgenen, så er veldig sjeldent styrete om morgenene her, da vi har så innmari god tid til å ordne alt. 

Anonymous poster hash: 6ff59...e41
Skrevet

Jeg står opp først, så står mannen opp litt senere, og da legger jeg meg litt igjen. Bare fordi mini her står opp sykt tidlig og jeg fungerer best før fuglene fiser. Er helt greit så lenge jeg får sove litt etterpå.

Jeg klargjør mest til bhg, fordi jeg har best kontroll og fordi mannen begynner første runde på jobb kl 5.30 og drar hjemmefra før vi står opp. Han kommer tilbake kl 7 og kjører ungene i bhg, og henter dem igjen kl 14-15. Jeg må gå hjemmefra før bhg åpner og er senere hjemme enn ham, så jeg kan ikke gjøre det.

Jeg står opp ca kl 6 i helgene pga minsten, mannen kl 8-9, så sover jeg til 10 eller så.

Skrevet (endret)

Jeg gjorde alt da jeg var gift. Nå er jeg ikke gift og gjør fortsatt alt - nå med glede, siden jeg slipper å irritere meg over den andre parten som ikke bidrar.

Er oppe rundt 9 i helgene. Liker å ta det pent på morgenen :)

Endret av Mother Gothel
Skrevet

Vi bytter på å stå opp i helgene, selv om det som oftest faller i hans favør. Han er jo bare SÅÅÅ sliten eller annet. 

Han ordner aldri med klær eller utstyr, men det hender han tar med seg møkkete tøy hjem fra barnehagen eller husker på at det er tomt for bleier eller våtservietter. 

I helgene er vi vanligvis oppe rundt 11 begge to. 

Anonymous poster hash: c25c9...f6a
Skrevet

Det er som regel jeg som står tidlig opp i helgene, men det er fordi jeg er A- menneske😉 Han får sove noen timer til og når det er dags for lur eller aktiviteter ute da drar han han ut med lillesnupp slik at jeg kan hvile om jeg vil (er gravid i uke 29..)

Som regel ordner jeg bhg- sekken, men han gjør det hvis han må/jeg spør.

Av andre aktiviteter ute er han den lekne og barnslige som elsker å leke ute med lillemor. Perfekt for meg nå som jeg er preggo, tung og sliten!😉

Skrevet

Til normalt ligger vi utpå en dag hver i helgen. Nå står mannen opp hver dag, da jeg har hyperemesis og er ubrukelig på formiddagen.

Det er jeg som ordner alt av utstyr.

Vanligvis har begge stått opp til kl 10 i helgene. Nå er jeg ofte ikke ut av soverommet (for annet enn å spy) før kl er 13.

Anonymous poster hash: 23553...2a3
Skrevet

Why?

Det er bare slik.

Min mann sier at du mest sannsynlig tilfredsstiller han 100 % seksuelt, gir han en BJ hver gang han vil ha det. Ellers hadde han aldri giddet en slik oppvartning stemmer det?

Skjønner jo at min ikke er fornøyd med tingenes tilstand siden han gjør nada

Nei det stemmer nok veldig dårlig. Sex i gjennomsnitt en gang i mnd. :)

Skulle ønske mannen min trodde på deg men det gjør han ikke. Han står fortsatt fast på at mann med full pung ikke springer rundt og leker "husmor".

Men jeg håper du har rett og at det finnes menn som tar litt ansvar selv om jeg syns din er litt i overkant. Jeg hadde nok foretrukket å gjort noe selv 😀😀😀

Da får mannen din bare la være å tro på det, jeg har en mann ikke guttunge. ;) Å hvorfor er det egentlig så galt at han gjør alt dette? Han lager også middag hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...