Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Deler dere på å stå opp med ungene? Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem? Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen) Anonymous poster hash: 53f2e...1f4
Iselilja Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Deler dere på å stå opp med ungene? Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem? Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen) Anonymous poster hash: 53f2e...1f4 Deler på å stå opp, men planlegger det ikke. Ingen av oss sover så lenge uansett. Jeg har best oversikt over utstyret, og tar meg av det meste der. Begge er vanligvis oppe før åtte, i "ekstreme" tilfeller i alle fall før ni.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Mannen står kun opp med barna hvis jeg er syk. Og han står opp med dem når det passer han, ikke når de spør, selv om de klarer seg selv en stund. Han klargjør aldri noe, han ukespendler, men klargjorde ikke noe før og klargjør aldri noe om han er hjemme. Kan til nøds svippe det ene barnet innom skolen om det passer slik. Det passet (nesten) aldri slik når de gikk i bhg, da måtte han jo ut av bilen må vite.. Jeg liker å komme meg opp i 9.30 - 10 tiden. Barna er vanligvis oppe mellom 8.30 - 9.30 i helgene, noen ganger enda senere i ferier. Mannen sover veldig ofte lenger, og det blir frokost uten han, eller veldig sen frokost. Han kan fint sitte oppe til 2 og 3 om natta også, så det sier seg selv at han må sove lenger..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Nei, her har mannen vond rygg og sliter med å sove så han er gjerne oppe i 6-tiden, så han sitter i stua og venter på at barna skal stå opp (de kommer gjerne tuslende en gang mellom halv syv og syv). Det går mange måneder mellom hver gang jeg står opp med barna i helgene. I ukedagene står jeg opp sju også spiser hele familien frokost sammen. Jeg klargjør alt til barnehage/skole. Det er bare jeg som styrer med det, mannen har null oversikt. I helgene står jeg opp mellom 8 og 9, mannen er som sagt oppe i 6-tiden. Anonymous poster hash: 312d3...8ac
Mamma_til_2 Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Jeg er oppe før barna i helger og ukedager, sover sjelden lenger enn 8 han får sove så lenge han ønsker i helger ( svar 1 og 3) Jeg finner frem tøy til skole og bhg, det er for jeg har mere orden enn han, han hadde klart om han måtte.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Nå er barna så store at de har blitt ganske selvhjulpne og stort sett passer på sine egne ting, men da de var mindre sto alle sammen opp til samme tid på hverdager og så tok vi en morgen hver i helgene. Begge var gjerne oppe mellom 9 og 10. Mannen sørget for å få med seg det de trengte til barnehagen og jeg sørget for å få det med oss hjem. Anonymous poster hash: 724f8...cc9
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Når mannen er hjemme så står som regel han opp først, han liker å ta en kaffekopp og lese avisa før barna står opp, har unger som liker å sove utpå, sjelden vi blir vekt tidlig av de. Jeg er oppe såklart når han er på jobb (annenhver mnd). Er som regel jeg som ordner klart til bhg, jeg jobber selv i bhg, og er nøye på hvilke klær som skal være med, og har full oversikt. Han hadde gjort det uten problemer om han måtte, men funker for alle at jeg gjør det. Anonymous poster hash: 13271...e3f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Vi bytter på å stå opp i helgene. Den som får sove lenge blir vekket kl 9. Det er jeg som ordner alt til bhg. Dette fordi jeg er alene med ungene om morgenen da pappaen begynner tidlig på jobb. Pappaen tar i stedet mer ansvar på kvelden ved legging. Anonymous poster hash: 6e770...9dc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Vi byttet på å stå opp da de var mindre. Nå har jeg ansvar for å vekke dem i helgene. De har selskap i hverandre og koser seg med barne-tv, så jeg legger meg ofte nedpå litt igjen. Jeg legger fram alt tøy. Anonymous poster hash: 40515...7ca
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Vi deler på alt egentlig. Det tar jeg som en selvfølge. Det er ikke bare mine barn. Vi står som regel opp begge to i helgene. Ingen av oss får sove med tre bråkebøtter i naborommet. Anonymous poster hash: baf9f...1ff
*Miss Marple* Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Han står opp først hver helgedag når han er hjemme. Den som leverer og henter i Bhg ordner med utstyr og klær. Jeg står som regel opp kl 9 i helgene, senest kl 10.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Deler dere på å stå opp med ungene? Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem? Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen) Anonymous poster hash: 53f2e...1f4 Jeg dårlig helse, så mannen tar stort sett all nattevåk og står opp med barn med mindre jeg spretter opp før han rekker det og jeg prøver å få ham til å ligge litt til. Utstyr til barnehagen. Han har like god peil som meg på hva vi har og kan fint kjøpe inn tøy. Ettersom jeg er mer hjemme enn ham, så er det ofte jeg som gjør dette sånn innimellom. MEN som sagt han kan både kjøpe inn, finne frem osv om jeg ikke klarer. Vi står som regel opp senest 8 her i huset i helgene. Uansett. Det gjelder begge - sene kvelder er som regel ikke eksisterende i våre liv. Det gjorde vi unna de første 35 årene av våre liv det! Anonymous poster hash: 02b8c...b98
bønni Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Til hverdags står jeg opp før alle og går på jobb. Mannen sørger for å stå opp med gutten og få ham på skolen. Han ordner klær etter vær og matpakke. Som oftest jeg som legger fram hvis det er tur-dag eller noe utenom det vanlige, mest fordi jeg liker å gjøre det. I helgene står jeg opp først, eller samtidig med gutten (jeg er som regel oppe mellom sju og åtte en gang). Mannen kan sove til 11-12-13 hvis han ikke veltes ut av sengen tidligere. Hvis vi har planer, står han opp i tide til det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Jeg står så godt som alltid opp med ungen, mannen har kanskje gjort det 2 eller 3 ganger på 3 år. Jeg ordner med utstyr til bhg. Jeg og gutten står som regel opp i 6-tiden, mannen rundt 8-10. Likevel vil jeg si vi er ganske likestilt, vi gjør bare ikke de samme tingene. Mannen har sine ansvarsområder, men nå var det tilfeldigvis bare mine som ble spurt om her. Anonymous poster hash: 31d35...03b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Deler dere på å stå opp med ungene? Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem? Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen) Anonymous poster hash: 53f2e...1f4 Vi deler på å stå opp, men dem som er syk får sove. Jeg husker best hva som skal være med og ikke i barnehagen,men han spør meg istede for at jeg må gjøre det hele tiden. Blir stor sett sene kvelder på begge i helgene. Liker å kose oss litt Anonymous poster hash: 79e49...dec
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Deler dere på å stå opp med ungene? Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem? Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen) Anonymous poster hash: 53f2e...1f4 Vi deler på å stå opp, men dem som er syk får sove. Jeg husker best hva som skal være med og ikke i barnehagen,men han spør meg istede for at jeg må gjøre det hele tiden. Blir stor sett sene kvelder på begge i helgene. Liker å kose oss litt Anonymous poster hash: 79e49...dec Haha, trodde du mente hvor lenge man satt opp på kvelden. Varierer veldig npr vi står opp i helgene. Kommer ann på når barna våkner og om skal et eller annet. Anonymous poster hash: 79e49...dec
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb. I helger og ferier står alltid han opp, mens jeg sover til mellom 10-12. Anonymous poster hash: 028e1...67d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb. I helger og ferier står alltid han opp, mens jeg sover til mellom 10-12. Anonymous poster hash: 028e1...67d Why? Anonymous poster hash: 40515...7ca
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb. I helger og ferier står alltid han opp, mens jeg sover til mellom 10-12. Anonymous poster hash: 028e1...67d Why? Anonymous poster hash: 40515...7ca Det er bare slik. Anonymous poster hash: 028e1...67d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Jeg står alltid opp og tar morgenen ukedager og helg. Har kun ett barn så det er levelig. Untak er når jeg har nattevakt. Da må mannen stå opp med barnet(som forøvrig gjør det meste selv og går til skolen selv) Anonymous poster hash: a7a4f...2bb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb. I helger og ferier står alltid han opp, mens jeg sover til mellom 10-12. Anonymous poster hash: 028e1...67d Why? Anonymous poster hash: 40515...7ca Det er bare slik. Anonymous poster hash: 028e1...67d Min mann sier at du mest sannsynlig tilfredsstiller han 100 % seksuelt, gir han en BJ hver gang han vil ha det. Ellers hadde han aldri giddet en slik oppvartning stemmer det? Skjønner jo at min ikke er fornøyd med tingenes tilstand siden han gjør nada Anonymous poster hash: a7a4f...2bb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 Vi står opp annenhver dag (fridager). Begge henter/leverer i barnehagen og har derfor begge litt av ansvaret for utstyr. Men det er vel ofte jeg som planlegger/finner frem osv, men kun fordi jeg gjerne vil ha det på min måte I helgene har vi en dag hver hvor vi kan sove så lenge vi vil, og bruke formiddagen på egentid om vi ønsker det. Selvfølgelig hender det vi har felles planer og da blir det noe annet. Når mannen har sovedag sover han ofte til 10/11. Jeg sover til ca 09, og bruker tiden frem til 11 på trening eller annen egentid Skal sies at vi har en sønn som er to år og våken ofte ca 10 ganger per natt. Vi er derfor trøtte og vi gleder oss derfor begge til vår 'sovedag'. Anonymous poster hash: 7ce5a...098
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb. I helger og ferier står alltid han opp, mens jeg sover til mellom 10-12. Anonymous poster hash: 028e1...67d Why? Anonymous poster hash: 40515...7ca Det er bare slik. Anonymous poster hash: 028e1...67d Min mann sier at du mest sannsynlig tilfredsstiller han 100 % seksuelt, gir han en BJ hver gang han vil ha det. Ellers hadde han aldri giddet en slik oppvartning stemmer det? Skjønner jo at min ikke er fornøyd med tingenes tilstand siden han gjør nada Anonymous poster hash: a7a4f...2bb Mulig mannen din er inne på noe 😂 Men å ha samvittighet til å leve som dronningen av Saba, liksom... Jeg har hvert fall grunn til å ikke alltid orke sengehygge 😄 Det har ikke denne dronningen hvis hun ellers er frisk (fysisk). Anonymous poster hash: 40515...7ca
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Mannen ordner alt til skole og barnehage, ordner frokost til barna, matpakker og sender de avgårde til skole og Bhg. Jeg får frokost på sengen og ordner meg til jobb. I helger og ferier står alltid han opp, mens jeg sover til mellom 10-12. Anonymous poster hash: 028e1...67d Why? Anonymous poster hash: 40515...7ca Det er bare slik. Anonymous poster hash: 028e1...67d Min mann sier at du mest sannsynlig tilfredsstiller han 100 % seksuelt, gir han en BJ hver gang han vil ha det. Ellers hadde han aldri giddet en slik oppvartning stemmer det? Skjønner jo at min ikke er fornøyd med tingenes tilstand siden han gjør nada Anonymous poster hash: a7a4f...2bb Nei det stemmer nok veldig dårlig. Sex i gjennomsnitt en gang i mnd. Anonymous poster hash: 028e1...67d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 Deler dere på å stå opp med ungene? Ungene er så store at vi står opp når vi vil :-) Klargjør dere like mye ifht utstyr til barnehagen? Hvem leter frem? Skole, i vår familie, de ordner seg stort sett selv. Ellers er det hipp som happ hvem av oss. Når er begge voksne vanligvis oppe i helger? (Ser bort fra enkelte sene kvelder, mer normalen) 9-12 - avhengig av når vi legger oss, planer etc. Anonymous poster hash: 53f2e...1f4 Anonymous poster hash: af249...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå