Gå til innhold

Hund på kjøpesenter - ekkelt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ? Hunder har da overhodet ingen ting inne på et kjøpesenter å gjøre! At ikke vekterne kastet dem ut, da! Jeg har hund selv, men hadde blitt passe sur om jeg hadde oppdaget en hund inne på kjøpesenteret. Herre fred, hva er det enkelte tenker med?

Anonymous poster hash: 25a8b...6d2

Fullt lovlig ta med hund inn på dyrebutikk selv om den ligger på et senter;-)

Kan ikke skjønne at det er noe krise.

Anonymous poster hash: fc766...64e

Du, hallo, jeg er faktisk ikke dum. Selvfølgelig er det greit å ta med hunden inn til dyrebutikken, men da skal man alltid gå korteste vei inn til butikken og rett ut igjen, samme korteste vei ut igjen når man er ferdig i dyrebutikken. Bikkja skal IKKE være med på noen runde ellers på kjøpesenteret.

Anonymous poster hash: 25a8b...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at denne hunden skal bli førerhund. For det første burde den da aldri sitte oppi handlevognen, og for det andre skal disse valpene være godt merket med vest. Jeg har trent opp flere førerhunder, og under trening skal de ALLTID bære vest. Både for at folk ikke skal forstyrre/misforstå og for at hunden lærer at når jeg har på vest er jeg på jobb.

Skrevet

Det kan hende planen er at hunden skal bli førerhund, da skal de oppsøke slike miljøer jevnlig fra de er valper. Men hund i handlevogna skal ikke forekomme uansett.

Anonymous poster hash: 7fa28...7f7

Hahaha... ja, fint å venne førerhunden til å sitte i handlevognen da, mens den blinde triller den.

Skrevet

Det kan hende planen er at hunden skal bli førerhund, da skal de oppsøke slike miljøer jevnlig fra de er valper. Men hund i handlevogna skal ikke forekomme uansett.Anonymous poster hash: 7fa28...7f7

Hahaha... ja, fint å venne førerhunden til å sitte i handlevognen da, mens den blinde triller den.

Dagens latter!

Anonymous poster hash: 8d4b4...29b

Skrevet

Alt man skal bry seg om.

Anonymous poster hash: d5391...d35

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet hets.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Det kan hende planen er at hunden skal bli førerhund, da skal de oppsøke slike miljøer jevnlig fra de er valper. Men hund i handlevogna skal ikke forekomme uansett.

Anonymous poster hash: 7fa28...7f7

Hahaha!! :D

Anonymous poster hash: cbd79...e04

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke det er så forferdelig at noen har en hund med seg inn på et kjøpesenter. Hva er egentlig så farlig med det?

Det er en del som er allergiske (bl.a. jeg selv), men for mange allergikere er det like ille med hundehår/-flass som hundeeiere sprer fra klærne sine.

Det er også mange som er allergiske mot parfyme og nøtter (også  nøttepartikler i lufta i det rom der noen har med seg nøtter eller har spist nøtter), men ingen nekter folk med parfyme eller med nøtter i vesken å komme inn på kjøpesenterne av den grunn.

Syns det er hyggelig med litt hunder rundt omkring i bybildet, jeg.

Anonymous poster hash: f5b9e...fff
Skrevet

Jeg syns egentlig ikke det er så forferdelig at noen har en hund med seg inn på et kjøpesenter. Hva er egentlig så farlig med det?

Det er en del som er allergiske (bl.a. jeg selv), men for mange allergikere er det like ille med hundehår/-flass som hundeeiere sprer fra klærne sine.

Det er også mange som er allergiske mot parfyme og nøtter (også  nøttepartikler i lufta i det rom der noen har med seg nøtter eller har spist nøtter), men ingen nekter folk med parfyme eller med nøtter i vesken å komme inn på kjøpesenterne av den grunn.

Syns det er hyggelig med litt hunder rundt omkring i bybildet, jeg.

Anonymous poster hash: f5b9e...fff

Jeg er veldig allergisk mot hunder og det er svært slitsomt å ikke kunne bruke tog og kjøpesenter normalt fordi noen tror det er helt greit å la bikkjene vandre rundt omtrent fritt.

Anonymous poster hash: c029e...f04

Skrevet

Teit innlegg dette her.ja til hunder på kjøpesenteret.dyr er like viktige som mennesker

Anonymous poster hash: 12a8a...362

Skrevet

Dagens problem "

Anonymous poster hash: bccbc...1ec

Skrevet

Teit innlegg dette her.ja til hunder på kjøpesenteret.dyr er like viktige som mennesker

Anonymous poster hash: 12a8a...362

Betyr det at mennesker med allergi er mindre viktige da, eller?

Skrevet

Vet du hva jg så da? En voksen mann med en Jack russel terrier, som hadde den med inn i bånd på clas ohlson på kjøpesenteret. Da han kom ut derfra, dret hunden midt i senteret på gulvet. Han gikk bare videre uten å ta det opp.... Æsj!!!

Anonymous poster hash: 22b9f...f21

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg syns egentlig ikke det er så forferdelig at noen har en hund med seg inn på et kjøpesenter. Hva er egentlig så farlig med det?Det er en del som er allergiske (bl.a. jeg selv), men for mange allergikere er det like ille med hundehår/-flass som hundeeiere sprer fra klærne sine.Det er også mange som er allergiske mot parfyme og nøtter (også  nøttepartikler i lufta i det rom der noen har med seg nøtter eller har spist nøtter), men ingen nekter folk med parfyme eller med nøtter i vesken å komme inn på kjøpesenterne av den grunn.Syns det er hyggelig med litt hunder rundt omkring i bybildet, jeg. Anonymous poster hash: f5b9e...fff

I bybildet, ja, men da snakker vi om utendørs! Ikke inne. Nei, bikkjer har ingenting inne på et kjøpesenter å gjøre.

Skrevet

Overhysteri..

Anonymous poster hash: 1e10c...b6f
Skrevet

Overhysteri..

Anonymous poster hash: 1e10c...b6f

Ja, man er kjempehysterisk om man er allergisk lizzm.

Skrevet

Hundeeiere jaja hva skal man si.... Litt tette i pappen. Hunden deres er mye mindre verdt enn mennesker. Den er like mye verdt som katten min punktum.

Anonymous poster hash: b9d7c...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...