Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Så et ektepar på senteret i går, som hadde fått seg hund. Den var valp, men ikke sånn bitteliten. Tipper det var labrador eller noe sånt. For det første stusset jeg da de hadde dyret med seg inne på senteret, hvilket ikke er lov (unntatt førerhunder) Men de presterte også å kjøre rundt inne på OBS med bikkja oppi handlevogna. Urk! Greit nok at mat er innpakket, og at mange har ungene sine oppi der. Men bikkjer ??? Er jeg sær som synes slikt er ekkelt ? Anonymous poster hash: 87384...af6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Hund på senteret bryr jeg meg ikke om, men ikke handlevogn og i matbutikk? ÆSJ!! Tror vel egentlig det er noe mattilsynet ville reagert på. Vi fikk i hvertfall høre det da jeg jobbet i butikk. Anonymous poster hash: 69649...ae5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Bare å be noen av de ansatte kaste de ut eller be de ringe på vaktselskapet så de kan gjøre det. Det er ikke lov med hund inne på senteret. Jeg personlig bryr meg ikke for egen del, men bestevenninnen til datteren min er hyperallergik og etter å ha hatt med meg henne en del har jeg fått et litt annet syn på dette. Hundeeiere må ta hensyn, den trenger ikke være med inn på senteret. Anonymous poster hash: d3053...9b6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Den har ingenting i en matbutikk å gjøre, og I HVERT FALL IKKE i en handlevogn! Det er ikke alt som er like godt pakket inn av varer; brød, for eksempel. Ikke alle pakker inn alt av frukt og grønt heller. Paprikaplasten har ofte luftehull. Ananas har ikke plass i en pose. Ikke at man spiser skallet heller, men jeg vasker ikke skjærefjøla etter å ha fjernet skallet før jeg kutter opp frukten... Var det ingen ansatte som sa noe på dette?! Anonymous poster hash: 9a5e2...e02
Gjest Julia1984 Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Aldri sett...men jeg synes det er ganske uhyggen med barn oppi handlingen også..skitne cherrox etc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Aldri sett...men jeg synes det er ganske uhyggen med barn oppi handlingen også..skitne cherrox etc Det er jeg enig i, men det er likevel forskjell på unger og bikkjer. Hundene skal stå i bur på utsiden, det kan man ikke med barn (selv om det hadde vært fristende :-) HI Anonymous poster hash: 87384...af6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Den har ingenting i en matbutikk å gjøre, og I HVERT FALL IKKE i en handlevogn! Det er ikke alt som er like godt pakket inn av varer; brød, for eksempel. Ikke alle pakker inn alt av frukt og grønt heller. Paprikaplasten har ofte luftehull. Ananas har ikke plass i en pose. Ikke at man spiser skallet heller, men jeg vasker ikke skjærefjøla etter å ha fjernet skallet før jeg kutter opp frukten... Var det ingen ansatte som sa noe på dette?! Anonymous poster hash: 9a5e2...e02 Neida, ikke noen som sa noe. Heller ikke damen i kassen da de betalte (jeg sto et par plasser bak) HI Anonymous poster hash: 87384...af6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 bare lov med hund på sentret om du er på vei til eller fra dyrebutikken. heller ikke lov å sette dem i bilen i flere timer. har sett mange skrekk eksempler på det desverre er hunde eier seg, tar aldri med mine inn i butikken. de er enten hjemme eller så venter jeg ute mens mannen går inn eller motsatt. hadde med hund inn i butikken 1 gang, da hadde jeg satt hu fra meg ute, men hu peip på fælt at kassa dama sa jeg kunne ta henne med inn om jeg bare skulle ha det vanlige, liten lokal butikk som jeg handlet i hver dag i 4 år. skulle bare ha en pose hunde mat så var rett inn & rett ut igjen. skjønner ikke hva folk skal med hunden på sentret for? min er liten, men om de ikke skal prøve noe i dyrebutikken MÅ de jo ikke være med. de har det jo faktisk bedre hjemme med et tygge ben enn på et bråkete senter.. Anonymous poster hash: 063ee...059
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Tipper du ikke liker hunder i utgangspunktet heller hi! Anonymous poster hash: bffde...dcc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Det er da ikke noe problem. Snakk om å lage trøbbel ut av ingenting. Jeg hadde bare smilt, jeg, hadde jeg møtt på en valp i butikken. Og til deg som mener at barn i handlevogn er ekkelt, er ikke matvarene dine pakket inn? Eller legger du kyllingen din rett i vogna, uten emballasje? Anonymous poster hash: c39bd...9f5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Tipper du ikke liker hunder i utgangspunktet heller hi! Anonymous poster hash: bffde...dcc Ja, HI er sikkert en av de slemmingen egne som ikke unner er stakkars hund å slikke tallerkener rene! Fysj! Anonymous poster hash: 45559...e39
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Det kan hende planen er at hunden skal bli førerhund, da skal de oppsøke slike miljøer jevnlig fra de er valper. Men hund i handlevogna skal ikke forekomme uansett. Anonymous poster hash: 7fa28...7f7
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Beklager hi, men handlevognen blir aldri vasket. Varer du kjøper i butikken bytter flere hender enn du kan tru. En hund i handlevognen gjør ingen forskjell desverre. Møkkete og bakterier er det nok av fra før av. Anonymous poster hash: 55e99...893
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Kanskje den skal bli en førerhund? Anonymous poster hash: 64be3...a8e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Det er da ikke noe problem. Snakk om å lage trøbbel ut av ingenting. Jeg hadde bare smilt, jeg, hadde jeg møtt på en valp i butikken. Og til deg som mener at barn i handlevogn er ekkelt, er ikke matvarene dine pakket inn? Eller legger du kyllingen din rett i vogna, uten emballasje? Anonymous poster hash: c39bd...9f5 Alle matvarer er ikke pakket inn, nei. Handler du mat svært sjelden, siden du ikke vet dette? Anonymous poster hash: c2047...d8c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Kanskje den skal bli en førerhund? Anonymous poster hash: 64be3...a8e I så fall skal den ihvertfall ikke sitte i handlekurv. Har en søster som tar seg av valper som skal bli førerhund og det er veldig mange flere regler for disse for å hindre de i å få uvaner osv. Og man får faktisk med slik til å ha på hunden slik at det syntes at den er en framtidig førerhund. Det er en stor uting at folk tar med seg hunder inn på kjøpesentre og enda verre i matbutikker, det er nå faktisk ikke lov, spiller ingen rolle om de som jobber der sier det er greit, reglene sier at det ikke er lov og det er de som gjelder. Jeg har ingenting mot hunder i det hele tatt men det finnes de som er veldig allergiske, de som er redd for hunder også videre de skal ikke trenge å møte hunder på slike steder. Det er heller ikke særlig sunt for hunden å bli dratt rundt på et kjøpesenter med så mye mennesker og støy. Anonymous poster hash: 0649c...adb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Hæ? Hunder har da overhodet ingen ting inne på et kjøpesenter å gjøre! At ikke vekterne kastet dem ut, da! Jeg har hund selv, men hadde blitt passe sur om jeg hadde oppdaget en hund inne på kjøpesenteret. Herre fred, hva er det enkelte tenker med? Anonymous poster hash: 25a8b...6d2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Det kan hende planen er at hunden skal bli førerhund, da skal de oppsøke slike miljøer jevnlig fra de er valper. Men hund i handlevogna skal ikke forekomme uansett. Anonymous poster hash: 7fa28...7f7 Da skal den ha på en sele som informerer om dette. Anonymous poster hash: 44da3...e65
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Tipper du ikke liker hunder i utgangspunktet heller hi! Anonymous poster hash: bffde...dcc Jeg har ikke noe imot hunder, så lenge de faktisk blir behandlet som nettopp hunder. Ikke babyer. HI Anonymous poster hash: 87384...af6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Det er da ikke noe problem. Snakk om å lage trøbbel ut av ingenting. Jeg hadde bare smilt, jeg, hadde jeg møtt på en valp i butikken. Og til deg som mener at barn i handlevogn er ekkelt, er ikke matvarene dine pakket inn? Eller legger du kyllingen din rett i vogna, uten emballasje?Anonymous poster hash: c39bd...9f5 Alle matvarer er ikke pakket inn, nei. Handler du mat svært sjelden, siden du ikke vet dette? Anonymous poster hash: c2047...d8c Gi meg ett eksempel. (Og hvis det er boller eller epler du sikter til, pleier jeg å legge de i en pose før jeg legger de i handlevogna.) Anonymous poster hash: c39bd...9f5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 Noen hundeeiere lever i sin egen lille verden. De tror visst at alle elsker de ekle bikkjene. Anonymous poster hash: c029e...f04
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 Hæ? Hunder har da overhodet ingen ting inne på et kjøpesenter å gjøre! At ikke vekterne kastet dem ut, da! Jeg har hund selv, men hadde blitt passe sur om jeg hadde oppdaget en hund inne på kjøpesenteret. Herre fred, hva er det enkelte tenker med? Anonymous poster hash: 25a8b...6d2 Fullt lovlig ta med hund inn på dyrebutikk selv om den ligger på et senter;-) Kan ikke skjønne at det er noe krise. Anonymous poster hash: fc766...64e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 Hunder har ingenting på kjøpesenter å gjøre! Og ja, oppvokst med og elsker hunder! Anonymous poster hash: 44d6c...a8a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Tipper du ikke liker hunder i utgangspunktet heller hi!Anonymous poster hash: bffde...dcc Ja, HI er sikkert en av de slemmingen egne som ikke unner er stakkars hund å slikke tallerkener rene! Fysj!Anonymous poster hash: 45559...e39 hva har det med saken å gjøre da? Har hund jeg også men den slikker ikke av tallerkener! Anonymous poster hash: bffde...dcc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 Bedre med hunder på kjøpesenteret enn sjuke unger. Anonymous poster hash: 90ab0...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå