Gå til innhold

1 åring i bhg eller hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville takket ja til plassen nå og brukt goood tid på tilvenning. Må jo ikke være fulle dager i starten. Vår startet et par timer om dagen da hun var 10 mnd og utvidet gradvis over et par måneder. Det gikk kjempebra. De tre dagene man vanligvis får til tilvenning er altfor lite. Men nå var det helt greit for barnehagen at vi gjorde det slik, det er dessverre noen barnehager som er veldig strenge på at det kun skal være tre dager. Anonymous poster hash: 0b096...ef9

Vår var veldig strenge på bare tre dager men de fikk tydelig beskjed at det er vårt barn og vi bestemmer. Vi brukte tre uker på tilvenning og resultatet er at hun elsker barnehagen og har aldri grått ved levering, hverken under eller etter tilvenning
Glemte forresten å si at mine to har begynt som toåringen og det skal sistemann også. Jeg ville ventet HI
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent! Jeg ventet med barnehagestart til begge mine barn. Har tidligere jobbet som vikar i 3 barnehager og synes de minste har det best hjemme. Ikke at de har det fælt, men det er rett og slett ikke nok voksne til å trøste/kose/leke med alle.

Anonymous poster hash: a91ad...ba2
Skrevet

tror nok det etter hvert kommer frem hvor skadelig det er å sende 1 åringen bort til fremmede 9 time om dagen. Ville ventet

Anonymous poster hash: 48f95...ad7

Skrevet

Ville sendt ham i bhg - de lærer utrolig mye der mtp lek og samspill med andre barn :)Anonymous poster hash: d214c...8b8

Tror du skal komme i barnehagen bare en uke å se hvordan ettåringene har det i barnehagen,så skifter du nok fort mening.Barna lengter sånn etter foreldrene å er helt utrøstelige!Å som har jeg sagt før så det enkelte som lar barna skrike i 5 timer før de faktisk ringer foreldrene.Da hylskreik barnet lenge,var rolig kanskje i fem minutter,også hylskriking lenge igjen,også noen minutter pause før skrikingen begynte igjen.Det var så ille at vi måtte skjerme de andre barna,å dessverre er det mange barn som er sånn.Var det ikke den en ungen som skreik som var det en annen.Følte at vi omtrent ikke gjorde annet enn å gå rundt å bære på det en barnet etter det andre for å trøste.  Anonymous poster hash: 5970d...d79
Hæ? Jeg jobber på ren 1 års gruppe. Har aldri vært med på noe slikt. Ungene storkoser seg og vi koser oss med barna. Kanskje det er de voksne det er noens veiene med, siden barna ikke trives?

Anonymous poster hash: 77729...ad9

Skrevet

Ettåring hverken trenger eller lærer lek og samspill med / av andre barn som 12 mnd gamle. Da har de det best med trygge rammer og mor el far . I verste fall en dagmamma eller liten bhg med lite gjennomtrekk på de ansatte.Anonymous poster hash: 91204...e72

Du må lese deg litt opp....

Anonymous poster hash: 77729...ad9

Skrevet

hadde ventet til august uten tvil, hadde heller tatt han med i åpen barnehage, min var der fra 9-18mnd, begynte i barnehage nesten 19mnd gammel og stortrives, jeg hadde synes han var for liten i januar,da hadde han kun vert 11mnd, og så lenge du har mulighet vlle jeg ha ventet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...