Gå til innhold

Intervjuet med FF på dn.no

Anbefalte innlegg

Gjest thricane
Skrevet

Kommer ikke til å klikke inn på bloggen hennes, det har blitt et prinsipp for meg å ikke være med å støtte den. Den har vokst ut av proporsjoner og det er helt klart at ikke de er profesjonelle nok til å håndtere den. Flere av kommentarene de har kommet med kan ikke forklares med hets og svar på dette.

Jeg har vondt av frua fordi hun opplever mye hets, spesielt episoden med mannen som dukket opp og banket på vinduet osv. Det er helt vilt. Kan ikke forestille meg hvor jævlig det må være, selv ville jeg nok endt opp som nervevrak. Jeg fatter ikke hvorfor hun ikke legger ned bloggen.

Og dette temaet er ikke bare engasjerende pga frua, dette er et godt eksempel på hva mye eksponering på nett og netthets gjør med mennesker. Det er faktisk veldig interessant og et viktig tema å ta tak i mtp at våre små vokser opp i denne verden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert for rykter/spekulasjoner samt upassende språk/hets.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Synes syndt på henne. Hun burde slette bloggen. Få seg hjelp med henhold til at hun føler hun trenger redigere den syltynne kroppen sin enda tynnere! 

...så kan hun komme sterkere tilbake med ny, ærlig blogg når hun er klar for det. 

Det som er det mest skammelige, det er at hun og mannen sletter ærlige kommentarer som er negative mot bloggen! Hvorfor kan de ikke ta i mot ærlige kommentarer??!?!?!? De små stå i stormen de selv har skapt synes jeg, ikke legge seg ned og skylde på leserne! Det er skammelig! 

Anonymous poster hash: 9ffe9...632
Skrevet

Kommer ikke til å klikke inn på bloggen hennes, det har blitt et prinsipp for meg å ikke være med å støtte den. Den har vokst ut av proporsjoner og det er helt klart at ikke de er profesjonelle nok til å håndtere den. Flere av kommentarene de har kommet med kan ikke forklares med hets og svar på dette.

Jeg har vondt av frua fordi hun opplever mye hets, spesielt episoden med mannen som dukket opp og banket på vinduet osv. Det er helt vilt. Kan ikke forestille meg hvor jævlig det må være, selv ville jeg nok endt opp som nervevrak. Jeg fatter ikke hvorfor hun ikke legger ned bloggen.

Og dette temaet er ikke bare engasjerende pga frua, dette er et godt eksempel på hva mye eksponering på nett og netthets gjør med mennesker. Det er faktisk veldig interessant og et viktig tema å ta tak i mtp at våre små vokser opp i denne verden.

Om den historien stemmer vil jeg ikke kategorisere det som hets, men heller stalking. Det opplever de fleste offentlige mennesker, tror jeg. 

Men hvorfor er bloggen og oppmerksomhetsbehovet viktigere enn familiens sikkerhet? Om historien stemmer virker det rart at hun ikke legger ned svindlervirksomheten en gang for alle.

Anonymous poster hash: a0938...4f1

Skrevet

Hadde DN skrevet er reportasje om en blogger som hadde tatt sitt eget liv etter nettbobbing så hadde dere gått all in og fordømt akkurat det dere selv driver med.Dere oppførerer dere helt usmakelig!Anonymous poster hash: b6248...be9 [/acroå

Hva slags desperat hersketeknikk er dette? Hun skal ikke kritiseres for gjentatte overtramp i tilfelle hun hun skulle komme til å ta livet sitt pga. egne, dårlige valg over flere år? Hva i all verden?  Er det bare jeg som reagerer på et slikt resonemment? Det er helt tullete, mener jeg!    Anonymous poster hash: a0938...4f1

Enig her. Hva slags logikk er det? Da burde de jo beskyttes mot seg selv,da, og ihvertfall ikke drive blogg!Anonymous poster hash: a85e3...077

Å bli kritisert for dårlige valg er en ting, men det som blir gjort her inne er ren og skjær heksejakt og mobbing. Jeg forsvarer slettes ikke valgene hun har tatt, men jeg kan saktens forstå hvorfor hun falt for fristelsen. Ja, det var dumt, men er det greit at hun trakasseres i kne av den grunn? Det virker jo ikke som her finnes et snev av medmenneskelighet i mange av kommentarene.

Blir kvalm!

Anonymous poster hash: b6248...be9

Skrevet

Hadde DN skrevet er reportasje om en blogger som hadde tatt sitt eget liv etter nettbobbing så hadde dere gått all in og fordømt akkurat det dere selv driver med.

Dere oppførerer dere helt usmakelig! Anonymous poster hash: b6248...be9

Helt enig, oppførselen her inne er fryktelig

Anonymous poster hash: 34faa...729

Gjest thricane
Skrevet

Om den historien stemmer vil jeg ikke kategorisere det som hets, men heller stalking. Det opplever de fleste offentlige mennesker, tror jeg.

Men hvorfor er bloggen og oppmerksomhetsbehovet viktigere enn familiens sikkerhet? Om historien stemmer virker det rart at hun ikke legger ned svindlervirksomheten en gang for alle.

Akkurat det er jeg helt enig i, forstår virkelig ikke hvorfor hun fortsetter med bloggingen når det setter dem i fare. Stalking heter det selvfølgelig, setning ble dårlig formulert. En av bakdelene med å poste via telefon.
Skrevet

Jarle Aabø sa vel det meste på God Kveld Norge akkurat nå.

Skrevet

Hva sa han?

Anonymous poster hash: 37972...3d7

Skrevet

Kan du oppsummere løselig, er du snill?

Takk! 

Skrevet

Kortversjon: så mye løgn og bedrag tåler ikke omdømmet til noen som ønsker å være et seriøst produkt.

Skrevet

Kortversjon: så mye løgn og bedrag tåler ikke omdømmet til noen som ønsker å være et seriøst produkt.

Takk. Jammen sant! Lenge siden jeg klikket innom den elendige bloggen, og det skal aldri gjøre mer heller. 

Anonymous poster hash: 37972...3d7

Skrevet

Hmm... Ser at kommunikasjon i denne tråden mellom Miss Marple og meg er moderert bort. Hvem gidder å oppsummere det siste som ble sagt der? Var det det jeg sa om samfunnsnytte, eller svarte Miss Marple meg?

Anonymous poster hash: 73d35...f48

Skrevet

Flott! Endelig en med fingeren i jorda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...