Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Stakkars jente.... Anonymous poster hash: f943c...065
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Nei, henne er det overhodet ikke synd på. Hun har godt av å få møte virkeligheten og forhåpentligvis forstå verdien av redelighet. Løgn, juks og fanteri skal ikke lønne seg. Anonymous poster hash: 73d35...f48
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Kjenner jeg blir provosert, kan hun ikke bare legge ned bloggen? Hvorfor stiller ingen spørsmålene: kalte de en leser mentalt tilbakestående og at noen fortjente en kule i panna. Hvorfor spør ingen om det? Anonymous poster hash: 2dcf3...3b2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Fordi journalisten heter Jonas Forfang og er kjæresten til Vanessa Rudjord, hun som svindla på sitt vis i fjor! Kvalmt. Anonymous poster hash: dac69...5d3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Måtte bare sjekke bloggen hennes og antall kommentarer raser nedover. Tipper flere og flere innser hvilket spill hun driver med. Tragisk og på tide hun ble tatt. Anonymous poster hash: 0cd1b...520
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Alle andre har hørt om nettvett. En kan ikke legge ut alt om seg selv, hus, barn og mann uten at det fanger oppmerksomheten til en eller annen galing. Det er prisen en må betale for å blottlegge familien for penger. Anonymous poster hash: de768...2e6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Oooog, Jonas Forfang, journalisten er god kamerat av Peter Peters og Camilla Pihl.... MAKKVERK, BESTILT MAKKVERK. At redaktøren gikk med på dette???? Anonymous poster hash: dac69...5d3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Man kan jo alltids klager til redaksjonen.. Anonymous poster hash: a85e3...077
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Oooog, Jonas Forfang, journalisten er god kamerat av Peter Peters og Camilla Pihl.... MAKKVERK, BESTILT MAKKVERK. At redaktøren gikk med på dette???? Anonymous poster hash: dac69...5d3 Det selger og gir oppslag. Penger er alt som teller. Anonymous poster hash: de768...2e6
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Dette var flaue greier. Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen har tilsynelatende ingen skam i livet.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Herregud!! Hvor lettlurte tror de folk er?! "En jente kommer gående nedover togkorridoren. Hun snur seg sidelengs for å passere Eriksen i den trange gangen. Eriksen reiser seg med Mac-en inntil brystet, for å gjøre seg så liten og lett å passere som mulig. Da jenta er forbi, snur hun seg mot Caroline. – Jeg er stor fan, sier hun og smiler. – Stå på. Stå opp for det du tror på." (http://www.dn.no/magasinet/2015/01/16/2102/Intervjuet/bak-fasaden) Anonymous poster hash: a0938...4f1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Oooog, Jonas Forfang, journalisten er god kamerat av Peter Peters og Camilla Pihl.... MAKKVERK, BESTILT MAKKVERK. At redaktøren gikk med på dette???? Anonymous poster hash: dac69...5d3 Enig. Så utrolig pinlig for en ellers seriøs avis. Hadde jeg abonnere, hadde jeg sagt det opp med umiddelbar virkning. Og ff gjør det igjen, sier ingenting om den bedritne oppførselen til folk i firmaet, men bytter fokus til at det er så forferdelig slitsomt for henne som privatperson å drive med bloggingen. Anonymous poster hash: d246a...f97
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #13 Skrevet 17. januar 2015 Pøh, sympati får hun ikke herfra hvertfall, hun fortjener det overhodet ikke! Og jeg tror mange som leser alle disse "jeg er så lei meg" oppslagene i avisen ser på dette som krampetrekninger fra fruen! Anonymous poster hash: a42ad...adc
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 Har hun noengang hatt en jobb? Anonymous poster hash: edbfa...4f5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 Temmelig patetisk. Hun vil ha sympati for noe helt annet slik at folk skal glemme alt snusket, men de fleste gjennomskuer denne manipulasjonen etterhvert. Utrolig nedrig atferd! Anonymous poster hash: a85e3...077
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 Måtte bare sjekke bloggen hennes og antall kommentarer raser nedover. Tipper flere og flere innser hvilket spill hun driver med. Tragisk og på tide hun ble tatt. Anonymous poster hash: 0cd1b...520 Dessverre ikke. Folk som deg som bare må inn på bloggen gjør at hun ligger øverst på blogglisten. Grunnen til lite kommentarer er vel at de ikke blir godkjent. Anonymous poster hash: 08d59...786
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Hvis man leser dn-intervjuet så ser man at hun ikke har fått enorm sympati i likes. Og mange av de som skriver er menn? Spesielt, men viser vel at mannfolk ikke er særlig imponert. Anonymous poster hash: dac69...5d3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Hvis man leser dn-intervjuet så ser man at hun ikke har fått enorm sympati i likes. Og mange av de som skriver er menn?Spesielt, men viser vel at mannfolk ikke er særlig imponert. Anonymous poster hash: dac69...5d3 Mannfolka faller ikke for pisset de kommer med på samme måte som unge jenter uten kildekritisk sans. Det er en temmelig manipulerende måte de velger å håndtere dette på: Ikke uttale seg forrige helg, bare slette bevis og sperre til gang, for så å la LK leke ridder og akseptere litt skyld. Da ikke det fungerte kom FF med sin dramatiske historie (som kun politiet vet om stemmer eller ei) for å få sympati for noe helt annet. Dette er totalt lavmål, og kan ikke unnskyldes. Anonymous poster hash: a85e3...077
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Tror dere virkelig at hun ikke har følelser og er en kald manipulerende jævel? Nei, nå må dere gi dere. Dere er mobbere alle sammen! Anonymous poster hash: 2f280...ae6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 Hadde DN skrevet er reportasje om en blogger som hadde tatt sitt eget liv etter nettbobbing så hadde dere gått all in og fordømt akkurat det dere selv driver med. Dere oppførerer dere helt usmakelig! Anonymous poster hash: b6248...be9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #21 Skrevet 17. januar 2015 Tror dere virkelig at hun ikke har følelser og er en kald manipulerende jævel? Nei, nå må dere gi dere. Dere er mobbere alle sammen! Anonymous poster hash: 2f280...ae6 Hun kan velge å stenge kommentarfelt sitt. Da slipper hun å lese ting hun tolker som hets. De velger å ikke gjøre det fordi de taper penger på det. Det er ikke innleggene hennes som fenger, det er kommentarfeltet hennes de tjener mest penger på. De må velge: hets=oppmerksomhet=inntekt eller ikke mulig å kommentere=færre lesere=lavere inntekt. Vi ser jo alle at de prioriterer penger foran alt annet. Anonymous poster hash: 4275d...277
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #22 Skrevet 17. januar 2015 Tror dere virkelig at hun ikke har følelser og er en kald manipulerende jævel? Nei, nå må dere gi dere. Dere er mobbere alle sammen! Anonymous poster hash: 2f280...ae6 Vel, at hun er manipulerende og relativt "kald" har man vel egentlig dokumentert ganske ettertrykkelig de siste ukene. All denne skuffelsen og kritikken er omtrent som et speil som bare reflekterer tilbake hva hun selv har gjort. Om du gjentatte ganger hadde oppdaget at frukten du handlet i butikken var laget av plast ville du ha klaget etterhvert du og, hadde du ikke? Eller bare tilgitt med et smil og handlet inn mer plastfrukt? Verden vil bedras, men noen er dummere enn andre, gitt. Anonymous poster hash: a0938...4f1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #23 Skrevet 17. januar 2015 Hadde DN skrevet er reportasje om en blogger som hadde tatt sitt eget liv etter nettbobbing så hadde dere gått all in og fordømt akkurat det dere selv driver med. Dere oppførerer dere helt usmakelig! Anonymous poster hash: b6248...be9 [/acroå Hva slags desperat hersketeknikk er dette? Hun skal ikke kritiseres for gjentatte overtramp i tilfelle hun hun skulle komme til å ta livet sitt pga. egne, dårlige valg over flere år? Hva i all verden? Er det bare jeg som reagerer på et slikt resonemment? Det er helt tullete, mener jeg! Anonymous poster hash: a0938...4f1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #24 Skrevet 17. januar 2015 Hadde DN skrevet er reportasje om en blogger som hadde tatt sitt eget liv etter nettbobbing så hadde dere gått all in og fordømt akkurat det dere selv driver med.Dere oppførerer dere helt usmakelig!Anonymous poster hash: b6248...be9 [/acroå Hva slags desperat hersketeknikk er dette? Hun skal ikke kritiseres for gjentatte overtramp i tilfelle hun hun skulle komme til å ta livet sitt pga. egne, dårlige valg over flere år? Hva i all verden? Er det bare jeg som reagerer på et slikt resonemment? Det er helt tullete, mener jeg! Anonymous poster hash: a0938...4f1 Enig her. Hva slags logikk er det? Da burde de jo beskyttes mot seg selv,da, og ihvertfall ikke drive blogg! Anonymous poster hash: a85e3...077
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #25 Skrevet 17. januar 2015 For en kjerring! Hun burde bare legge ned hele bloggingen og skaffe seg en skikkelig jobb. Flaut! Anonymous poster hash: db861...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå