Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #26 Skrevet 18. januar 2015 Jeg elsker mørkeblå vogner, så jeg har hatt det til gutt og jentene. Så lenge det ikke er rosa, synes jeg alle farger funker på begge kjønn Anonymous poster hash: cd342...bd4
jente_80 Skrevet 18. januar 2015 #27 Skrevet 18. januar 2015 Jeg hadde brun til jenta mi. Dear devil!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #28 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har hatt to gutter i en knall rød MB vogn Vet ikke hva tredje barnet blir enda, men rød vogn blir det denne gangen også! Spiller da ingen rolle! Anonymous poster hash: c4c71...462
eplekart11&snørose14 Skrevet 18. januar 2015 #29 Skrevet 18. januar 2015 Vi hadde rød vogn til vår sønn. Og nå bruker datter den. Knallfin for begge Jeg valgte den pga synlighet/trafikksikkerhet. Ville ikke ha sort/mørk blå/kamuflasjegrønn/grå osv, den eneste synlige fargen som vår vogn leveres i var rød. Så da ble det den veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #30 Skrevet 18. januar 2015 Blå/svart vogn til jenter er jo mer normalt. Da de fleste vogner er i den fargen. Det var bare det jeg tenkte på. At når man har rød vogn så tenker folk at det måå være en jente. Men det virker jo ikke sånn her:) Veldig godt å få bekreftet at vi ikke trenger æ skaffe oss ny bag og sportsdel til vogna. Det er mannfolket som er mest imot å ha rød vogn til en eventuell guttebaby. Hi Anonymous poster hash: b009b...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå