Gå til innhold

Går det ann med rød vogn til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så dum å kjøpte rød vogn da vi fikk datteren vår. Tenkte ikke på at det kunne komme en liten gutt etter på. Nå skal vi prøve å bli gravide igjen. Og tenk om det kommer en gutt.

På en måte tenker jeg jo at det går greit, for jeg elsker rødt. Rød jakke både sommer og vinter. Men passer det å ha en liten gutt i rød vogn?

Tenker at her er den beste plassen å spørre:)

Anonymous poster hash: b009b...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må du for all del ikke finne på!

Anonymous poster hash: 10d8d...703

Skrevet

Svigerinne og svoger har rød vogn til gutt, og det er da ikke noe problem. Vi har mørk blå til jente...

Anonymous poster hash: 03720...e77

Skrevet

Han blir homofil første gang du legger ham i den. Om dere bruker den hele vognperioden er konsekvensen at han blir transseksuell. Dere må huske at homofile og tranpersoner er like mye verdt som alle andre, så i bunn og grunn gjør det ikke så me om dere ikke har råd til ny.

Anonymous poster hash: 65093...526
Skrevet

Selvfølgelig går det bra!

Yngslingfargen til min gutt er rød.

Skrevet

Haha sånne spm skjønner jeg ikke, virkelig. Som om fargen har noe å si.

Skrevet

Såklart det går an!

Vi har rød vogn til vår gutt.

(Ferrari skal jo være rød, og det er svært sjelden en konebil...!) :)

Anonymous poster hash: 8dfeb...510

Skrevet

Hadde vel egentlig ikke forventet noe annet enn sarkastiske svar..

Homofil kan han godt være. Det var ikke det jeg tenkte på.

Tenker mer om det er en mer jentevogn. At alle blir å tro at det er en jente som ligger i den.

Hi

Skrevet

Noen som vet om det går ann å bytte trekket inni vogna på en emmaljunga Edge duo?

Skrevet

Vi hadde rød vogn til gutten.Liker rødt og ville ha en annen farge enn mørkeblå el svart som "alle" andre hadde.

Anonymous poster hash: 466ea...565

Skrevet

Er vel samma pokker hva andre mener og trur!

Jeg kunne brukt rosa vogn på min gutt hvis jeg ville, men nå hadde jeg lilla.

Anonymous poster hash: ad6dd...a25

Skrevet

Tenker mer om det er en mer jentevogn. At alle blir å tro at det er en jente som ligger i den.

HiAnonymous poster hash: b009b...a18

Hva så? Det gjør da ingenting om noen tror det er en jente. Ser jo ikke forskjell på så små barn uansett, og han enser det neppe selv. Og du kan jo ha tøft tilbehør som svart vognpose, stellebag osv.

Vi hadde mørkeblå vogn til jente, gikk fint det altså.

Anonymous poster hash: 06a84...f19

Skrevet

Hi

Ingen som jeg møtte som trodde automatisk at det var jente som lå i vogna, alle spurte om jeg hadde fått jente eller gutt.

Anonymous poster hash: 466ea...565

Skrevet

Vi hadde rød barnevogn til begge gutta og det gikk helt greit.

Skrevet

Selvfølgelig går det an å bruke rødt til gutt! Gutten min gikk masse i rødt da han var baby, det var fargen han kledde best :)

Anonymous poster hash: ed0eb...c83

Skrevet

Vår gut hadde blått frå topp til tå, og likevel fekk vi spørsmål om han var jente. Så det med vognfarge hadde eg ikkje stressa med.

Skrevet

Jeg kjøpte lilla barnevogn, enda jeg visste at jeg hadde gutt i magen. Syns det var den fineste vognen. At det kanskje var en jentefarge har jeg ikke tenkt på før jeg leste denne tråden nå. Gutten er 10 år😂 Har tre gutter, to av dem har lagt i lilla vogn. Aldri fått kommentarer på det.

Anonymous poster hash: 78381...41a

Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt på, min jeg te som kommer skal få arv etter storebrødre. Blir mye blått på henne

Skrevet

I min verden har alltid rød vært mer en "guttefarge" enn en "jentefarge". 

Men her inne har jeg skjønt at de fleste mener rød er en "jentefarge" 

Jenta mi bruker mest blå klær, farger har lite å si!

Anonymous poster hash: e311b...926
Skrevet

Om dere får en gutt så vil han vokse ut av vognen før han bryr seg om at vognen er rød. Og så lenge du og barnefaren liker den så ser jeg ikke problemet. Jeg tipper at samboeren min hadde nektet å gå tur med en rosa vogn, men jeg ville ikke kjøpt en rosa vogn heller.

Anonymous poster hash: 40313...0f1

Skrevet

Min tante hadde rød vogn til sin gutt for ca40år siden.. da var det en del som reagerte.. Nå er det sikkert noen som ville reagert, men det er det jo alltid. Så hva med å drite i hva andre syntes og gjøre det du selv vil😉 jeg var gal nok til å strikke petroleumsblått teppe når jeg gikk gravid, visste ikke kjønn, elsket fargen - ut kom en jente... Neste gang ble det strikker et blågrønt teppe, visste ikke kjønn da heller, da ble det gutt... Så bestem deg for hva du like, og ikke bry deg om hva andre mener..

Skrevet

Jeg hadde rød vogn da jeg var liten, og det våger å påstå at det har gått veldig bra med meg, trass i vognfargen ;) 

Når det er sagt, gutten vår har arvet masse klær, men bare fra jenter, og dermed har det gått mye i lilla og rosa opp gjennom årene. Han stortrives i det, og sier at lilla er yndlingsfargen hans. Ingen har noensinne gått ut i fra at han er jente, selv ikke som 3 mnd gammel baby i rosastripet body. 

Rød vogn hadde jeg uansett aldri forbundet med et spesielt kjønn. Jeg digger rødt, så antakelig hadde jeg blitt mest misunnelig for at ikke jeg valgte rød vogn da jeg skulle kjøpe :D

Skrevet

Nei huff..

Anonymous poster hash: 1b9e5...ce0

Skrevet

Så klart! Rosa hadde jeg vært mer skeptisk til, men rød er kult!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...