Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #51 Skrevet 16. januar 2015 At det ser ut som barnet jeg har i magen er alvorlig sykt. Senabort frister ikke, men det er ikke aktuelt å bære frem et barn som ikke vil overleve. Anonymous poster hash: fd412...0bb
Sint naken biltyv Skrevet 16. januar 2015 #52 Skrevet 16. januar 2015 Skjønner at jeg har det utrolig godt med snart nybygd hus, eget firma, fin mann osv. Eneste "problemet" jeg har er at mannen og jeg har litt lite tid til sex og at jeg lider av litt mild angst i perioder. Heldigvis er det ikke noe som går ut over livskvaliteten😊
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #53 Skrevet 16. januar 2015 En mann som heller vil søke oppmerksomhet og kontakt hos andre enn hos meg! Som tydeligvis har foregått over lang tid. Blir sliten av dette og jeg gir sjans på sjans for jeg er livredd for å være alene med to og etterhvert 3 små. :/ Anonymous poster hash: fca25...b10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #54 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er så utrolig lei av jobben min! Motivasjonen er elendig, men jeg har "grodd fast" etter mange år. Jeg har laaang oppsigelsestid og tjener bra. Pengene er det eneste som har holdt meg fra å slutte hittil, men jeg kjenner nå at jeg snart ikke orker mer. Anonymous poster hash: 4e0ca...c27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #55 Skrevet 16. januar 2015 Jeg føler hele tiden jeg gjør ting på andres premisser. Mannen jobber mye borte i lengre perioder og har ingen fast turnus. Jeg har derfor gått hjemme og studert med baby. Nå er barnet 1år og må begynne i bhg fordi mannen mener jeg må jobbe (og ja jeg vil jobbe) men jeg må ta en jobb som passer hans reising og bhg. En jobbretning jeg absolutt ikke ønsker. Alt jeg gjør- være med venner, studere, gå på forelesninger og slikt, avhenger av mannen. Og siden han ikke har fast turnus kan ingenting planlegges, ikke en gang en uke frem i tid! Og siden han jobber så mye så vil jo han og ha litt fritid når han kommer hjem, og da må jeg utsette mine planer enda litt til.... Jeg føler meg helt fanget for tiden! Anonymous poster hash: 88a8b...ae5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #56 Skrevet 16. januar 2015 Største problem for tiden er ustabiliteten i forholdet - er gravid og har en på 1 år fra før. Krangler mye pga situasjonen rundt fars tidligere barn. Han og eksen styrer på (ikke samarbeid) og det ble totalt kaos når vi fikk barn og nå venter vi en til.. og ting bare eksalerer. Vi snakker rettssaker, hindring av samvær, "kidnapping" av barn når de er hos besteforeldre, manipulering av barn. Og jeg kjenner at jeg er metta!!! Ønsker ikke at mine bare skal vokse opp i denne feiden som jeg ikke har noen innvirkning på. Jeg ser jo hvordan bonus sliter, og det gjør vondt i hjertet mitt.... Anonymous poster hash: 6ed69...000
Julie (: Skrevet 16. januar 2015 #57 Skrevet 16. januar 2015 Faens masteroppgave. Anonymous poster hash: 1af81...2e1 Sjæl.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #58 Skrevet 16. januar 2015 Største problemet mitt nå er en pågående sak mot eierskifteforsikringen som har vart i over et år allerede og jeg ikke vet utfallet av. Har store sopp og muggproblemer i huset vi kjøpte, og sønnen min har utviklet astma pga det.. Ikke gøy å måtte bo sånn og ting går i sneglefart med saken vår. Vil ikke selge med tap, så derfor må vi bare bo her inntil videre. Altfor dyrt å fikse til at vi kan betale det selv. Fælt å se sønnen min blir syk av å bo her Anonymous poster hash: 21f49...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå