Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Føler alt raser rundt meg og lurer på om jeg er den eneste som sliter om dagen, bare av nysgjerrighet lurer jeg på hva problemer andre har ? Anonymous poster hash: b3c4a...64a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Økonomien kunne vært sterkere. Hadde det bare dalt noen kroner ned i fanget mitt nå, hadde det gjort livet vårt mye enklere, selv om vi ikke skal klage. Vi har hus og hjem, godt forsikret og bli har vi også Anonymous poster hash: e432e...675
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Faens masteroppgave. Anonymous poster hash: 1af81...2e1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Alle inkassoregningene jeg aldri får råd til å betale.. Anonymous poster hash: 10ff4...6e9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Du er ikke alene! Jeg har hatt gjeld i noen år nå Gravid uten jobb Har ikke mitt eget plass å bo på Bor hos foreldre (ikke noe koselig når man ikke er ønsket her) Har ikke utdannelse, ble bare halveis ferdig Har heller ikke jobb nå Kjæresten min dumpet meg når jeg ble gravid Anonymous poster hash: ea962...edf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 At søsteren min er gravid, mens jeg ikke kan få flere barn. Stort sett tenker jeg ikke på det, men etter å ha sett ultralydbilder i kveld er jeg helt knust. Har ei på 8, og vi har prøvd siden hun var ett år. Akkurat nå gjør det grusomt vondt i hjertet, og i hodet, for jeg vil ikke være den "sjalu søsteren" Anonymous poster hash: c8e2f...643
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har en del økonomiske problemer som delvis ikke er min feil. Levd mot over evne ja ikke betalt regninger for har ikke turt å åpne posten..har alltid bare ventet litt til og litt til. Sa det endelig til min familie og fått utrolig mye støtte og nå begynner jeg å få kontroll men vil være ett tungt år økonomisk og bli mer bevisst på mine vaner. Disse problemene har gjort at jeg har sovet dårlig i mange mnd sant trøstespist og lagt på meg noe veldig . Alt henger sammen het og prøve å komme ut av det men vanskelig. Anonymous poster hash: 4b6f0...3bf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Huff , klemmer til dere savner mobilen min jeg som far nektet å levere til meg etter samvær på onsdag , får ikke se hn før mandag . Har prob med bf og masse innlandet der , inkassoer , dårlig økonomi og har droppet venner for jeg bare ser falskhet , kjenner depresjonen er godt på vei . Hi Anonymous poster hash: b3c4a...64a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Mobilen rettet , skulle stå minien min (lillegutt) Anonymous poster hash: b3c4a...64a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Det verste er vel egentlig tennene. Har store hull og et par tenner er knekt. Utsetter gang på gan pga for lite penger. Ellers er det studiene som opptar tankene mine så mye at jeg blir kvalm. Klarer ikke følge med, har så mye å lese men så liten tid. Føler jeg ligger langt etter og er redd jeg ikke skal komme meg gjennom det. Og så har jeg 3 jobber for å klare meg økonomisk som student noe som igjen gjør at jeg er utslitt og har ikke overskudd til å være verdens beste mamma når datteren min er hjemme Og så har det vært mye krangling med kjæresten i det siste.. Mye pga stress og at jeg sliter med angst men nå begynner jeg å bli bekymret for forholdet. Og er deprimert.. Anonymous poster hash: 0b807...509
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Huff , klemmer til dere savner mobilen min jeg som far nektet å levere til meg etter samvær på onsdag , får ikke se hn før mandag . Har prob med bf og masse innlandet der , inkassoer , dårlig økonomi og har droppet venner for jeg bare ser falskhet , kjenner depresjonen er godt på vei . Hi Anonymous poster hash: b3c4a...64a Åi! Du må gå videre med dette så det ikke skjer flere ganger! Er han ikke i bhg så du kan hente han der i morgen? Kontakt fvk/ advokat og få det rapportert pg ta vare på evt meldinger. Dette hadde jeg ikke funnet meg i. Barnet fortjener også stabilitet! Anonymous poster hash: 8afad...85d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 At jeg hele tiden må krangle med leger for å få dem til å innse at de ikke kan utelukke en veldig alvorlig diagnose uten å ha tatt alle testene. De har hengt seg opp i en test som på ingen måte er avgjørende for diagnostiseringen når man ser på mine andre prøver og symptomer. Det er skremmende å ha et problem legene vet så lite og nesten ikke noe om. Har til gode å møte én lege som kan noe om det.Og siden de utelukket den diagnosen så anså de seg ferdig med utredning - uten å ta hensyn til at prøvesvarene mine viser at noe er veldig galt og at selv om det ikke skulle være den verste diagnosen så er det likevel alvorlig å gå med dette ubehandlet. Og pga. dette har økonomien gått rett i kjelleren. Anonymous poster hash: 26273...a84
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har advokat som er dreven i dette , men nå er det lite hjelp å få . Ring politi å be om samtale fikk jeg høre, men hvordan kan di hjelpe ang samvær osv , ja skal ta kontakt , hva gjør de ? Nei han leverte ikke i Bhg og dette er hns helg . Har så vondt av dette. På toppen av alt terroriserer han meg Anonymous poster hash: b3c4a...64a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 Mitt største problem for tiden er min helse. Drar på en fot og har nå begynt å få problemer med en andre foten. Ble akuttinnlagt før jul siden jeg ikke klarte å gå og har ikke helt kommet meg. Venter spent på timen til nevrolog og div undersøkelser. Savner å kunne gå som vanlig og å leke med barna som vanlig Klarer ikke å gå mer enn noen hundre meter og får da vondt etterpå pga feilbelastning. Anonymous poster hash: aec96...613
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Samle bevis hvis han terroriserer deg, anmeld og få besøksforbud. Kontakt advokat og familievernkontor de kan hjelpe deg videre. Han bryter da samvær avtalen som igjen kan bli brukt mot han. Anonymous poster hash: ec988...137
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Ka det var planen å be politi om det . Takk da kontakter jeg fvk på mandag , har de ventetider og hva om han ikke møter ? For det er lite sannsynlig . Har kontoret noen makt hvis han skulle sverte meg ? Anonymous poster hash: b3c4a...64a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #17 Skrevet 15. januar 2015 Sykdommen jeg har som hindrer meg i gjøre så å si alt jeg har lyst til å gjøre. Den begrenser livet mitt så vanvittig mye og jeg kan ikke gjøre noe for å endre det. Anonymous poster hash: 82113...d55
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Ka det var planen å be politi om det . Takk da kontakter jeg fvk på mandag , har de ventetider og hva om han ikke møter ? For det er lite sannsynlig . Har kontoret noen makt hvis han skulle sverte meg ? Anonymous poster hash: b3c4a...64a Hvorfor vente til mandag? Ring de i morgen. Politiet kan hjelpe deg. Det anses faktisk som kidnapping og ikke levere barnet tilbake etter samvær og de kan dra å hente barnet. Hvor gammelt er barnet? Kjenner det faren godt? Er det fare for barnet? Er barnet såpass gammelt at å bli hentet av deg med politi anses som verre enn å bli værende hos far til over helgen? Advokaten din er dårlig! Og du må ikke vise deg svak nå. Stå opp for barnet ditt ellers blir det bare verre og du kommer sikkert til å oppleve det flere ganger! Anonymous poster hash: 8afad...85d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #19 Skrevet 15. januar 2015 At jeg og samboeren vokser mer og mer fra hverandre, gjør aldri ting sammen lenger. Jeg styrer med mitt og han sitt. Jeg er møkk lei. Samtidig kan vi ikke gå fra hverandre siden vi har to små barn, nesten nettopp kjøpt hus og av andre årsaker. Jeg suger til meg andre gutter og er livredd for å gå på en smell. Tror ikke jeg gjør det, men når man lever i et venskapelig forhold uten sex så er tanken på andre ekstra stor. Anonymous poster hash: 51539...614
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #20 Skrevet 15. januar 2015 Skjult gjeld for samboeren. Anonymous poster hash: 6fde9...afe
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #21 Skrevet 15. januar 2015 Ja jeg ba om nytt møte til uken og har fått det . Det er verre for barnet på 2,5 å bli hentet av politi , han har det fint med faren . Men dette er ikke greit likevel. Takk for svar skal ta kontakt og stå på videre selv om jeg kjenner at jeg har truffet veggen og er redd Anonymous poster hash: b3c4a...64a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #22 Skrevet 15. januar 2015 At jeg har så satans vondt og har hatt det i mange måneder. Og at jeg ikke kan hjelpe til noe særlig hjemme, og må se mannen min slite ekstra fordi jeg er nødt til å ta det med ro. Eneste gleden i det er at det ikke er permanent, når jeg har født kommer det seg forhåpentligvis. Men jeg har mye mer sympati for de som lever i et sånt smertehelvete hver eneste dag uten å kunne se fram til å bli kvitt det. Anser meg selv som heldig, tross alt. HI, du må høre på svaret du har fått over her, av anno ...85d. Kontakt politiet i morgen! Hvis du ikke står opp mot ex'en din nå så kommer dette garantert til å skje igjen, og kanskje bli enda verre! Anonymous poster hash: d3e4e...e9d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #23 Skrevet 15. januar 2015 Skjult gjeld for samboeren. Anonymous poster hash: 6fde9...afe MITT problem er at mannen min har skjult gjeld for meg. Oppdaget at han har løyet for meg i flere år. Kvinn deg opp, ta tak i problemene dine før de blir for store og håp at samboeren din tilgir deg. Jeg vet fortsatt ikke om jeg kan tilgi min... Anonymous poster hash: b35a0...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #24 Skrevet 15. januar 2015 At jeg ikke blir gravid, og det river istykker hjertet mitt månde for måned.... Anonymous poster hash: 5d760...bc5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #25 Skrevet 15. januar 2015 Helsen min og de begrensningene det legger i livet mitt som jeg har vondt for å godta er mitt største problem akkurat nå. Jeg håper du får hjelp og at det ordner seg mellom deg og exen! Anonymous poster hash: e1c2e...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå