Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #26 Skrevet 14. januar 2015 Helt enig med deg, HI. Dette er såpass grove overtramp, og jeg som leser og kunde aksepterer ikke det. Kommer ikke til å handle fra hennes samarbeidspartnere eller klikke meg inn på bloggen igjen. At enkelte kobler dette med misunnelse, er helt utrolig. Det finnes ingenting sjarmerende eller nobelt med å signere med "lege" eller kalle andre tilbakestående for å gi "støtte". Det kalles hovmod og arroganse. Det hele er så patetisk og flaut at jeg mangler ord. Anonymous poster hash: c6d40...44c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #27 Skrevet 14. januar 2015 Åh, HOLD KJEFTEN DIN... Vi er ferdig med snerpetuppa og møkkamannen Anonymous poster hash: d0d7e...b9d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #28 Skrevet 14. januar 2015 Åh, HOLD KJEFTEN DIN... Vi er ferdig med snerpetuppa og møkkamannen Anonymous poster hash: d0d7e...b9d Er det du som bestemmer det? Anonymous poster hash: dbd05...5ee
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #29 Skrevet 14. januar 2015 Jeg er ikke ferdig med dette. Det er ikke greit, og de tar absolutt ikke ansvar. Anonymous poster hash: a9b7b...3ab
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #30 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har kuttet ut bloggen til FF etter kommentar-skandalen. Jeg syns det som har kommet frem er forkastelig. Det er ikke det at de har skrevet falske kommentarer i seg selv som er problematisk, det kunne vært forståelig at de falt for fristelsen om kommentarene var rent fjasete forsvar fra grov hets. Men det er selve innholdet i kommentarene jeg reagerer på. Kommentarene viser en gjennomgående frekkhet, uredelighet og ansvarsløsthet som de fortjener tyn for. De fleste kommentarene jeg har sett handler først og fremst om å vinne diskusjoner ved hjelp av å utgi seg for å være fagpersoner, eller å håne lesere og andre bloggere, uten veldig god grunn. Å reagere sterkt på dette handler ikke om å sparke en som ligger nede, men å gi refs for helt uakseptabel oppførsel. Det handler heller ikke om å være skuffet over at "venninna har forrådt deg", men om å ikke ville være kunde hos et foretak som utviser slik atferd. Jeg tenker at de som ikke reagerer på dette har et forkastelig verdisyn. Anonymous poster hash: 5ae6e...b55 Har man et forkastelig verdisyn hvis man rett og slett ikke bryr seg så hardt om hva disse fremmede menneskene driver med? Hvis man f.eks. tenker at man har hakket viktigere ting å engasjere seg i? Det betyr jo ikke at jeg mener slike ting er greit, men jeg tenker at de som har vært utsatt for dette er i stand til å ta vare på seg selv... Så kan jeg heller bruke engasjementet mitt på barn som lider f.eks. Anonymous poster hash: e5831...db0 Enig i at det var feil formulert. Man kan godt la være å reagere om man ikke følger med på dama og/eller debatten. det jeg mente var de som mener at dette er uskyldig, helt ok, eller ikke noe å bry seg om fordi det kun er snakk om en hjernedød blogg. Dvs tar et aktivt standpunkt til at dette er en ikke-sak. Anonymous poster hash: 5ae6e...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå