Gå til innhold

Det handler om redelighet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kuttet ut bloggen til FF etter kommentar-skandalen. Jeg syns det som har kommet frem er forkastelig. Det er ikke det at de har skrevet falske kommentarer i seg selv som er problematisk, det kunne vært forståelig at de falt for fristelsen om kommentarene var rent fjasete forsvar fra grov hets. Men det er selve innholdet i kommentarene jeg reagerer på.

Kommentarene viser en gjennomgående frekkhet, uredelighet og ansvarsløsthet som de fortjener tyn for. De fleste kommentarene jeg har sett handler først og fremst om å vinne diskusjoner ved hjelp av å utgi seg for å være fagpersoner, eller å håne lesere og andre bloggere, uten veldig god grunn.

Å reagere sterkt på dette handler ikke om å sparke en som ligger nede, men å gi refs for helt uakseptabel oppførsel.

Det handler heller ikke om å være skuffet over at "venninna har forrådt deg", men om å ikke ville være kunde hos et foretak som utviser slik atferd.

Jeg tenker at de som ikke reagerer på dette har et forkastelig verdisyn.

Anonymous poster hash: 5ae6e...b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, FF tar offerrollen med en gang. De har null respekt for de som ikke bare snakker dem etter munnen. De som har lest kommentarene det gjelder ser det, men de fleste tror LK er nobel og beskytter kona. Eh..nei..

Anonymous poster hash: a9b7b...3ab

Skrevet

Jeg tenker at det holder med én tråd om dette kvinnemennesket. Gud hjelpe meg hvor engasjerte folk kan bli over den dama.

Sånn. Det var min eneste kommentar om denne saken.

Anonymous poster hash: b1420...be9

Skrevet

Jeg tenker at det holder med én tråd om dette kvinnemennesket. Gud hjelpe meg hvor engasjerte folk kan bli over den dama.

Sånn. Det var min eneste kommentar om denne saken.

Anonymous poster hash: b1420...be9

Jeg engasjerer meg mer i de som syns dette er helt greit enn i selve dama, hun kan seile sin egen sjø heretter, i med-eller motvind. Jeg kommer ikke til å følge med.

Det som gjør meg smårar er alle disse som mener at slik oppførsel er helt greit. Det er noe alvorlig galt m folk!

Skrevet

Jeg er mest sjokkert over alle de som mener at grunnen til at visdom vil boikotte bloggen og som synes at dette er uakseptabel oppførsel er misunnelig på frua og hyler om helsing. Men det er jo herr og fru Eriksen som har gjort det.

Anonymous poster hash: 40604...f30

Skrevet

Hear Hear. Jeg unngår også annonsører som get inspired. Dette er en slu markedsføring jeg ikke vil støtte!

Og ja. Jeg har andre prinsipper i livet og. Ff er ikke eneste jeg har ekskluderet pga råtten markedsføring.

Hvis dette handlet om å forsvare kona ville han ikke lagt inn kommentar til "loreng" om at hun var mentalt tilbakestående fordi hun nevnte hellstrøm brukte mer krydder til ribba.

Anonymous poster hash: 29142...94f

Skrevet

De har da virkelig ikke gjort noe som gjør at de fortjener dette! Dere har i lang lang tid drevet med netthets ovenfor dette paret. Det er dere som har gjort noe galt, ikke de! Skjerp dere med mobbingen dere bedriver, det viser bare hva slags forferdelig mennesker dere er!!!!!

Anonymous poster hash: fba52...c8a

Skrevet

De har da virkelig ikke gjort noe som gjør at de fortjener dette! Dere har i lang lang tid drevet med netthets ovenfor dette paret. Det er dere som har gjort noe galt, ikke de! Skjerp dere med mobbingen dere bedriver, det viser bare hva slags forferdelig mennesker dere er!!!!!

hvor er netthetsen i denne tråden? Dette handler da bare om å vise ryggen til skjult markedsføring fra en millionbedrift.

Anonymous poster hash: 29142...94f

Skrevet

"Vi" har drevet netthets? De skriver falske kommentarer, lyver og jukser! Hold deg til saken her!

Skrevet

Kaste stein i glasshus mutch???

Anonymous poster hash: 97380...f6b

Skrevet

Hvorfor er vi "forferdelige mennesker" Normale mennesker reagerer da om noen juger for dem og bedrar folk over lang tid? Bloggen blir lest av mange, og "produktet", som FF kaller den, er bare fluff og fantasi, og det burde folk vite.

FERDIG SNAKKA!!!!! :Nikke:  

Anonymous poster hash: e6219...f93
Skrevet

Give it a rest.    :fise:

Anonymous poster hash: 9998b...b9c
Skrevet

Kan dere ikke merke innlegg om fotballfrua i overskriften så vi som er ferdige med ungdomsskoledrama slipper å klikke oss inn.

Skrevet

Kaste stein i glasshus mutch???

Anonymous poster hash: 97380...f6b

Mutch?

Anonymous poster hash: 21ca1...a14

Skrevet

Jeg har kuttet ut bloggen til FF etter kommentar-skandalen. Jeg syns det som har kommet frem er forkastelig. Det er ikke det at de har skrevet falske kommentarer i seg selv som er problematisk, det kunne vært forståelig at de falt for fristelsen om kommentarene var rent fjasete forsvar fra grov hets. Men det er selve innholdet i kommentarene jeg reagerer på.

Kommentarene viser en gjennomgående frekkhet, uredelighet og ansvarsløsthet som de fortjener tyn for. De fleste kommentarene jeg har sett handler først og fremst om å vinne diskusjoner ved hjelp av å utgi seg for å være fagpersoner, eller å håne lesere og andre bloggere, uten veldig god grunn.

Å reagere sterkt på dette handler ikke om å sparke en som ligger nede, men å gi refs for helt uakseptabel oppførsel.

Det handler heller ikke om å være skuffet over at "venninna har forrådt deg", men om å ikke ville være kunde hos et foretak som utviser slik atferd.

Jeg tenker at de som ikke reagerer på dette er de samme som ber barnet sitt slå tilbake dersom det blir slått i barnehagen.

Anonymous poster hash: de0e6...b59

Skrevet

Ja, og stemmer FrP og synes alt er heelt greit til det rammer dem selv..

Skrevet

trodde du de var så redeluge da?

er du vurkelig sjokkert?

de ser jo så innmari sleske ut!

ingenting med de ser ut som de er så veldig opotatt av verdier.

Anonymous poster hash: 89e2d...077

Skrevet

Enig i at innlegg med samme tema (ff) om igjen og om igjen burde merkes, denne bloggen, dama, mannen og temaet generelt må være det minst interessante jeg leser om.

Skrevet

Det er en stor fornærmelse ovenfor oss leger at LKE underskriver sine innlegg med lege.

Anonymous poster hash: 55fe1...0fe

Skrevet

Har man et forkastelig verdisyn hvis man rett og slett ikke bryr seg så hardt om hva disse fremmede menneskene driver med? Hvis man f.eks. tenker at man har hakket viktigere ting å engasjere seg i?

Det betyr jo ikke at jeg mener slike ting er greit, men jeg tenker at de som har vært utsatt for dette er i stand til å ta vare på seg selv... Så kan jeg heller bruke engasjementet mitt på barn som lider f.eks.

Anonymous poster hash: e5831...db0

Skrevet

Hva med unge jenter som lider grunnet feilinformasjon og forvridd verdisy fra en de ser opp til? 

Skrevet

Hun sier selv i bloggen at:

"- Jeg føler at jeg står på utsiden og ser på alt som skjer. At jeg egentlig ikke er en del av det. Overskriftene, diskusjonene, debattene. Alt blir så stort, og det bare svirrer. Jeg får lyst til å skrike STOPP! La meg forklare, jeg er ikke slik, det var ikke slik, dere misforstår!"

Kan hun ikke bare fortelle sannheten, da? De motbeviser jo absolutt ingenting- bare sletter og nekter. Flere aviser (Aftenposten, VG, bl.a)vektlegger det at man ikke kan se hvem av de to som faktisk har skrevet falske kommentarer siden man bare kan se at det er en med adminrettigheter. Det er tydelig at de fleste tenker sitt i denne saken. 

Fjortissene og likesinnede holder vel bloggen oppe. De vet jo ikke bedre.

Skrevet

Hvor kan man se hvor mnange som er innom bloggen hennes, uten å gå innom selv?

Anonymous poster hash: fb1cd...415

Skrevet

Hvor kan man se hvor mnange som er innom bloggen hennes, uten å gå innom selv?

Anonymous poster hash: fb1cd...415

Blogglisten.no eller com.

Anonymous poster hash: dbd05...5ee

Skrevet

Kan dere ikke merke innlegg om fotballfrua i overskriften så vi som er ferdige med ungdomsskoledrama slipper å klikke oss inn.

At du syns det er nok tråder om denne saken er selvsagt helt ok, men det er nettopp den tendensen til å bagatellisere og redusere dette til et ungdomsskoledrama jeg vil til livs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...