Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #51 Skrevet 13. januar 2015 Happy sangen til Pharrel Williams! urk.. Anonymous poster hash: 8b8eb...789
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #52 Skrevet 13. januar 2015 Som barn og ungdom hadde jeg ekstrem allergi mot alt av Åge Alexandersen og Kim Larsen og Finn Kalvik. Vi snakker om akuttreaksjon som å springe ut av rommet eller kaste seg over nærmeste radio og få slått det av. Høy puls, kvalme og kvelningsfornemmelser (jeg tuller ikke). Men som så mange andre allergier så vokste jeg det av meg... sånn ca rundt 30-års alder Anonymous poster hash: c679a...8dd
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #54 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hater alle sangene til syngedamer som "jukker" med stemmen. Vet ikke hva det heter på fagspråket. Dette gjør nesten alle damer som synger. Det gjør meg fysisk dårlig og jeg må skru av asap. "Jukkedronninga" over alle er Mariah Carey. Fy det er grusomt å høre henne synge. Min favorittsanger på damesiden er Pink. Anonymous poster hash: eee8d...001 Signerer!!! Mariah Carey gir meg krøller på nakkehåret av ubehag, men avskyr alle som gjør det samme med stemmen. Datteren min kalte det "løpe i trapper-stemme" da hun var liten, for hun syntes de hørte anpustne ut. Avskyr også alt av Michael Jackson - hater menn som synger diskant. Anonymous poster hash: 63fbd...d2e
det er berre mordi Skrevet 13. januar 2015 #55 Skrevet 13. januar 2015 Eg brekk meg av Admiral P, DDE og Unit five " Viiiiiit at jeg elsker deg" er den ultimate dritlåta..
hol(L)y COW Skrevet 13. januar 2015 #57 Skrevet 13. januar 2015 Hallo, dere har glemt de verste... Den derre med «din hvite mage», rosa helikopter og ikke minst alt med di derre. Grøss!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #58 Skrevet 13. januar 2015 Må legge til Iron Maiden Anonymous poster hash: 881bd...51b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #60 Skrevet 13. januar 2015 Jeg blir kvalm av et av albumene til Rihanna. Egentlig liker jeg dama, men hørte mye på cd'en som min andre halvdel kjøpte til meg da jeg lå hjemme i månedsvis med hyperemesis. Hver gang jeg hører en av disse sangene kommer denne kvalmen tilbake. Må bare skru av radioen. Barnet er i dag 2,5 år. Syns det er helt merkelig... Anonymous poster hash: f48e4...ce8
Miss Honey Skrevet 13. januar 2015 #61 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Allergisk mot flere sanger. Nevner heller artister. Spyr av Kurt Nilsen.. Takler ikke Beyonce.. dde har jeg vært allergisk mot siden første gang jeg hørte pisset da jeg var bittebitteliten.. grøss Endret 13. januar 2015 av HockeyMamma
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #62 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken.Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs. Det er en meget misforstått setning. Det korrekte er: "are we human, or are we denser?" Det blir noe ganske annet Anonymous poster hash: 631d5...dd3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #64 Skrevet 13. januar 2015 Ingen har nevnt 'Walking on sunshine' - kan ikke få sagt hvor mye jeg misliker den låten!!<br />Alltid som sommerlåt på radioen - spy!<br />Gjerne i følge med 'Girls just wanna have fun' og 'Summer of 69' - drit lei disse låtene!<br />Samt Queen - give me a break, Freddy Mercury - rest in Peace nå for f***<br /><br />takk, det var godt å få det ut :-) Anonymous poster hash: 93897...3e0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #65 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken.Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs. Det er en meget misforstått setning. Det korrekte er: "are we human, or are we denser?" Det blir noe ganske annet Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Wikipedia-kilde, har ikke tid til annet nå. Men det virker troverdig, med kilder og det hele. Tror nok bare det er søpletekst, dessverre. Og gi for all del ikke Hunter S. Thompson skylda! Det der kan han virkelig ikke lastes for. There remains confusion and debate over the line "Are we human, or are we dancer?" in the song's chorus due to its grammar.[9] Debate raged across the Internet over whether the lyric said "dancer", "dancers" or "denser", a misunderstanding which elicited conflicting interpretations of the song's meaning.[10][11] On the band's official website, the biography section states that Flowers is singing "Are we human, or are we dancer?" and also says that the lyric was inspired by a disparaging comment made by Hunter S. Thompson, where he stated America was raising "a generation of dancers".[12][13] In an interview with Rolling Stone, Flowers said that he was irritated over the confusion about the lyric and also that fans were unhappy with the song's dance beat: "It's supposed to be a dance song, [the beat] goes with the chorus...If you can't put that together, you're an idiot. I just don't get why there's a confusion about it."[14] In 2014, it was voted the "weirdest lyric of all time" by a Blinkbox survey.[15] Anonymous poster hash: 63fbd...d2e
Øyne som ser!! Skrevet 13. januar 2015 #66 Skrevet 13. januar 2015 Bjørn Eidsvåg med den der begravelsesangen (husker ikke hva den heter)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #68 Skrevet 13. januar 2015 Fairytale av Rybak. Anonymous poster hash: 1fafd...d33
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #69 Skrevet 13. januar 2015 Last christmas. Blæææærk!! Anonymous poster hash: 5f80d...98f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #70 Skrevet 13. januar 2015 Last christmas. Blæææærk!! Anonymous poster hash: 5f80d...98f ....og "Hello" av Lionel Richie. Og "Isn't she lovely" Og alt av Mariah Carey Anonymous poster hash: 5f80d...98f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #71 Skrevet 13. januar 2015 Tidenes absolutt mest grusomme sang må være "Det vakraste (som finns ?)" av Cecilia Vennersten. Fy fa... Har ikke ord igrunn... Anonymous poster hash: 02f16...dce
Fandens Oldemor Skrevet 13. januar 2015 #72 Skrevet 13. januar 2015 Last christmas. Blæææærk!! Anonymous poster hash: 5f80d...98f Ord.
Hjertefru Skrevet 13. januar 2015 #73 Skrevet 13. januar 2015 Phil Collins gjøre meg rett og slett forbanna! 😠Samma her....
Tjofsen Skrevet 14. januar 2015 #74 Skrevet 14. januar 2015 Noe av det verste jeg hører er U2. Hvis jeg ikke er helt bevisst på at det er U2 på radioen, kjenner jeg at jeg blir skikkelig irritert og amper. Da er det bare å skifte kanal fort som fy. Synes også Adele er utrolig slitsom. Er også lei purple rain med Prince.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. januar 2015 #75 Skrevet 14. januar 2015 Postgirobygget-solskinnsdag Lemon tree Katie Melua-den Med syklene i Bejing.. Liten fuggel Pet shop boys- go west Macarena Ketchup song.. Uff.. Det er maaaange sanger jeg er allergisk mot.. Dette er bare toppen av isfjellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå