Guttaboys Skrevet 13. januar 2015 #26 Skrevet 13. januar 2015 En del av Rihanna sine låter, mest på grunn av den grusomme nasale stemmen hun har noen steder. Zara Larsson med "uncover" av samme grunn. Hun har ganske lik stemme som Rihanna. Grusomt å høre på...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #27 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken. Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #28 Skrevet 13. januar 2015 In the Middle of the night (Billy Joel) gjør meg rett og slett gretten. Anonymous poster hash: 5bd24...c7e 😂😂😂 Her og✌️
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #29 Skrevet 13. januar 2015 Alt av Lady Gaga Lemon tree Wonderwall Royals Humans Red red wine Anonymous poster hash: 33115...b9d
sug lut Skrevet 13. januar 2015 #30 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken. Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs.
Reddiken Skrevet 13. januar 2015 #31 Skrevet 13. januar 2015 Jeg blir rett og slett mannevond hvis jeg hører "what's up" med 4 non blondes. For et gnål på den vokalisten! Og den perioden Ally McBeal var på topp og Vonda Shepard fikk en hit med introsangen. Samme gnålstemme der også. Grøss! 😨😨
X10ne Skrevet 13. januar 2015 #33 Skrevet 13. januar 2015 The Actor med Michael learns to rock. Skrekk og gru!
Virginia. Skrevet 13. januar 2015 #34 Skrevet 13. januar 2015 (endret) I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken. Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs. Nå måtte jeg jammen Google frem teksten her, og wow... omtrent hele teksten er ufattelig dårlig. Til alle nysgjerrige: http://www.metrolyrics.com/human-lyrics-the-killers.html Endret 13. januar 2015 av Ibsenfrue
Lessismore Skrevet 13. januar 2015 #35 Skrevet 13. januar 2015 Jeg vet ikke hva det er, men jeg får fnatt av "99 luftballong." Grøsser bare av å skrive dette. Fysj!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #36 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hater alle sangene til syngedamer som "jukker" med stemmen. Vet ikke hva det heter på fagspråket. Dette gjør nesten alle damer som synger. Det gjør meg fysisk dårlig og jeg må skru av asap. "Jukkedronninga" over alle er Mariah Carey. Fy det er grusomt å høre henne synge. Min favorittsanger på damesiden er Pink. Anonymous poster hash: eee8d...001
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #38 Skrevet 13. januar 2015 Mange av låtene over og i tillegg: Girls just wanna have fun - Cyndi Lauper I love rock'n roll Alt av Queen Som noen over har nevnt også; Summer of 69... Omg, den låta må bare pensjoneres pronto! Anonymous poster hash: 3ed7e...206
Cura Skrevet 13. januar 2015 #39 Skrevet 13. januar 2015 Phil Collins gjøre meg rett og slett forbanna! 😠
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #40 Skrevet 13. januar 2015 Alt av syngedamer som skal bevise og jukke på tonene. Mariah Carey, Celine Dion, Whitney Houston osv. Grusomt. Anonymous poster hash: 0f11b...fd0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #42 Skrevet 13. januar 2015 Admiral P sine låter.. "snakke litt med deg" *spy* Er heller ikke så veldig fan av Donkyboys.. Anonymous poster hash: 8b8eb...789
Modesty Blaise. Skrevet 13. januar 2015 #43 Skrevet 13. januar 2015 The Verve's "Bittersweet Symphony"..spy og spy. Takk, jeg skulle akkurat til å skrive den sangen. Den er den frykteligste av de fryktelige! Den gnager i skallen, og gir meg lyst til å stappe alt tilgjengelig inn i ørene for å stenge ut lyden 😳
Modesty Blaise. Skrevet 13. januar 2015 #44 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken.Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs. Jeg er enig i at setningen er meningsløs, men for å nerde litt. Den kommer fra et sitat av Hunter S Thompson før han tok livet sitt. Og bygger på en eller annen tanke om at dansere følger fastlagte mønstere. Så kan man mene hva man vil om det 😊
sug lut Skrevet 13. januar 2015 #45 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken.Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs. Jeg er enig i at setningen er meningsløs, men for å nerde litt. Den kommer fra et sitat av Hunter S Thompson før han tok livet sitt. Og bygger på en eller annen tanke om at dansere følger fastlagte mønstere. Så kan man mene hva man vil om det Det hjelper ikke at de påstår det. Hunter S Thompson kan skrive. De kan ikke, og bortforklaringene deres er lamme. Hadde de ønsket å formidle noe som helst hadde de hatt flertallsform, det hadde gitt akkurat den tanken. Og sangen er dødsdårlig.
huskeraldribrukernavnet Skrevet 13. januar 2015 #46 Skrevet 13. januar 2015 Lisa Ekdahl, Katie Melua og annet grusomt jazzlignende greier. Får ekle frysninger bare av å skrive det. Fysj!
Modesty Blaise. Skrevet 13. januar 2015 #47 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken.Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs.Jeg er enig i at setningen er meningsløs, men for å nerde litt. Den kommer fra et sitat av Hunter S Thompson før han tok livet sitt.Og bygger på en eller annen tanke om at dansere følger fastlagte mønstere. Så kan man mene hva man vil om det Det hjelper ikke at de påstår det. Hunter S Thompson kan skrive. De kan ikke, og bortforklaringene deres er lamme. Hadde de ønsket å formidle noe som helst hadde de hatt flertallsform, det hadde gitt akkurat den tanken. Og sangen er dødsdårlig. Jeg er egentlig veldig enig med det meste du skrev der 😄
sug lut Skrevet 13. januar 2015 #48 Skrevet 13. januar 2015 I just called to say I love you. Og Human med The Killers. Både fordi den er ræva og pga grammatikken.Så rart at denne tråden kom opp i dag. Satt i bilen og hørte på radio. Tenkte på å opprette noe lignende. Jeg fikser ikke låta Brother av Morten Harket. Grusom! Men må si at de fleste nevnt i denne tråden elsker jeg, og har de gode minnene fra. 74-75, lemon tree, wonderwall, human osv Men lurer til slutt... Gramatikken i human? Hva er galt? Anonymous poster hash: 631d5...dd3 Setningen "Are we human or are we dancer" er bare komplett meningsløs.Jeg er enig i at setningen er meningsløs, men for å nerde litt. Den kommer fra et sitat av Hunter S Thompson før han tok livet sitt.Og bygger på en eller annen tanke om at dansere følger fastlagte mønstere. Så kan man mene hva man vil om det Det hjelper ikke at de påstår det. Hunter S Thompson kan skrive. De kan ikke, og bortforklaringene deres er lamme. Hadde de ønsket å formidle noe som helst hadde de hatt flertallsform, det hadde gitt akkurat den tanken. Og sangen er dødsdårlig. Jeg er egentlig veldig enig med det meste du skrev der Så fint - jeg har bare lest Fear and loathing in Las Vegas, men jeg har stor respekt for mannen, og en sånn fjasebabyrompegruppe kan ikke bare komme her og komme her!
smurfis Skrevet 13. januar 2015 #50 Skrevet 13. januar 2015 "Dont worry be happy", "you can call me Al" og "money for nothing". Spesielt "You can call me al". urk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå