Gå til innhold

Nå er helvete løs (FF)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så har fotballfruen tom ignorert kontaktforsøk fra nrk. Var kanskje for opptatt med sletting i kommentarfeltet. Sikkert mye å gjøre idag.

Anonymous poster hash: 1dccd...c78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS Kvinneguiden sin tråd har nå hatt 670 000 klikk siden starten av desember. Det er ikke bare noen få titalls som diskuterer og irriterer seg ;)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=285

Anonymous poster hash: 73ba9...942

Oppsann! Takk for oppdatering! Det virker som om det er mange smarte brukere der inne, i hvert fall det jeg har lest i forbindelse med denne bloggskandalen.

Anonymous poster hash: 75dd6...784

I følge ff og hennes fotsoldater er brukerne på kg feite, stygge og sjalu og bruker hele livet sitt på å ødelegge for CBE og LKE.

Anonymous poster hash: d6feb...1e6

Skrevet

Jeg har tenkt i mitt stille sinn at dette er storm i et vannglass. Hvorfor gidde å bry seg om denne intetsigende bloggen?

Det var uforståelig for meg at så mange virket til å være så vanvittig provoserte av opplysningene som har kommet frem. Etter at jeg fant denne forstår jeg plutselig hvorfor dette har blitt så stort.

http://postimg.org/image/jrpsfyzg7/full/

Her oppfordrer ekteparet til mobbing og netthets. Legg merke til hvordan en anonym bruker blir kalt mentalt tilbakestående av LK/CBE, på bakgrunn av et litt kritisk innlegg om noe så banalt som en oppskrift. Dette gjør at andre anonyme brukere følger på med angrep på denne første anonyme. Dette ekteparet fortjener all dritten de nå har fått, de oppfordrer faktisk sine lesere til mobbing og netthets.

Anonymous poster hash: 38545...232

Skrevet

Ja, det er ganske mange slike eksempler etterhvert. Ingen skal motsi dem eller vinne en diskusjon, for da smeller det til med kommentarer under beltestedet.

Om hun vinner i blogg awards blir jeg sur, for hun burde diskes! 

Skrevet

Legg merke til hvordan en anonym bruker blir kalt mentalt tilbakestående av LK/CBE, på bakgrunn av et litt kritisk innlegg om noe så banalt som en oppskrift. Dette gjør at andre anonyme brukere følger på med angrep på denne første anonyme. Dette ekteparet fortjener all dritten de nå har fått, de oppfordrer faktisk sine lesere til mobbing og netthets.

Mentalt tilbakestående, faktisk, for en oppskrift. Dette er virkelig lavmål, og unnskyldningene til ekteparet henger ikke på greip når man leser dette eksempelet. Nå må alle nekene som tenner lys og gråter sammen med fruen ta seg en realitetssjekk! 

Anonymous poster hash: c691a...9c5

Skrevet

Det er denne type kommentarar som de her viser til eg reagerer på. Eg har forståing for at han/ho har svara frekt på frekke kommentarar, truslar osb, men slikt som dette her gjer at glansbiletet slår fullstendig sprekker. Ho må tåle at folk set spørsmålstegn ved ei oppskrift, eg går ikkje i rosetog av sympati over dette her.

(Truslar mot dei, stygge kommentarar om jenta deira osb er eg heilt imot, så det er sagt).

Anonymous poster hash: 19551...69d

Skrevet

Jammen...jammen... jeg trodde LK fjernet stygge kommentarer for henne jeg....

Angrep er tross alt det beste forsvar og 26. desember skrev Berg Eriksen på bloggen sin:

«Ingen er perfekt, heller ikke jeg. Jeg har dårlige dager som alle andre, og dersom er vond kommentar treffer akkurat på en dårlig dag, kan det kjennes som et stikk i magen. (...)  Det gjelder kommentarer som går på både meg som person og på hvordan jeg ser ut, men spesielt det sistnevnte. Det er et enormt press på hvordan du skal se ut, og i hvert fall når jeg er i den posisjonen jeg er, folk pirker på den minste lille ting. (...) Jeg har hatt perioder hvor jeg har følt meg elendig etter slike kommentarer, jeg har hatt dårlige dager og bilder som jeg har følt har sett helt feil ut, og da har det dessverre kjentes helt ok å endre litt på størrelsen på en arm, bein eller andre ting.»

Dette presset har hun jammen skapt selv. Ingen tvang henne til å jogge en mil hver gang hun har spist rosinbolle. Ingen tvang henne til å legge ut sixpack-bilde etter fødselen eller redigere seg tynnere på samtlige bilder. Utrolig til sutring...

Skrevet

Jammen...jammen... jeg trodde LK fjernet stygge kommentarer for henne jeg....

Angrep er tross alt det beste forsvar og 26. desember skrev Berg Eriksen på bloggen sin:

«Ingen er perfekt, heller ikke jeg. Jeg har dårlige dager som alle andre, og dersom er vond kommentar treffer akkurat på en dårlig dag, kan det kjennes som et stikk i magen. (...) Det gjelder kommentarer som går på både meg som person og på hvordan jeg ser ut, men spesielt det sistnevnte. Det er et enormt press på hvordan du skal se ut, og i hvert fall når jeg er i den posisjonen jeg er, folk pirker på den minste lille ting. (...) Jeg har hatt perioder hvor jeg har følt meg elendig etter slike kommentarer, jeg har hatt dårlige dager og bilder som jeg har følt har sett helt feil ut, og da har det dessverre kjentes helt ok å endre litt på størrelsen på en arm, bein eller andre ting.»

Dette presset har hun jammen skapt selv. Ingen tvang henne til å jogge en mil hver gang hun har spist rosinbolle. Ingen tvang henne til å legge ut sixpack-bilde etter fødselen eller redigere seg tynnere på samtlige bilder. Utrolig til sutring...

Fullstendig enig.Nå har ff ligget i fosterstilling så lenge,nåde ifm retusjeringsløgnene og nå dette.Det kler henne særdeles dårlig og krokodilletårene mener jeg er 100% taktisk for å skyve vekk ansvaret slik at leserne er de store stygge trolla som hetser stakkars ff.Patetisk og langt fra troverdig!

Skrevet

PS Kvinneguiden sin tråd har nå hatt 670 000 klikk siden starten av desember. Det er ikke bare noen få titalls som diskuterer og irriterer seg ;)

Oppsann! Takk for oppdatering! Det virker som om det er mange smarte brukere der inne, i hvert fall det jeg har lest i forbindelse med denne bloggskandalen.

I følge ff og hennes fotsoldater er brukerne på kg feite, stygge og sjalu og bruker hele livet sitt på å ødelegge for CBE og LKE.

Men de er såååå innmari i mot nettmobbing!

Oh, the irony!

Anonymous poster hash: 37625...67c

Skrevet

http://tjomlid.com/2015/01/12/kortpost-om-fotballfrue-og-kommentarfusk/

Jeg er skikkelig fan av Tjomlid og hans blogg. Men dette var særdeles skuffende :(

Enig. Han som pleier å gå så grundig til verks. Han vet jo tydeligvis ikke hva det dreier seg om, ser bare ut til og ha lest overskriften om at LKE beskytter fruen mot nettets. Det er jo ikke det han har gjort i det hele tatt. Skuffa. Hadde håpet Tjomlid ville gjøre grundigere research :(

Anonymous poster hash: c3378...6d5

Skrevet

Jeg har tenkt i mitt stille sinn at dette er storm i et vannglass. Hvorfor gidde å bry seg om denne intetsigende bloggen?

Det var uforståelig for meg at så mange virket til å være så vanvittig provoserte av opplysningene som har kommet frem. Etter at jeg fant denne forstår jeg plutselig hvorfor dette har blitt så stort.

http://postimg.org/image/jrpsfyzg7/full/

Her oppfordrer ekteparet til mobbing og netthets. Legg merke til hvordan en anonym bruker blir kalt mentalt tilbakestående av LK/CBE, på bakgrunn av et litt kritisk innlegg om noe så banalt som en oppskrift. Dette gjør at andre anonyme brukere følger på med angrep på denne første anonyme. Dette ekteparet fortjener all dritten de nå har fått, de oppfordrer faktisk sine lesere til mobbing og netthets.

Nettopp. HVEM er det som driver med netthets her?

Anonymous poster hash: c3378...6d5

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor ikke journalistene stiller dem ordentlig til vegges! De sleiper seg unna hver gang, jo! Og alle tenker vel sitt om hvem som har skrevet kommentarene og hvor ofte de gjorde det, men likevel lar folk det bare fortsette! Det er ganske provoserende. 

Dessverre virker det som om hun fremdeles har kloa i de aller yngste, og det skremmer meg m.t.p. innvirkningen hun har. Ikke mine barn!

Skrevet

Hoho, jeg er bruker på kg og jeg har i mange år drevet med bikinifitness. Ikke feit med andre ord. Stygg er jeg heller ikke, selv om det nok finnes vakrere ansikter der ute. Ang sjalusi så skulle jeg jo gjerne hatt like mye penger som dem, men resten er ikke noe å være sjalu på. Det hadde nok vært ett slag i ansiktet for disse fotsoldatene om de hadde sett oss brukerene både herfra og fra kg, kan være de hadde blitt en smule overrasket :) 

Anonymous poster hash: 7e6ea...38f

Skrevet

Jeg vil heller sove godt om natta enn å drive med snusk og juging som FF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...