3 i april Skrevet 12. januar 2015 #26 Skrevet 12. januar 2015 Dessverre så tror jeg at CBE får enda flere besøkende på bloggen etter dette, bare av ren nysgjerrighet.,
B-real Skrevet 12. januar 2015 #27 Skrevet 12. januar 2015 Jammen...jammen... jeg trodde LK fjernet stygge kommentarer for henne jeg.... Angrep er tross alt det beste forsvar og 26. desember skrev Berg Eriksen på bloggen sin: «Ingen er perfekt, heller ikke jeg. Jeg har dårlige dager som alle andre, og dersom er vond kommentar treffer akkurat på en dårlig dag, kan det kjennes som et stikk i magen. (...) Det gjelder kommentarer som går på både meg som person og på hvordan jeg ser ut, men spesielt det sistnevnte. Det er et enormt press på hvordan du skal se ut, og i hvert fall når jeg er i den posisjonen jeg er, folk pirker på den minste lille ting. (...) Jeg har hatt perioder hvor jeg har følt meg elendig etter slike kommentarer, jeg har hatt dårlige dager og bilder som jeg har følt har sett helt feil ut, og da har det dessverre kjentes helt ok å endre litt på størrelsen på en arm, bein eller andre ting.»
09+11+15 <3 Skrevet 12. januar 2015 #28 Skrevet 12. januar 2015 Er ikke dette noe vi har vist lenge da? Syns det bare er deilig at det har kommet frem i det offentlige.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #29 Skrevet 12. januar 2015 Helvete løs......tuller du. Det florerer med støtteerklæringer på fb og på det pinlige sutreinnlegget som ble lagt ut i dag. Antall likes på fb siden hennes har gått opp det siste døgnet. Tror ikke hun kommer til å tape lesere/følgere på dette Anonymous poster hash: b880d...e53 Og bra er det. Jeg har aldri vært på blogger hennes før idag, men idag har jeg klikket meg inn mange ganger bare for å gi dem klikk :-) Anonymous poster hash: ecf98...210 Hihi Nytter ikke å klikke deg inn flere ganger. Hvis du ikke løper fra pc til pc. Du må nok klikke deg inn i morra også, så har du gitt dama to klikk. Men gå inn å trykk på reklamene rundt på sida, da får hun noen kroner til å kjøpe...et eller annet. Hun får vel det meste sponset Anonymous poster hash: 1bed4...c33
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #30 Skrevet 12. januar 2015 Litt selvmotsigende, men pytt pytt. LK tar denne runden. Ingen tar vel det de sier for god fisk lenger uansett. Mye bra stand-up materiale her!! Anbefaler all at de leser kommentarene nederst til avisartiklene! Mye info der! Anonymous poster hash: 75dd6...784
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #31 Skrevet 12. januar 2015 Vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive her.. Blir både flau og sint etter å ha lest denne og andre tråder i samme sjanger. Ikke fordi jeg har noen formening og verken blogg eller blogger, men på grunn av oppførselen til enkelte her inne.. Fy søren så lite voksne dere er. Hvordan kan dere rakke ned på noen når dere er minst like ille selv? Hvordan kan man forsvare en gal ting med noe som er like galt? Er det greit å drive hets av andre bare fordi de har en offentlig blogg? Fordi de driter på draget og gjør dumme ting? Er det da fritt fram å snakke om dem som om de var noen usle kryp? Dere burde skjems alle sammen! Dette er bare lavmål og smålig.. Sanheten skal fram my ass! Slik det skrives her så virker det som om dere leter etter ting å henge dere opp i, sitter og venter på at noen skal trø feil. Og når det skjer så kaster dere dere over det og oppfører det rett ut ufint og ekkelt. Og forsvarer det med at det er fortjent, at de har gjort noe skikkelig galt, at de må forvente det siden de er offentlige og tjener penger på bloggen... Serisøt, gir det forsvaret dere god samvittighet? Gjemme seg bar anonymitet og drive rene mobbekampanjer, det er det dere gjør, samme hvordan dere forsvarere dere og rettferdiggjør "saken" deres. Blir helt matt over at voksne mennesker kan oppføre seg slik. Fysj!!! Det finnes ikke EN god grunn for å slenge dritt om andre på nett, samme pokker hva de har gjort! Anonymous poster hash: c6aca...a56
Zaphira Skrevet 12. januar 2015 #32 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive her.. Blir både flau og sint etter å ha lest denne og andre tråder i samme sjanger. Ikke fordi jeg har noen formening og verken blogg eller blogger, men på grunn av oppførselen til enkelte her inne.. Fy søren så lite voksne dere er. Hvordan kan dere rakke ned på noen når dere er minst like ille selv? Hvordan kan man forsvare en gal ting med noe som er like galt? Er det greit å drive hets av andre bare fordi de har en offentlig blogg? Fordi de driter på draget og gjør dumme ting? Er det da fritt fram å snakke om dem som om de var noen usle kryp? Dere burde skjems alle sammen! Dette er bare lavmål og smålig.. Sanheten skal fram my ass! Slik det skrives her så virker det som om dere leter etter ting å henge dere opp i, sitter og venter på at noen skal trø feil. Og når det skjer så kaster dere dere over det og oppfører det rett ut ufint og ekkelt. Og forsvarer det med at det er fortjent, at de har gjort noe skikkelig galt, at de må forvente det siden de er offentlige og tjener penger på bloggen... Serisøt, gir det forsvaret dere god samvittighet? Gjemme seg bar anonymitet og drive rene mobbekampanjer, det er det dere gjør, samme hvordan dere forsvarere dere og rettferdiggjør "saken" deres. Blir helt matt over at voksne mennesker kan oppføre seg slik. Fysj!!! Det finnes ikke EN god grunn for å slenge dritt om andre på nett, samme pokker hva de har gjort! Anonymous poster hash: c6aca...a56 Slapp av Lars Erik og ta deg nu en slik ein bolle. Endret 12. januar 2015 av Zaphira
Sint naken biltyv Skrevet 12. januar 2015 #33 Skrevet 12. januar 2015 Vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive her.. Blir både flau og sint etter å ha lest denne og andre tråder i samme sjanger. Ikke fordi jeg har noen formening og verken blogg eller blogger, men på grunn av oppførselen til enkelte her inne.. Fy søren så lite voksne dere er. Hvordan kan dere rakke ned på noen når dere er minst like ille selv? Hvordan kan man forsvare en gal ting med noe som er like galt? Er det greit å drive hets av andre bare fordi de har en offentlig blogg? Fordi de driter på draget og gjør dumme ting? Er det da fritt fram å snakke om dem som om de var noen usle kryp? Dere burde skjems alle sammen! Dette er bare lavmål og smålig.. Sanheten skal fram my ass! Slik det skrives her så virker det som om dere leter etter ting å henge dere opp i, sitter og venter på at noen skal trø feil. Og når det skjer så kaster dere dere over det og oppfører det rett ut ufint og ekkelt. Og forsvarer det med at det er fortjent, at de har gjort noe skikkelig galt, at de må forvente det siden de er offentlige og tjener penger på bloggen... Serisøt, gir det forsvaret dere god samvittighet? Gjemme seg bar anonymitet og drive rene mobbekampanjer, det er det dere gjør, samme hvordan dere forsvarere dere og rettferdiggjør "saken" deres. Blir helt matt over at voksne mennesker kan oppføre seg slik. Fysj!!! Det finnes ikke EN god grunn for å slenge dritt om andre på nett, samme pokker hva de har gjort! Anonymous poster hash: c6aca...a56 Slapp av Lars Erik og ta deg nu en slik ein bolle.Enig😁
awf Skrevet 12. januar 2015 #34 Skrevet 12. januar 2015 Vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive her.. Blir både flau og sint etter å ha lest denne og andre tråder i samme sjanger. Ikke fordi jeg har noen formening og verken blogg eller blogger, men på grunn av oppførselen til enkelte her inne.. Fy søren så lite voksne dere er. Hvordan kan dere rakke ned på noen når dere er minst like ille selv? Hvordan kan man forsvare en gal ting med noe som er like galt? Er det greit å drive hets av andre bare fordi de har en offentlig blogg? Fordi de driter på draget og gjør dumme ting? Er det da fritt fram å snakke om dem som om de var noen usle kryp? Dere burde skjems alle sammen! Dette er bare lavmål og smålig.. Sanheten skal fram my ass! Slik det skrives her så virker det som om dere leter etter ting å henge dere opp i, sitter og venter på at noen skal trø feil. Og når det skjer så kaster dere dere over det og oppfører det rett ut ufint og ekkelt. Og forsvarer det med at det er fortjent, at de har gjort noe skikkelig galt, at de må forvente det siden de er offentlige og tjener penger på bloggen... Serisøt, gir det forsvaret dere god samvittighet? Gjemme seg bar anonymitet og drive rene mobbekampanjer, det er det dere gjør, samme hvordan dere forsvarere dere og rettferdiggjør "saken" deres. Blir helt matt over at voksne mennesker kan oppføre seg slik. Fysj!!! Det finnes ikke EN god grunn for å slenge dritt om andre på nett, samme pokker hva de har gjort!Anonymous poster hash: c6aca...a56 Slapp av Lars Erik og ta deg nu en slik ein bolle. Snakk om svare på en måte som viser hvor høyt man sitter på hesten.. Men nei du, lite Lars Kristian her. Heller en paff og mildt forbanna siddis! Ta litt ansvar for det dere driver med, og stopp! Hvis at dere er bedre å la det ligge.
Mia_73 Skrevet 12. januar 2015 #35 Skrevet 12. januar 2015 Er jeg ufin dersom jeg kaller Fotballfruen for en løgner og at hun bedriver juks? Javel da er jeg ufin men jeg snakker da bare sant.
Zaphira Skrevet 12. januar 2015 #36 Skrevet 12. januar 2015 Vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive her.. Blir både flau og sint etter å ha lest denne og andre tråder i samme sjanger. Ikke fordi jeg har noen formening og verken blogg eller blogger, men på grunn av oppførselen til enkelte her inne.. Fy søren så lite voksne dere er. Hvordan kan dere rakke ned på noen når dere er minst like ille selv? Hvordan kan man forsvare en gal ting med noe som er like galt? Er det greit å drive hets av andre bare fordi de har en offentlig blogg? Fordi de driter på draget og gjør dumme ting? Er det da fritt fram å snakke om dem som om de var noen usle kryp? Dere burde skjems alle sammen! Dette er bare lavmål og smålig.. Sanheten skal fram my ass! Slik det skrives her så virker det som om dere leter etter ting å henge dere opp i, sitter og venter på at noen skal trø feil. Og når det skjer så kaster dere dere over det og oppfører det rett ut ufint og ekkelt. Og forsvarer det med at det er fortjent, at de har gjort noe skikkelig galt, at de må forvente det siden de er offentlige og tjener penger på bloggen... Serisøt, gir det forsvaret dere god samvittighet? Gjemme seg bar anonymitet og drive rene mobbekampanjer, det er det dere gjør, samme hvordan dere forsvarere dere og rettferdiggjør "saken" deres. Blir helt matt over at voksne mennesker kan oppføre seg slik. Fysj!!! Det finnes ikke EN god grunn for å slenge dritt om andre på nett, samme pokker hva de har gjort!Anonymous poster hash: c6aca...a56 Slapp av Lars Erik og ta deg nu en slik ein bolle.Snakk om svare på en måte som viser hvor høyt man sitter på hesten.. Men nei du, lite Lars Kristian her. Heller en paff og mildt forbanna siddis! Ta litt ansvar for det dere driver med, og stopp! Hvis at dere er bedre å la det ligge. Såå forbanna,haha! Har ingen hest,ligger i badekaret,deiilig å slappe av.Du burde prøve å hisse deg ned.
awf Skrevet 12. januar 2015 #37 Skrevet 12. januar 2015 Er jeg ufin dersom jeg kaller Fotballfruen for en løgner og at hun bedriver juks? Javel da er jeg ufin men jeg snakker da bare sant. Og poenget med å gjøre det er? Hva vinner dete på å opprette tråd etter tråd etter tråd om hvor ille de er? Hvor galt det de har gjort er? Tror dere ikke at noen får det med seg med mindre dere skriver i mindre pene ord her inne hva som har skjedd? Er det deres oppgave å sørge for å opplyse, og ikke minst kritisere? Og i flere tilfeller også mobbe og hetse? En roper og flokken kaster seg på i stor iver.. Ser dere seriøst ikke at de det ikke kommer en dritt positivt ut av tråder som dette?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #38 Skrevet 12. januar 2015 Vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive her.. Blir både flau og sint etter å ha lest denne og andre tråder i samme sjanger. Ikke fordi jeg har noen formening og verken blogg eller blogger, men på grunn av oppførselen til enkelte her inne.. Fy søren så lite voksne dere er. Hvordan kan dere rakke ned på noen når dere er minst like ille selv? Hvordan kan man forsvare en gal ting med noe som er like galt? Er det greit å drive hets av andre bare fordi de har en offentlig blogg? Fordi de driter på draget og gjør dumme ting? Er det da fritt fram å snakke om dem som om de var noen usle kryp? Dere burde skjems alle sammen! Dette er bare lavmål og smålig.. Sanheten skal fram my ass! Slik det skrives her så virker det som om dere leter etter ting å henge dere opp i, sitter og venter på at noen skal trø feil. Og når det skjer så kaster dere dere over det og oppfører det rett ut ufint og ekkelt. Og forsvarer det med at det er fortjent, at de har gjort noe skikkelig galt, at de må forvente det siden de er offentlige og tjener penger på bloggen... Serisøt, gir det forsvaret dere god samvittighet? Gjemme seg bar anonymitet og drive rene mobbekampanjer, det er det dere gjør, samme hvordan dere forsvarere dere og rettferdiggjør "saken" deres. Blir helt matt over at voksne mennesker kan oppføre seg slik. Fysj!!! Det finnes ikke EN god grunn for å slenge dritt om andre på nett, samme pokker hva de har gjort!Anonymous poster hash: c6aca...a56 Slapp av Lars Erik og ta deg nu en slik ein bolle.Snakk om svare på en måte som viser hvor høyt man sitter på hesten.. Men nei du, lite Lars Kristian her. Heller en paff og mildt forbanna siddis! Ta litt ansvar for det dere driver med, og stopp! Hvis at dere er bedre å la det ligge. Såå forbanna,haha! Har ingen hest,ligger i badekaret,deiilig å slappe av.Du burde prøve å hisse deg ned. Så kul du er! Ett forbilde rett og slett. Godt man kan spøke og slappe av og samtidig trampe litt på folk. Hvorfor hisse seg ned. Lærte tidlig at man ikke dkal holde kjeft når noen mobber og driver på slik flere gjør her. Så da freser jeg heller litt til og håper at kanskje noen ser at dette faktisk er smålig og ufin oppførsel Kos deg i badet ditt du. Anonymous poster hash: c6aca...a56
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #39 Skrevet 12. januar 2015 Uff! Dette blir jo bare værre og værre! Så utrolig FLAUT!!! Klikket på den blondinbella linken, kunne nesten ikke tro det jeg leste... Så utrolig flaut å bli tatt for å skrive slikt...!!! Anonymous poster hash: f7cda...343 Link ? Anonymous poster hash: 31aba...5ec
Zaphira Skrevet 12. januar 2015 #40 Skrevet 12. januar 2015 Vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive her.. Blir både flau og sint etter å ha lest denne og andre tråder i samme sjanger. Ikke fordi jeg har noen formening og verken blogg eller blogger, men på grunn av oppførselen til enkelte her inne.. Fy søren så lite voksne dere er. Hvordan kan dere rakke ned på noen når dere er minst like ille selv? Hvordan kan man forsvare en gal ting med noe som er like galt? Er det greit å drive hets av andre bare fordi de har en offentlig blogg? Fordi de driter på draget og gjør dumme ting? Er det da fritt fram å snakke om dem som om de var noen usle kryp? Dere burde skjems alle sammen! Dette er bare lavmål og smålig.. Sanheten skal fram my ass! Slik det skrives her så virker det som om dere leter etter ting å henge dere opp i, sitter og venter på at noen skal trø feil. Og når det skjer så kaster dere dere over det og oppfører det rett ut ufint og ekkelt. Og forsvarer det med at det er fortjent, at de har gjort noe skikkelig galt, at de må forvente det siden de er offentlige og tjener penger på bloggen... Serisøt, gir det forsvaret dere god samvittighet? Gjemme seg bar anonymitet og drive rene mobbekampanjer, det er det dere gjør, samme hvordan dere forsvarere dere og rettferdiggjør "saken" deres. Blir helt matt over at voksne mennesker kan oppføre seg slik. Fysj!!! Det finnes ikke EN god grunn for å slenge dritt om andre på nett, samme pokker hva de har gjort!Anonymous poster hash: c6aca...a56 Slapp av Lars Erik og ta deg nu en slik ein bolle.Snakk om svare på en måte som viser hvor høyt man sitter på hesten.. Men nei du, lite Lars Kristian her. Heller en paff og mildt forbanna siddis! Ta litt ansvar for det dere driver med, og stopp! Hvis at dere er bedre å la det ligge.Såå forbanna,haha! Har ingen hest,ligger i badekaret,deiilig å slappe av.Du burde prøve å hisse deg ned. Så kul du er! Ett forbilde rett og slett. Godt man kan spøke og slappe av og samtidig trampe litt på folk. Hvorfor hisse seg ned. Lærte tidlig at man ikke dkal holde kjeft når noen mobber og driver på slik flere gjør her. Så da freser jeg heller litt til og håper at kanskje noen ser at dette faktisk er smålig og ufin oppførsel Kos deg i badet ditt du. Anonymous poster hash: c6aca...a56 Åh her er det godt å varmt du,kosær meg.Det hjelper ikke å frese slik som du gjør nå,så derfor nevnte jeg at du burde heller slappe av litt.Og ja jeg er kul,prøv du også.Er såå last-year å fyre seg opp slik du gjør.Håper du får sove inatt,ti l tross for at du er zåå ziint
Mia_73 Skrevet 12. januar 2015 #41 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Er jeg ufin dersom jeg kaller Fotballfruen for en løgner og at hun bedriver juks? Javel da er jeg ufin men jeg snakker da bare sant. Og poenget med å gjøre det er? Hva vinner dete på å opprette tråd etter tråd etter tråd om hvor ille de er? Hvor galt det de har gjort er? Tror dere ikke at noen får det med seg med mindre dere skriver i mindre pene ord her inne hva som har skjedd? Er det deres oppgave å sørge for å opplyse, og ikke minst kritisere? Og i flere tilfeller også mobbe og hetse? En roper og flokken kaster seg på i stor iver.. Ser dere seriøst ikke at de det ikke kommer en dritt positivt ut av tråder som dette? Jeg har ikke startet tråden men er hjertens enig med HI. Edit: det mest positive som kunne komme ut er at annønsørene hennes trekker seg og at de småjentene får seg en realitysjekk. Endret 12. januar 2015 av Mia_73
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #42 Skrevet 12. januar 2015 Når man selger en rosa og "perfekt" boble, ja, faktisk tar seg svært godt betalt for varen, kan man ikke gi seg til å sutre når man knipes i løgn og bedrag. Da avvikler man butikken og finner på noe fornuftig i stedet. Anonymous poster hash: c691a...9c5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #43 Skrevet 12. januar 2015 Woops! 25 min inn. http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen#t=25m26s NRK tar det på den seriøse måten. Sånn skal det gjøres! Anonymous poster hash: 73ba9...942
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #44 Skrevet 12. januar 2015 Er jeg ufin dersom jeg kaller Fotballfruen for en løgner og at hun bedriver juks? Javel da er jeg ufin men jeg snakker da bare sant. Og poenget med å gjøre det er? Hva vinner dete på å opprette tråd etter tråd etter tråd om hvor ille de er? Hvor galt det de har gjort er? Tror dere ikke at noen får det med seg med mindre dere skriver i mindre pene ord her inne hva som har skjedd? Er det deres oppgave å sørge for å opplyse, og ikke minst kritisere? Og i flere tilfeller også mobbe og hetse? En roper og flokken kaster seg på i stor iver.. Ser dere seriøst ikke at de det ikke kommer en dritt positivt ut av tråder som dette? Jeg har ikke startet tråden men er hjertens enig med HI. Edit: det mest positive som kunne komme ut er at annønsørene hennes trekker seg og at de småjentene får seg en realitysjekk. En slik realitetssjekk burde ekteparet og skaffe seg. De trenger litt perspektiv i dette, tror jeg, for de virker bare indignerte fordi folk kritiserer dem p.g.a dette. Det virker merkelig fjernt at de ikke skammer seg mer. Anonymous poster hash: 58156...1ba
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #45 Skrevet 12. januar 2015 Lavmål, og man forstår jo det jukses når dette eksemplet lyser på nett. http://stoppapressarna.se/svenskabloggare/Norsk%20bloggare%20p%C3%A5%20spotlife%20dissar%20Blondinbella Link til hun som ville se det med Blondinbella. Anonymous poster hash: 73ba9...942
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #46 Skrevet 12. januar 2015 PS Kvinneguiden sin tråd har nå hatt 670 000 klikk siden starten av desember. Det er ikke bare noen få titalls som diskuterer og irriterer seg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=285 Anonymous poster hash: 73ba9...942
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #47 Skrevet 12. januar 2015 PS Kvinneguiden sin tråd har nå hatt 670 000 klikk siden starten av desember. Det er ikke bare noen få titalls som diskuterer og irriterer seg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=285 Anonymous poster hash: 73ba9...942 Oppsann! Takk for oppdatering! Det virker som om det er mange smarte brukere der inne, i hvert fall det jeg har lest i forbindelse med denne bloggskandalen. Anonymous poster hash: 75dd6...784
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #48 Skrevet 12. januar 2015 http://tjomlid.com/2015/01/12/kortpost-om-fotballfrue-og-kommentarfusk/ Jeg er skikkelig fan av Tjomlid og hans blogg. Men dette var særdeles skuffende Anonymous poster hash: 38545...232
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #49 Skrevet 12. januar 2015 Woops! 25 min inn. http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen#t=25m26s NRK tar det på den seriøse måten. Sånn skal det gjøres! Anonymous poster hash: 73ba9...942 Veldig bra av NRK. De forteller saklig hva saken omhandler Anonymous poster hash: 38545...232
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #50 Skrevet 12. januar 2015 Mye morsomt i denne: http://www.nattogdag.no/2015/01/det-er-fint-at-fotballfrue-legger-seg-flat-selv-om-hun-er-helt-flat-fra-for/ "Har Lars Kristian faktisk skrevet kommentarene, eller skyver Fotballfrue og manageren Peter Peters ham foran seg? – Jeg tror egentlig Peter Peters har fått Madcon-gutta til å gjøre det, for de har jo ikke så mye å gjøre om dagen. Det går rykter om at de får én krone per kommentar." Anonymous poster hash: 75dd6...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå