skinnfilla Skrevet 12. januar 2015 #26 Skrevet 12. januar 2015 Det hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt. Og det håper jeg gjelder flertallet...
I scream for icecream! Skrevet 12. januar 2015 #27 Skrevet 12. januar 2015 Hadde ikke tenkt annet enn: Kult, og fint for barna å bli kjent med forskjellige typer mennesker. Jeg har selv mye tatoveringer og jobber sammen med andre med fullsleeve osv. Ser ikke ut til å være noe problem på min arbeidsplass hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #28 Skrevet 12. januar 2015 Hmm, kanskje mest jeg som er forutinntatt i meningene mine. Ser det er noen få som er enige med meg, men flertallet virker mer åpne. Det er jo bare bra det altså, men jeg tenkte også på den saken om hun som ble nektet jobb.. Hi Anonymous poster hash: cc446...1df
overlord Skrevet 12. januar 2015 #29 Skrevet 12. januar 2015 Hadde ikke tenkt annet enn: Kult, og fint for barna å bli kjent med forskjellige typer mennesker. Jeg har selv mye tatoveringer og jobber sammen med andre med fullsleeve osv. Ser ikke ut til å være noe problem på min arbeidsplass hvertfall. Så mennesker med tatoveringer er andre typer mennesker enn dem uten?
overlord Skrevet 12. januar 2015 #30 Skrevet 12. januar 2015 Reagerer ikke på tatoveringer som sådan, men må innrømme at jeg syns tatoveringer på ansikt og hals er grusomt stygt. Håper likevel ikke at det hadde påvirket mitt syn på henne som lærer. At du skal "forberede" henne er jo bare idiotisk. Hun har nå engang de tatoveringene hun har, så du gjør henne neppe noen tjeneste utover å plage henne med negativitet.
sug lut Skrevet 12. januar 2015 #31 Skrevet 12. januar 2015 Null stress. Plenty av streitinger i verden uansett. Det eneste jeg måler henne på er dyktighet.
I scream for icecream! Skrevet 12. januar 2015 #32 Skrevet 12. januar 2015 Hadde ikke tenkt annet enn: Kult, og fint for barna å bli kjent med forskjellige typer mennesker. Jeg har selv mye tatoveringer og jobber sammen med andre med fullsleeve osv. Ser ikke ut til å være noe problem på min arbeidsplass hvertfall. Så mennesker med tatoveringer er andre typer mennesker enn dem uten? Hehe, nei, men jeg liker at barna mine omgåes mennesker med ulik type utseende, religion, etnisitet, legning osv. Jeg har selv "en godteskål" av venner og familie, og jeg håper det bidrar til inkluderende og åpne barn. Tatoveringer har selvfølgelig ikke noe med "hva slags type" menneske du er, men det er jo dessverre mange som mener det. Jeg uttrykte meg bare litt klønete.
Mandala Skrevet 12. januar 2015 #33 Skrevet 12. januar 2015 Ingen problem Ofte ein frisk pust med slike folk;) Dette tenker jeg også.
soleia Skrevet 12. januar 2015 #34 Skrevet 12. januar 2015 Hadde nok reagert litt ved først møte. Synes slike tatoveringar er grusomt stygt. Men ein ser jo ganske fort kva menneske som bur inni den fæle tatoveringa, eller stygge klede eller fett hår for den saks skuld, så om ho er ein god lærar var det fort det eg hadde brydd meg om, og så hadde eg prøvd å oversjå tatoveringane mest mogleg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #35 Skrevet 12. januar 2015 For et år siden så var ei nyutdannet lærerinne i avisen pga hun ikke fikk lærerjobb pga sitt tatoverte utseende. Så det kan føre til problemer.... http://m.nettavisen.no/nyheter/tatoveringene-spolerte-for-jobb/3674632.html Anonymous poster hash: 5379e...4fd Hun var ikke lærer da, skulle være vikar på SFO... Anonymous poster hash: 8e0a8...add Beklager, det har du helt rett i. Hun skulle inn som vikar på SFO og som assistent. Men, som det også står i reportasjen er det opp til rektor å bestemme hvem han/hun ønsker å ansette. Rektor begrunner her avslaget med at det er gjort av hensyn til barn og elever ved SFO og skolen. Jeg sier ikke at tatoveringer blir et problem, men det kan bli det. Anonymous poster hash: 5379e...4fd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #36 Skrevet 12. januar 2015 Jeg hadde ikke tenkt på det. Hadde heller reagert om jeg hadde møtt ei dame nærmere pensjonistalderen som skulle takle en gjeng med 6-åringer. Anonymous poster hash: ecad5...a8e
Monica Skrevet 12. januar 2015 #37 Skrevet 12. januar 2015 Hadde ikke reagert overhodet. Heller reagert positivt.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 12. januar 2015 #38 Skrevet 12. januar 2015 Så lenge en lærer er flink er det meg revnende likegyldig hvordan personen ser ut
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #39 Skrevet 12. januar 2015 Uff, da får jeg slutte å være så negativ. Håper virkelig hun får en jobb fort etter studiene er ferdig, for hun er veldig flink, jeg er bare så redd for at hun skal bli skuffa.. Hi Anonymous poster hash: cc446...1df
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #40 Skrevet 12. januar 2015 Ped.leder på avd. til minste er full av tatoveringer. Det kunne ikke brydd meg mindre. Det viktige er om hun er flink, og det er hun! Anonymous poster hash: 6e1a2...e45
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #41 Skrevet 12. januar 2015 Kong Haakon hadde masse tatoveringer. Anonymous poster hash: 70ad3...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå