Gå til innhold

Mannen vil at vi skal ha trekant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj...vemmelig.

Hadde mannen min ønsket å ha trekant ville det vært som utroskap i mine øyner, at han tenker på å ha sex med andre er utroskap. Jeg vet ikke om jeg kunne fortsatt å være sammen med ham om jeg ikke er nok for ham.

Heldigvis er han ikke en slik kvalm drittsekk

Anonymous poster hash: 56cf2...30b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj...vemmelig.

Hadde mannen min ønsket å ha trekant ville det vært som utroskap i mine øyner, at han tenker på å ha sex med andre er utroskap. Jeg vet ikke om jeg kunne fortsatt å være sammen med ham om jeg ikke er nok for ham.

He he, innlegget ditt får meg til å tenke: "Men tankene mine får du aldri".. He he..

Anonymous poster hash: 9ede8...eb8

Skrevet

Hi her

Må innrømme at jeg går litt rundt å er redd for at han drømmer om sex med andre ja

Og lurer på om han dveler med tanken når han ser andre damer 😦😦

Lurer og på hva han gjorde i forrige forhold

Anonymous poster hash: 030c6...c8e

Skrevet

æsj...vemmelig.

He he, innlegget ditt får meg til å tenke: "Men tankene mine får du aldri".. He he..

Anonymous poster hash: 9ede8...eb8

Dette handler ikke om at man ikke skal få tenke hva man vil, men jeg ville blitt ekstremt såret om mannen min tenkte på å ha sex med andre damer. Jeg kan ikke nekte ham det, men jeg kan selv bestemme om jeg ville blitt i et slikt forhold.

Skrevet

Jeg har hatt trekant med ett annet par en gang (da jeg var singel), det endte med at dama hans følte seg litt utenfor og jeg og han fortsatte å ha ett seksuelt forhold i over ett år etterpå. Det ble naturligvis slutt mellom dem, og mye av det var nok min feil. Jeg forelsket meg i mannen hennes og terskelen for å fortsette å ha sex når vi først hadde hatt det en gang og dama hadde godkjent det den gangen var veldig lav. Så om dere skal gjøre dette så vær med å velg dame, ikke la han bestemme alene. Og ikke minst, prøv å ha det med noen han ikke omgås ofte etterpå, det var nok noe av det verste i min situasjon. Jeg og mannen hennes jobbet sammen så vi var på hverandre omtrent døgnet rundt. 

Anonymous poster hash: 87aa5...e9a
Skrevet

Hvis du har lyst, må det vel være perfekt? Det er noe jeg kunne tenkt meg, men mannen er for sjenert. Så det blir i mine fantasier

Anonymous poster hash: 33d50...27b

Enig med denne :).

Hvis det frister for dere begge, go for it.

Anonymous poster hash: d397e...3f1

Skrevet

Hehe, unnskyld meg men er det mannens ord vedr at han vil se deg slikke mus? Nei vet du ka, jeg hadde faktisk blitt såret hvis min man hadde sagt noe slik, eller i det hele tatt hintet frampå om det! Jeg skulle vurdert trekant med en jente hvis han hadde gått med på trekant med en mann først, noe jeg tviler sterkt på hadde skjedd!

Anonymous poster hash: 9f105...4ec

Skrevet

Hmm, syns ikke det er noe spess med at mannen sier han vil ha trekant med deg og en annen dame, for det er vell "alle" gutter/menns drøm?

Jeg reagere på at han har sakt at man må kunne skille mellom sex å privatliv, da for jeg en følelse av at han desverre er utro å nå må han bare få deg til å skille deres privatliv å sex generelt, så at han kan skylle på det om han skulle blitt oppdaget. At "det er jo bare sex" "det handler jo ikke om oss privat" osv...

Anonymous poster hash: c0af5...b0f

Skrevet

Tviler sterkt på at han er utro

Hi

Skrevet

Trist at så mange mener det er et dårlig tegn at mannen din forteller deg fantasiene sine, og ikke minst inviterer deg inn i sitt univers. Han har ikke gjort noe "ulovlig," han har bare fortalt deg hva han drømmer om. Ikke noe galt i det. Det betyr ikke at han er misfornøyd med deg, og det betyr heller ikke at han er utro. Snarere tvert imot. Han inviterer deg med, fordi fantasien hans er å se -deg- slikke mus! Det er det han tenner på! Vær glad du har en mann som er interessert i å eksperimentere og holde spenningen i sexlivet oppe, og ikke en slubbert som gjør det samme hver gang.

Når det gjelder trekant har jeg selv hatt det som singel, med et kjærestepar som inviterte meg med. Artig erfaring, men ikke det helt store sexuelt, da de ikke matchet meg så godt. Men jeg ble invitert med flere ganger (takket nei), så de hadde tydeligvis en god opplevelse. :-) Det går an å få det til å funke, men tenner du ikke på det, så ville jeg heller latt være. 

Anonymous poster hash: d9baa...b89
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg firkant, altså at mannen har sex med annen dame og jeg med annen mann. Men... tror ikke det blir noe av. Mannen er litt sjenert pluss at jeg ikke vil risikere forholdet vårt. Kan jo tenkes at noe blir ødelagt oss imellom. Elsker ikke mannen noe mindre selv om dette er en hyppig fantasi. Det forbudte som tenner :-)

Anonymous poster hash: 6871e...9ec
Skrevet

Trist at så mange mener det er et dårlig tegn at mannen din forteller deg fantasiene sine, og ikke minst inviterer deg inn i sitt univers. Han har ikke gjort noe "ulovlig," han har bare fortalt deg hva han drømmer om. Ikke noe galt i det. Det betyr ikke at han er misfornøyd med deg, og det betyr heller ikke at han er utro. Snarere tvert imot. Han inviterer deg med, fordi fantasien hans er å se -deg- slikke mus! Det er det han tenner på! Vær glad du har en mann som er interessert i å eksperimentere og holde spenningen i sexlivet oppe, og ikke en slubbert som gjør det samme hver gang.

Når det gjelder trekant har jeg selv hatt det som singel, med et kjærestepar som inviterte meg med. Artig erfaring, men ikke det helt store sexuelt, da de ikke matchet meg så godt. Men jeg ble invitert med flere ganger (takket nei), så de hadde tydeligvis en god opplevelse. :-) Det går an å få det til å funke, men tenner du ikke på det, så ville jeg heller latt være. 

Greit å dele fantasier, men å FORESLÅ trekant der han også skal ha sex med en annen dame er en annen ting. Jeg har også fantasier, det har og mannen min, men vi omtaler det nettopp som fantasier, verken mer eller mindre. Og det at han mener man skal skille privatliv og sex (trodde privatliv VAR sex jeg? at sex mellom to stk som er gift er noe privat?) får mine varsellamper til å lyse. Jeg får inntrykk av at mannen til HI har lyst på en annen dame, men vil ha godkjenning fra HI som "felles sex" i stedet for å være utro, bli oppdaget og kastet ut av huset.

Skrevet

Han viser jo bare at han stoler såpass på henne at han tør å foreslå dette. Og han er sikkert veldig klar over at det er 99% sjans for å få nei. Jeg er for åpenhet, og syns hun bør være glad for at han tør å spørre. Det betyr ikke at han absolutt MÅ gjøre dette. Noen fantaserer om å bli bundet av kjæresten, andre om sex i det fri, atter andre om å bli tatt bakfra. Man har forskjellige grenser og erfaringer. Skal man holde det for seg selv, bare fordi det er en fantasi? Er det ikke litt spenning i å prøve ut en fantasi? Hvorfor skal man dømme andres fantasier og ønsker?

Det at han sier at man skal skille privatliv og sex, tror jeg er ment som at man kan ha sex med noen uten at man trenger å ha dem i livet sitt. Menn er flinkere til det enn kvinner. Kvinner legger fort følelser i sex, og det er derfor mange av dere her inne reagerer. For menn kan sex være sex, et deilig fysisk møte, en fin felles opplevelse, som ikke trenger å være (eller bli!) noe mer enn det. Nytelse, der og da. 

Skrevet

Han viser jo bare at han stoler såpass på henne at han tør å foreslå dette. Og han er sikkert veldig klar over at det er 99% sjans for å få nei. Jeg er for åpenhet, og syns hun bør være glad for at han tør å spørre. Det betyr ikke at han absolutt MÅ gjøre dette. Noen fantaserer om å bli bundet av kjæresten, andre om sex i det fri, atter andre om å bli tatt bakfra. Man har forskjellige grenser og erfaringer. Skal man holde det for seg selv, bare fordi det er en fantasi? Er det ikke litt spenning i å prøve ut en fantasi? Hvorfor skal man dømme andres fantasier og ønsker?

Det at han sier at man skal skille privatliv og sex, tror jeg er ment som at man kan ha sex med noen uten at man trenger å ha dem i livet sitt. Menn er flinkere til det enn kvinner. Kvinner legger fort følelser i sex, og det er derfor mange av dere her inne reagerer. For menn kan sex være sex, et deilig fysisk møte, en fin felles opplevelse, som ikke trenger å være (eller bli!) noe mer enn det. Nytelse, der og da. 

Likevel rart å si det til noen som man er gift med, uten å høre partnerens holdning til sex med andre først. Jada, sex for mange menn er opplevelse utenom følelser, men de fleste ordentlige menn har ikke slike opplevelser med andre enn de man er gift med.

Skrevet

"Likevel rart å si det til noen som man er gift med, uten å høre partnerens holdning til sex med andre først. Jada, sex for mange menn er opplevelse utenom følelser, men de fleste ordentlige menn har ikke slike opplevelser med andre enn de man er gift med."

Hvorfor er det så rart? Om man har et åpent og godt forhold der man stoler på hverandre er det ikke det minste rart. Jeg tror du har en rar oppfatning av menn, om du tror menn forandrer seg når de gifter seg. Hehe. De er like kåte på nabodama uansett, samme hvor gifte de er!

Skrevet

"Likevel rart å si det til noen som man er gift med, uten å høre partnerens holdning til sex med andre først. Jada, sex for mange menn er opplevelse utenom følelser, men de fleste ordentlige menn har ikke slike opplevelser med andre enn de man er gift med."

Hvorfor er det så rart? Om man har et åpent og godt forhold der man stoler på hverandre er det ikke det minste rart. Jeg tror du har en rar oppfatning av menn, om du tror menn forandrer seg når de gifter seg. Hehe. De er like kåte på nabodama uansett, samme hvor gifte de er!

Nei, men de aller færreste sier det til kona si! Eller bruker mannen din å si at han har lyst på den og den og den, og at dere kan ha sex med andre så lenge det ikke er følelser i bildet? De fleste menn jeg kjenner som er gift har såpass respekt for kona si at de holder sine lyster på nabodama, som du fint kaller det, for seg selv. Og jo, mange endrer seg. Kjenner minst 3 som har vært ordentlige playboyer i ungdomstia som nå er gift og ikke en gang ser på andre. De er blitt mettet av meningsløs sex med ny dame hver helg, og koser seg i et godt forhold. Og nei, ikke alle menn har lyst på samtlige damer som er sexy, på samme måte som ikke alle damer forbinder sex med følelser. Det finnes en god del damer som har sex for moro skyld, til og med jakter på menn som er opptatt med vilje for å slippe forpliktelser, og det finnes en god del menn som er fortapt i kona/samboeren sin. Hadde min mann sagt at man skal skille privatliv og sex så ville jeg begynt å lure virkelig, hva som feilet ham. Når man er gift så holder man seg for god til å ha sex med andre som sitt "privatliv", med mindre man har tydelig avtale om åpent forhold, noe HI og mannen ikke har.

HI, har du spurt ham hva han synes om å suge en mann og at du har sex med en annen mens han ser på? Nysgjerrig på reaksjon og "smake egen medisin" her  :D

Skrevet

Har tenkt å spørre han ved en passende anledning 👍👍

Skrevet

Nei, men de aller færreste sier det til kona si! Eller bruker mannen din å si at han har lyst på den og den og den, og at dere kan ha sex med andre så lenge det ikke er følelser i bildet? De fleste menn jeg kjenner som er gift har såpass respekt for kona si at de holder sine lyster på nabodama, som du fint kaller det, for seg selv. Og jo, mange endrer seg. Kjenner minst 3 som har vært ordentlige playboyer i ungdomstia som nå er gift og ikke en gang ser på andre. De er blitt mettet av meningsløs sex med ny dame hver helg, og koser seg i et godt forhold. Og nei, ikke alle menn har lyst på samtlige damer som er sexy, på samme måte som ikke alle damer forbinder sex med følelser. Det finnes en god del damer som har sex for moro skyld, til og med jakter på menn som er opptatt med vilje for å slippe forpliktelser, og det finnes en god del menn som er fortapt i kona/samboeren sin. Hadde min mann sagt at man skal skille privatliv og sex så ville jeg begynt å lure virkelig, hva som feilet ham. Når man er gift så holder man seg for god til å ha sex med andre som sitt "privatliv", med mindre man har tydelig avtale om åpent forhold, noe HI og mannen ikke har.

HI, har du spurt ham hva han synes om å suge en mann og at du har sex med en annen mens han ser på? Nysgjerrig på reaksjon og "smake egen medisin" her  :D

Nå har ikke mannen til hovedinnleggskribenten sagt at han har lyst på den og den og den, som du overdriver det til å bli. Han har spurt henne om hun vil bli med på trekant med en annen kvinne, og fortalt hva han ser for seg. Så vidt jeg har fått med meg, har de ikke diskutert følelser rundt dette, annet enn at han har sagt at han klarer å skille sex og privatliv. Det impliserer ikke at han har sex med hvem som helst, hele tiden, som jeg mistenker deg for å legge i det. Det betyr at han ønsker seg en fin opplevelse, at han ønsker å oppleve nytelse og sexuell opphisselse sammen med kona si. 

Jeg er enig med deg i at de fleste menn holder lystene sine (på nabodama) for seg selv etter at man har giftet seg. Men det betyr ikke at de ikke tenker tanken. Sug litt på den du. 

Skrevet

Jeg må legge til her at mannen til HI har uttrykt at han ønsker veldig å se HI og en annen dame sammen. Det impliserer lite at han er utro eller kommer til å være det. Det er en ganske vanlig fantasi blant menn at de ønsker å se dama si sammen med en annen dame. Har vært sammen med flere som har ytret det ønsket, og snakket med enda flere som har fortalt det samme. 

Jeg tror det er det det bunner i, ikke at mannen til HI vil ha et frikort til å ha sex med en annen dame. Mannen min og jeg har snakket om det vi også, men vi er enige i at i bunn og grunn er vi begge for sjalu til at vi hadde klart å se den andre ha sex med en annen person, det være seg mann eller kvinne. Mannen er mest på gli med situasjonen hvor jeg har sex med en annen kvinne og han kun med meg, men vi er ikke helt _der_ enda heller. Men det er som sagt bare noe vi snakker om, og ingenting som noen føler at vi virkelig ønsker, vil eller trenger. Det kommer nok aldr til å skje, men det øker likevel nærheten mellom oss at vi kan snakke åpent om det.

Synes det er et tegn på tillit at mannen til HI spør som han gjør. Vi vet ingenting om måten han spurte på, om det ble fremstilt som en ferdig gjennomtenkt plan, eller om han ville vite hva HI syntes om en sånn opplevelse. At han sier han kan skille sex og privatliv kan enkelt nok bety at han ikke vil bli sjalu i en sånn setting, fordi han vet at det ikke ligger følelser bak, kun et seksuelt begjær og utlevelse av en fantasi, og det er ikke noe problem for han. 

HI, føl på hva du vil selv, si nei om du ikke er komfortabel med det, og ikke tenk ille om mannen din fordi han foreslo trekant. Det krever mot å skulle åpne seg og fortelle om seksuelle fantasier, og det betyr at mannen din er komfortabel nok til å kunne fortelle deg sine. Kanskje du kan prøve å fortelle en av dine til han nå? 

Anonymous poster hash: 73e2b...05c
Skrevet

Nå har ikke mannen til hovedinnleggskribenten sagt at han har lyst på den og den og den, som du overdriver det til å bli. Han har spurt henne om hun vil bli med på trekant med en annen kvinne, og fortalt hva han ser for seg. Så vidt jeg har fått med meg, har de ikke diskutert følelser rundt dette, annet enn at han har sagt at han klarer å skille sex og privatliv. Det impliserer ikke at han har sex med hvem som helst, hele tiden, som jeg mistenker deg for å legge i det. Det betyr at han ønsker seg en fin opplevelse, at han ønsker å oppleve nytelse og sexuell opphisselse sammen med kona si. 

Jeg er enig med deg i at de fleste menn holder lystene sine (på nabodama) for seg selv etter at man har giftet seg. Men det betyr ikke at de ikke tenker tanken. Sug litt på den du. 

Jeg reagerte bare på at du fremstilte samtlige menn som noen sexdyr som har lyst på alle og enhver. Ikke alle er slik, selv om du gjerne vil tro det.

Skrevet

Mannen min er tro mot meg

Han bare tenner på mye forbudt

Vi liker å ha sex offentlig og

Det liker jeg også

Det er pirrende 😜😜

Skrevet

Det vil mannen min og. Han vet jeg har vært med på det i mine yngre dager mens han aldri har prøvd. Med to jenter. Jeg har sagt at det kanskje er greit men da med han som tilskuer i hjørnet mens jeg og den andre jenta koser oss;)

Anonymous poster hash: 1dc71...c00
Skrevet

Min nåværende har lært the hard way at det der ikke alltid er lurt. Han maste nemlig veldig på eksen sin om at de skulle ha trekant med en annen dame, og det hadde de. Deretter dumpa dama han fordi hun heller ville ha damer :P Hun har siden hun gjorde det slutt med han utelukkende vært sammen med damer. Så han kommer ikke til å ville prøve det flere ganger..:fnise:

Skrevet

Min nåværende har lært the hard way at det der ikke alltid er lurt. Han maste nemlig veldig på eksen sin om at de skulle ha trekant med en annen dame, og det hadde de. Deretter dumpa dama han fordi hun heller ville ha damer :P Hun har siden hun gjorde det slutt med han utelukkende vært sammen med damer. Så han kommer ikke til å ville prøve det flere ganger.. :fnise:

Haha, er det det som heter "be carefull what you wish for"? :D

Skrevet

æsj...vemmelig. Hadde mannen min ønsket å ha trekant ville det vært som utroskap i mine øyner, at han tenker på å ha sex med andre er utroskap. Jeg vet ikke om jeg kunne fortsatt å være sammen med ham om jeg ikke er nok for ham. Heldigvis er han ikke en slik kvalm drittsekk Anonymous poster hash: 56cf2...30b

Med en sånn holdning i utgangspunktet aner du nok ikke hva han egentlig mener og tenker. Han er vel for lur til å dele fantasiene sine med en som kaster han ut pga hva han tenker og ikke hva han gjør.

Anonymous poster hash: 00263...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...