Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Vi er gift... Han vil at jeg skal slikke mus mens han ser på Og at vi alle skal ha sex Godt eller dårlig tegn ?? Anonymous poster hash: 030c6...c8e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Hvis du har lyst, må det vel være perfekt? Det er noe jeg kunne tenkt meg, men mannen er for sjenert. Så det blir i mine fantasier 😉 Anonymous poster hash: 33d50...27b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Dårlig tegn! Anonymous poster hash: e6df4...4db
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Da kan du foreslå en ekstra mann og se hva han svarer. Han vil nok bare ha godkjenning for å ha sex med en annen dame, dessverre. Hvis du ikke er lesbisk eller tenner på kvinner så er det sikkert heller ikke noe greit for deg å ha sex med en kvinne bare fordi mannen din vil? Nei, si at du går med på det, hvis det kan gjøres som en firkant med en ekstra mann, så må mannen din først ha oralsex med mannen så har dere sex alle sammen. Tror nok han rygger ganske fort ut av hele greia Anonymous poster hash: 303f9...c75
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Bra at han er ærlig om ønskene sine da. Er bare å si nei om du ikke er nysgjerrig på mus. Trekant med en ekstra kvinne er utelukket for meg, men fantaserer om to menn. Det er utelukket for mannen min, så da får man heller fantaserer hver for seg Anonymous poster hash: a2343...5bc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Jeg tenner litt på tanken Men hadde aldri klart å leve med mannen etterpå 😰😦😣 Takler ikke tanken på at han skal ha sex med andre Men jeg skal komme med forslaget om oss to med en mann !! Hi Anonymous poster hash: 030c6...c8e
Luksusdyret Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Jeg tenner litt på tanken Men hadde aldri klart å leve med mannen etterpå Takler ikke tanken på at han skal ha sex med andre Men jeg skal komme med forslaget om oss to med en mann !! Hi Anonymous poster hash: 030c6...c8e Oppdater gjerne mtp svar fra mannen!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Jeg tenner litt på tanken Men hadde aldri klart å leve med mannen etterpå Takler ikke tanken på at han skal ha sex med andre Men jeg skal komme med forslaget om oss to med en mann !! Hi Anonymous poster hash: 030c6...c8e Oppdater gjerne mtp svar fra mannen! Det skal jeg 👍 Anonymous poster hash: 030c6...c8e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Jeg foreslo det samme for min samboer men han ville kun gå med på en ekstra jente. Derfor utgår det. Synes det bør gå begge veier. Hvert hvis det er det man ønsker. Anonymous poster hash: 84e0f...f8d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Opp til deg å dømme om du syns det er bra eller dårlig. Jeg syns ikke det å dele fantasiene sine er dårlig. Du har vel kanskje litt dirty fantasier selv også? Hvis dette er noe dere blir enige om å gjøre alvor av burde dere tenke dere veldig godt om først. For ikke alle forhold takler det. Og det er jo stort sett ikke bare å huke tak i første og beste kvinnfolk på byen og dra henne med. Dette er også noe dere burde bruke tid på, for å finne den rette personen. Mitt inntrykk er at dette er en veldig vanlig fantasi, men det bruker stort sett bare å holde med tanken for mange. Anonymous poster hash: 124e0...8fa
*Nøtta* Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Dette må da være den vanligste fantasien som finnes i mannfolks hode, så jeg synest ikke dette var noe skummelt i den forstand. Det er jo bra at mannen din lufter fantasiene sine med deg? Godt tegn. Men jeg hadde nok tatt en "spansk en" og sagt at om dette skulle blitt noe av, så måtte dere også kunne tatt med en mann til i senga uten problem. Likhet for loven!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Jeg hadde ikke villet ha med en dame. Mannen og jeg hadde trekant tidligere med en kompis av mannen. Vi var ikke sammen da, og hadde vel neppe vert aktuelt i dag Ellers synes jeg trekant er oppskrytt. Alt for mange armer og bein for min smak Men, greie erfaringer. Anonymous poster hash: 985c2...7af
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #14 Skrevet 12. januar 2015 Hadde aldri villet hatt med ei dame. Med mannen ville jeg aldri hatt med fler uansett men som single kunne jeg hatt trekant dog igjen ikke med dame. Mus og pupper er null tiltrekkende og det å se ei dame har det godt er ikke greia mi. Heller flere pustende og stønnende menn 😉 Anonymous poster hash: 53832...12a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Meget dårlig tegn. Dere varer nok ikke lenge? Anonymous poster hash: ddcd8...3d9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #16 Skrevet 12. januar 2015 Vi er gift... Han vil at jeg skal slikke mus mens han ser på Og at vi alle skal ha sex Godt eller dårlig tegn ?? Anonymous poster hash: 030c6...c8e Det vet du vel best selv? Har du stilt deg positiv til trekant? Tenner du på kvinner? For min del hadde det vært et ekstremt dårlig tegn dersom mannen min på alvor foreslo noe slikt. Han vet at jeg hater tanken både på trekant og på sex med en annen kvinne, og et slikt forslag ville jeg sett på som ekstremt respektløst. Anonymous poster hash: b44d3...3fd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #17 Skrevet 12. januar 2015 Dersom jeg hadde vært singel kunne jeg tenkt meg trekant med et par. Kunne godt tenkt meg og kost med en dame og bli slikket av henne. Anonymous poster hash: cad4b...44d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #18 Skrevet 12. januar 2015 Han sa at vi burde klare å skille privatliv og sex at det da burde være uproblematisk Anonymous poster hash: 030c6...c8e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #19 Skrevet 12. januar 2015 Han sa at vi burde klare å skille privatliv og sex at det da burde være uproblematisk Anonymous poster hash: 030c6...c8e Skille privatliv og sex? Så han mener at dere skal ha trekant i parken, eller? Igjen, vanskelig å svare på om dette er positivt eller negativt så lenge du ikke skriver noe om bakgrunnen for dette, og hva du ønsker selv. Men kort oppsummert er det bra dersom det er noe begge ønsker, og dårlig dersom du føler deg presset. Anonymous poster hash: b44d3...3fd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #20 Skrevet 12. januar 2015 Han sa at vi burde klare å skille privatliv og sex at det da burde være uproblematisk Anonymous poster hash: 030c6...c8e Du kan jo spørre han hvordan han stiller seg til å suge en annen mann mens du ser på. Hvordan skiller man forresten mellom privatliv og sex...? Anonymous poster hash: 995c2...a00
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #21 Skrevet 12. januar 2015 Vet ikke om det er neg eller pos, men jeg takket nei når mannen min ytret et ønske om trekant. Men han vil ha inn en ekstra mann, for han ønsker å se meg ha sex med en annen mann samtidig som jeg tar meg av han. Nei takk uansett fra meg. Men det er positivt at han tør å være ærlig med deg om sine fantasier! Anonymous poster hash: adb6f...037
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 12. januar 2015 #22 Skrevet 12. januar 2015 Han sa at vi burde klare å skille privatliv og sex at det da burde være uproblematisk Anonymous poster hash: 030c6...c8e De fleste klarer ikkeå skille av de to. Husk på at du faktisk skal se mannen din ha sex (den nytelsen) med noen andre. Jeg personlig kunne tenkt meg det men det må også gå begge veier Men dessverre er min mann alt for skjenert til den slags
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #23 Skrevet 12. januar 2015 Sex i mine øyner ER privatlivet! Nei, har jeg sagt til trekant Anonymous poster hash: 030c6...c8e
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #24 Skrevet 12. januar 2015 Om det er et godt eller dårlig tegn kommer kanskje litt an på hvordan han legger det frem. Om han har nevnt det et par ganger uten å mase så er det nok ikke så masse bak, tenker jeg. Men dersom han maser ofte og er helt klar, det mangler bare å få overtale deg, ja da høres det ut som om han allerede har funnet en annen partner han vil prøve, og at han bare trenger 'godkjenning' fra deg.. Mannen og jeg hadde med en annen jente som vi kjente når vi var yngre. Jeg var eller ble ikke sjalu, men det var ikke det helt store. Vi var kanskje litt fulle og så ble det litt rart når vi lå der da hehe Har prøvd med 2 mannfolk også, det er kjekkere det, men jeg er nok ferdig med slikt. Mannen har ingen ønsker om å ha med andre. Han er ikke typen til det. Kan jo også være noe han bare sier fordi han bare er redd for hva jeg skal si.. Hvem vet hva som foregår i topplokket til den mannen noen ganger..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. januar 2015 #25 Skrevet 12. januar 2015 Det er jo egentlig et veldig godt tegn at han tør å dele fantasiene sine. Om du ikke vil må han likevel akseptere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå