dolsi Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Ny uke og nye muligheter! I dag har jeg veie dag. Har vært superflink og spist sunt, mindre porsoner og ikke minst : INGEN GODTERI AV NOEN SLAG! 😁 Hvordan går det med dere jenter? 😄
ltcg Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Dag 12 uten godt😊 har smått begynt å gå turer,spiser en grov brødskive hver3 time og litt middag. veiedag er fredag her😊 gikk ned 1.2kg første uka
Økonomor Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Her går det så det suser:) Ikke sjekket vekt, det er ikke viktig for meg, men tredje uken uten juks, DET er deilig:) Savnet ikke snop på lørdag.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Har kommet i gang med trening, tre timer på senteret forrige uke! Ikke noe godteri eller potetgull, men unnet meg to kakestykker på lørdag. Har ikke veid meg (har ikke vekt), men målet er å komme inn i de gamle buksene etterhvert! Anonymous poster hash: fc3ba...e21
Håpet ble virkelighet! Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Klarte meg ikke helt unna lørdag, men kun en brøkdel av hva jeg vanligvis dytter i meg så fornøyd allikevel! 5/1: 98,8 kilo 12/1: 96,6 kilo, mest vann foreløpig men motivert til videre innsats!
👀tante Sofie 👒 Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 2.uka mi uten snop :-) Det ha gått veldig bra. Har fått rørt meg litt . Vekt : minus 1.5 👍
dolsi Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2015 Jippi! 2,2 kg ned fra forrige uke! 86 til 83,8 !
Ladybird2014 Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Så flinke de er! Eg skal ned 18 kg før juli, og har no vore utan snopni litt over ei veke. Det kjennes bra!😃Lettare enn eg hadde trudd. Men eg har kompensert litt og ete mykje brød, så resultata let vente på seg. Trudde eg ville miste eit par kilo vatn etter første veka, men vekta viser framleis 88kg👎 I dag har eg ein fast plan for måltida, og kuttar brød, så får vi sjå! Frokost var havregryn med mjølk, og lunsj var salat av grønsaker, feta og litt olivenolje, pluss ein appelsin😉Veldig godt! Og passeleg med kcaloriar. Middag og kvelds blir hhv kyllingsalat og laks og eggerøre. Hugsar ei tid då 76 kilo var mitt all time high og kjempehøgt! Og no er eg 12 kilo meir enn det😑
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Her er det nå en uke uten godis. Det har gått bra, og denne gangen er jeg bestemt. Jeg veide meg i dag, men det er første gang siden før jul. Og jeg veier nøyaktig det samme. Så regner med at første uke har gjort, at jeg gikk ned det jeg gikk opp i julen. Jeg veier 80 kg, og vil ned til 65 kg. Anonymous poster hash: 23e15...9dd
Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er fortsatt i gang. 😀 Har egentlig ikke noe problem med å kutte snop eller snacks. Men må nok gå litt mer inn på størrelse på middagsporsjoner for å merke det på vekt. Har ikke tilgang på vekt akkurat i dag, så det må vente. I helgen var jeg på fest, så da ble det alkohol, men jeg klarte å holde meg unna snop/snacks som ble satt frem. Det var litt vanskeligere i festlig sammenheng, men ikke verre enn at det gikk..
dolsi Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er fortsatt i gang. 😀 Har egentlig ikke noe problem med å kutte snop eller snacks. Men må nok gå litt mer inn på størrelse på middagsporsjoner for å merke det på vekt. Har ikke tilgang på vekt akkurat i dag, så det må vente. I helgen var jeg på fest, så da ble det alkohol, men jeg klarte å holde meg unna snop/snacks som ble satt frem. Det var litt vanskeligere i festlig sammenheng, men ikke verre enn at det gikk.. Flink! man må jo leve litt også!😆
dolsi Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 12. januar 2015 Hjelp!!! Fikk et sinnsykt sjokolade sug kastet over meg!!! Er mett, spist en appelsin som dessert. Hvorfor sååå sug nå? 😯 skal ikke spise men er så ubehagelig. ...😢
Gjest thricane Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Har ikke snopfritt, men kornfritt .. Pr nå er jeg kviserfri for første gang siden i sommer, ikke oppblåst i magen og jeg føler meg ikke så trøtt og sulten. Endret 12. januar 2015 av thricane
Light of my life Skrevet 12. januar 2015 #14 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er også med, selv om jeg har sprukket flere ganger allerede Diverse bursdagfeiringer har medført både alkohol, kake og bollespising, men jeg har i det minste spist mye mindre enn hva jeg pleier. Glemte å veie meg i dag, så er spent på i morgen tidlig
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Hadde en ganske kraftig sprekk på lørdag da minien vår hadde valgt BRIDGEBLANDING som lørdagsgodt, aaaltfor stor pose så det ble jo masse rester av mammas gamle favorittsnop. Hele dagen gikk med til å være kvalm, oppblåst, trøtt, matlyst på erstattet med et helsikes godtesug (sukkeravhengig yes). Er så glad jeg har bestemt meg for å slutte med sukker for SLIK vil jeg ALDRI mer ha det! Basta. En annen positiv ting er at all mat smaker så mye bedre når smaksløkene ikke er bedøvd av sukker, vekta har jeg ikke peiling på jeg vil bare være sunn Anonymous poster hash: 7c224...bc6
Ladybird2014 Skrevet 12. januar 2015 #16 Skrevet 12. januar 2015 Har ikke snopfritt, men kornfritt .. Pr nå er jeg kviserfri for første gang siden i sommer, ikke oppblåst i magen og jeg føler meg ikke så trøtt og sulten. Har du og merka denne forbindelsen (akne-korn)? Eg kutta snop 5. januar, likevel har eg vore oppblåst og hatt hud på bærtur, samt at vekta rikka seg ikkje nedover. Såg gjennom kosthaldet, og såg at eg har ete mykje brødmat, har kompensert litt for manglande godteriinntak. Kutta den, og ingen nye kviser sidan. Har mistenkt det før, men aldri sett det så tydeleg som no.
dolsi Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #18 Skrevet 13. januar 2015 Er Dent pastiller innafor? Eller???
valnøtta Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har kuttet helt ut brus og snop. Men sliter litt med at jeg spiser for mye mat, og ikke har så stor motivasjon til trening Må ta meg sammen....
dolsi Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #20 Skrevet 13. januar 2015 Sliter maks med godtesug denne uka! :/
valnøtta Skrevet 13. januar 2015 #21 Skrevet 13. januar 2015 Sliter maks med godtesug denne uka! :/ Av en eller annen grunn så har jeg knapt noe som helst godtesug.............hrrrmmm er kanskje fordi jeg spiser alt for mye......
dolsi Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #22 Skrevet 13. januar 2015 Tror bare det er en kneik man må over problemet er jo å komme over den.....begynner å vurdere å gi meg "lov" til å spise pastiller og det er ikke bra for det kan skli helt ut da kjenner jeg meg selv rett. ... :/
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #23 Skrevet 13. januar 2015 Dagens meny Frokost: havregryn med melk, 300 kcal Lunsj: 2 egg og 50 gram røykalaks, 350 kcal Mellom: En appelsin Middag: torskegryte med creme fraiche og grønnsaker, 400-500 kcal Kvelds: Appelsin og ein yoghurt, 250 kcal Lander på ca 1400 i alt. Skal trene bort 200 i kveld. Har ingen søtsug med denne maten, spiser mye føler jeg! Kunsten er for meg å ikke spise noe hele tiden. Teller ned til måltidene de gangene behovet for noe melder seg. Er meget stolt, da jeg har spist utrolige mengder sjokolade og andre tomme kcalorier i lang tid nå. Anonymous poster hash: 8ff68...42c
Frøken_F Skrevet 13. januar 2015 #24 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vært med siden 1. januar, men har ikke skrevet noe her før. Er ca 171 høy og veide 81 kg ved oppstart. Har gått ned 2 kg nå, men skal ned ca 18 til... Hjelpes! Er med i Vektklubb og ligger på 1300 kalorier om dagen. Har holdt meg helt unna godteri og kunstig søtning siden 1. januar. Har spist litt snacks av typen chili tortillachips, men har veid opp mengde og telt kalorier der også. Har ikke noe sukkersug lenger, men merker at jeg er konstant suuulten! Vil helst ha mat hele dagen
Gjest thricane Skrevet 13. januar 2015 #25 Skrevet 13. januar 2015 Har ikke snopfritt, men kornfritt .. Pr nå er jeg kviserfri for første gang siden i sommer, ikke oppblåst i magen og jeg føler meg ikke så trøtt og sulten. Har du og merka denne forbindelsen (akne-korn)? Eg kutta snop 5. januar, likevel har eg vore oppblåst og hatt hud på bærtur, samt at vekta rikka seg ikkje nedover. Såg gjennom kosthaldet, og såg at eg har ete mykje brødmat, har kompensert litt for manglande godteriinntak. Kutta den, og ingen nye kviser sidan. Har mistenkt det før, men aldri sett det så tydeleg som no.Ja det er helt sprøtt hvor tydelig det er. Leste litt om det på bloggen til Pål jåbekk og bestemte meg for å prøve. Har tidligere merket at lavkarbo har hatt en positiv effekt på kvisene, men siden frukt, ris og poteter er så vanskelig å kutte ut, ha jeg opp. Legen hatt gitt meg p piller, epiduo, dalacin og antibiotika for å bli kvitt den møkka. Holdt det sånn noenlunde under kontroll med det, men hadde jevnt over 5-10 stk. I tillegg væsket de veldig, altså de virket så betente og irriterte. Gleder meg til å prøve videre, håper å kunne kutte p pillene for godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå