Mamma_til_2 Skrevet 12. januar 2015 #26 Skrevet 12. januar 2015 Har leker i stua, kjøkkenet, soverom, gang og bad Tegninger henger på kjøleskap og på en vegg i stua
Giss Skrevet 12. januar 2015 #27 Skrevet 12. januar 2015 Har pynteting i stuen som ungene har laget. Har tegninger på kjøleskapet. Mine unger leker både på rommet sitt og i stuen og resten av huset. - Og det er greit. De bor der de også. Om kvelden eller om vi får besøk blir lekene ryddet til side men de er der. Ungene mine bor i huset like mye som jeg gjør.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #28 Skrevet 12. januar 2015 Har akkurat flytta de fleste lekene opp på rommet. "Alt" var her frem til i går - vært det i mange år, og nå var jeg drittlei. Han eldste gidder ikke å rydde opp - uansett hvor mange runder vi har vært gjennom det. Så da ble konskevensen at lekene skulle holdes oppe. Han var ikke veldig fornøyd med det akkurat. Men men.. hun minste har noe lego, dukkevogn, hoppeku stående igjen. Anonymous poster hash: febcc...370
Elsker livet Skrevet 12. januar 2015 #29 Skrevet 12. januar 2015 Minsten er 3.5 år, så vi er heldigvis ferdig med leker i stua. Leker som havner her er leker de tar med seg, og de ryddes bort etterhvert. De har noe på rommene sine, loftstua og kjellerstua. Kjellerstua er til lego, brettspill, tv-spill og filmer. Da de var mindre hadde vi noen kasser og større leker i en krok i stua.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #30 Skrevet 12. januar 2015 Nei synes ikke så godt at det bor et barn her gidt. Har en 9 åring som har alle tingene sine på rommet og i kjellerstua. Var vel fra hun var 5 år lekene flyttet permanent inn på rommet. Før det var det masse leker i stua. Anonymous poster hash: 54334...5a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #31 Skrevet 12. januar 2015 Her er det leker både på rommet og i stua. På rommet har poden leker som han stort sett liker å pusle med alene uten at småsøsknene skal forstyrre, f. eks lego og pusslespill. Men i stua har vi en kommode som er fylt med litt større leker, og leker som de alle kan dele på. Så har vi så klart badeleker på badet, uteleker i garasjen osv.. Men vi lar aldri lekene ligge å flyte fritt i fellesrommene. De vet veldig godt at det de ikke leker med skal ryddes før de begynner med noe annet! Anonymous poster hash: 376b1...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå