Gå til innhold

Litt rart ? 1 klassing overnatter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sa foreldrene ved levering??

Anonymous poster hash: d1314...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig.Anonymous poster hash: 35cd0...782

Barnet blir levert hjem nå. Vi fikk lånt oss bil.
Må jo være noe gale med de foreldrene! At barnet ikke hadde med seg tannkost og klær kan være en forglemmelse, men at de ikke kommer å henter han og du ikke får kontakt med de får varsellysene mine til å blinke. Nevnte du at han ikke hadde tannkost og klær med seg? Hva sa de? Og hva sa du til de da du endelig fikk kontakt med de,? Hadde de tenkt å bare la han være der? Hvis dette er et barn ditt barns omgås mye med så hadde jeg fulgt litt ekstra med. Normale oppegående foreldre oppfører seg ikke slikAnonymous poster hash: 0ecb3...895
Ja er noe rart her, og situasjonen ble merkelig . Men nå ble gutten fraktet hjem
Jeg håper virkelig du vurderer å sende en melding til barnevernet eller hvertfall følge godt med fremover!! Dette høres ut som foreldre som ikke er istand til å ivareta barnet sitt.

Anonymous poster hash: ac462...4c9

De får nok allerede bistand
Så fint at dere stiller opp for dette barnet! Overnatting og kos hos venner betyr nok ekstra mye når hjemmeforholdene ikke er helt stabile. Hurra for slike som dere💕

Anonymous poster hash: 9397b...de7

Ja, er jo ikke barnet det er noe feil med😊 barna er venner så da er det det som betyr noe. Barnet har kost seg, vært ute på restaurant og museum i løpet av helgen så tror det var litt ekstra stas. Liker best at ungene leker her så vi inviterer gjerne.. Må bare ikke bli som i dag.

Skrevet

Men da er dette kanskje ikke så overraskende for dere? Det virker fra første innlegget at dette kommer helt uventet, men når du vet at bv er i bildet er det vel ikke det.

Anonymous poster hash: 6b582...fb1
Skrevet

Men da er dette kanskje ikke så overraskende for dere? Det virker fra første innlegget at dette kommer helt uventet, men når du vet at bv er i bildet er det vel ikke det.

Anonymous poster hash: 6b582...fb1

Kan være mange grunner til at man får hjelp , og kjenner ikke hvorfor de får hjelp.

Skrevet

Hva sa foreldrene ved levering??

Anonymous poster hash: d1314...c1d

Sikkert ikke så mye å si

Anonymous poster hash: ad16f...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...