Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #26 Skrevet 11. januar 2015 Men kjære vene! Dette er da vel det minste problemet å løse!!! Hvis gjesten ikke hadde med segbovernwttingsbag overhode i går, så burde dere etterlyst det der og da. Hvis det manglet noe innhold i bagen, som tannbørste eller ren underbukse, så regner jeg med at dere har noe å låne bort/avse. Det er da ikke SÅ uvanlig at et barn glemmer tannbørsten sin? Jeg hadde iallefall ikke hatt noe problem med å gi bort en ny tannbørste eller låne bort en ren underbukse fra podens skuff! Mine barn sover forresten ikke i natt-tøy, så det hadde de ikke hatt med. Hentetidspu kåt burde dere ha avtalt på forhånd. Når dere allerede visste at de ikke har bil og deres bil er på verksted,så må dere kanskje ha innsett att henting burde vært et "tema". Kommunikasjon med gjestene foreldre på forhånd hadde vært en god ide! Anonymous poster hash: a865b...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #27 Skrevet 11. januar 2015 Kom igjen da, nå kjenner plutselig alle HI? Det er vel bare tull, tenker jeg. Men du skrev at det skulle bli vin og god middag i går kveld hos ei venninne? Er jo litt synd hvis du fikk overnattingsgjester istedenfor Ring foreldrene! Anonymous poster hash: 6b582...fb1 Kan godt gi deg første bokstaven i navnet hennes, om du ikke tror meg? Blir sikkert sletta herfra om jeg gjør det da Anonymous poster hash: 2d892...1f4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #28 Skrevet 11. januar 2015 Jaja, dere vet hver HI er.. Typisk dere frekke damer som finner på slikt. Er det ment for å skremme HI eller hva? Dessuten ser jeg ingen utlevering her?! Det er da lov å be om råd, er vel mye det forumet er til for.. Anonymous poster hash: 9c686...183
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #29 Skrevet 11. januar 2015 Går det bra, har du fått tak i dem? Merkelig å ikke svare når de barnet ditt er på overnatting hos ringer. Også merkelig å anta at det er ok å la ham være der langt utover ettermiddagen uten at det er avtalt på forhånd. Begynner å få litt vondt av dette barnet som har så sløve foreldre. Anonymous poster hash: 9397b...de7
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2015 #30 Skrevet 11. januar 2015 Personangrep og krenkende kommentarer er slettet. Kira
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #31 Skrevet 11. januar 2015 Kom igjen da, nå kjenner plutselig alle HI? Det er vel bare tull, tenker jeg. Men du skrev at det skulle bli vin og god middag i går kveld hos ei venninne? Er jo litt synd hvis du fikk overnattingsgjester istedenfor Ring foreldrene! Anonymous poster hash: 6b582...fb1 Kan godt gi deg første bokstaven i navnet hennes, om du ikke tror meg? Blir sikkert sletta herfra om jeg gjør det da Anonymous poster hash: 2d892...1f4 Hva i alle dager skal jeg med det?? Jeg aner ikke hvem hun er! Eller skal du bare skremme henne? Anonymous poster hash: 6b582...fb1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #32 Skrevet 11. januar 2015 Kom igjen da, nå kjenner plutselig alle HI? Det er vel bare tull, tenker jeg. Men du skrev at det skulle bli vin og god middag i går kveld hos ei venninne? Er jo litt synd hvis du fikk overnattingsgjester istedenfor Ring foreldrene! Anonymous poster hash: 6b582...fb1 Kan godt gi deg første bokstaven i navnet hennes, om du ikke tror meg? Blir sikkert sletta herfra om jeg gjør det da Anonymous poster hash: 2d892...1f4 Hva i alle dager skal jeg med det?? Jeg aner ikke hvem hun er! Eller skal du bare skremme henne? Anonymous poster hash: 6b582...fb1 burde det ikke være litt skremmende å vite at andre vet hvem man er når man legger ut det meste om seg selv, barna sine og nå andre familier på et nettforum? og enda mere skremmende at hi i tydeligvis ikke reagerer. håper ikke det var der datteren min overnattet i natt, for å si det sånn. oppdaget igår kveld at hun hadde glemt tannbørsten hjemme... Anonymous poster hash: 661b3...1fc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #33 Skrevet 11. januar 2015 Nå har min sønn overnattet en del borte, og pysj sover han jo aldri i. Han sover i truse og t-shirt. Og jeg er superglemsk da det kommer til tannbørste. Glemmer det sikkert hver tredje gang han skal overnatte. Når vi er ute og reiser selv og, må jeg stort sett kjøpe tannbørste. Får med resten da, så merkelig det der. Tror noen foreldre bare ikke tenker over det med tid, har opplevd lignende selv og. De tenker vel at passer det ikke at han er der hele dagen, så gir dere beskjed. Anonymous poster hash: b8947...c6a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #34 Skrevet 11. januar 2015 Barnet er her fremdeles men har hatt sms kontakt såvidt.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #35 Skrevet 11. januar 2015 Har opplevd noe lignende, men da med en 3-åring. Brukte en ny tannbørste vi hadde liggende og lot henne sove i bleie og t-skjorte. Fikk heller ikke tak i foreldrene neste dag. Var jo ikke noe problem å ha henne her, men syntes jo det var litt rart, hva om det hadde skjedd noe el.l. Virker som noen foreldre benytter enhver anledning til å få "fri" så lenge som mulig. Lærte fort at vi bare tar imot besøk av dette barnet når vi har anledning til å kjøre henne hjem selv. Anonymous poster hash: b47a3...f20
Mamma_til_2 Skrevet 11. januar 2015 #36 Skrevet 11. januar 2015 Barnet er her fremdeles men har hatt sms kontakt såvidt. Men kjære vene du får bare si at barna dine skal legge seg så nå får de hente ... Hvis ikke så kommer han hjem i taxi som de betaler!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #37 Skrevet 11. januar 2015 Har opplevd noe lignende, men da med en 3-åring. Brukte en ny tannbørste vi hadde liggende og lot henne sove i bleie og t-skjorte. Fikk heller ikke tak i foreldrene neste dag. Var jo ikke noe problem å ha henne her, men syntes jo det var litt rart, hva om det hadde skjedd noe el.l. Virker som noen foreldre benytter enhver anledning til å få "fri" så lenge som mulig. Lærte fort at vi bare tar imot besøk av dette barnet når vi har anledning til å kjøre henne hjem selv. Anonymous poster hash: b47a3...f20 Ja.... Nå blir dette løst ved at vi får barnet hjem ved lånt bil... Min unge er stuptrøtt så kan ikke vente lenger , er skole i morgen
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. januar 2015 #38 Skrevet 11. januar 2015 Det var endelig godt. Jeg forstår ikke hva foreldre tenker på som lar et barn være på overnatting til det er leggetid neste kveld, uten avtale!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #39 Skrevet 11. januar 2015 Men HI, istedenfor å 'klage' her inne hadde jeg faktisk gitt dem tydelig beskjed at dette er uakseptabelt! Anonymous poster hash: 6b582...fb1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #40 Skrevet 11. januar 2015 Ja såklart er det rart. Men HI, du kunne ikke tenkt deg å starte en blogg? Du liker å skrive og stille spørsmål så hvorfor ikke?! Anonymous poster hash: 9f101...ca6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #41 Skrevet 11. januar 2015 Er det helt seriøst flere som vet hvem HI er?? Trodde alvorlig talt hun bare var en som "tullet" på nett, så tippet hun ikke hadde barn eller noe i virkeligheten. Nå ble jeg nesten litt skremt Anonymous poster hash: b6b9b...3f5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #42 Skrevet 11. januar 2015 Men HI, istedenfor å 'klage' her inne hadde jeg faktisk gitt dem tydelig beskjed at dette er uakseptabelt! Anonymous poster hash: 6b582...fb1 Kan jo være greit å få noen råd her for hvordan å håndtere situasjonen Anonymous poster hash: ad16f...16f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #43 Skrevet 11. januar 2015 At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig. Anonymous poster hash: 35cd0...782
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #44 Skrevet 11. januar 2015 At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig. Anonymous poster hash: 35cd0...782 Barnet blir levert hjem nå. Vi fikk lånt oss bil.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #45 Skrevet 11. januar 2015 At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig. Anonymous poster hash: 35cd0...782 Barnet blir levert hjem nå. Vi fikk lånt oss bil. Må jo være noe gale med de foreldrene! At barnet ikke hadde med seg tannkost og klær kan være en forglemmelse, men at de ikke kommer å henter han og du ikke får kontakt med de får varsellysene mine til å blinke. Nevnte du at han ikke hadde tannkost og klær med seg? Hva sa de? Og hva sa du til de da du endelig fikk kontakt med de,? Hadde de tenkt å bare la han være der? Hvis dette er et barn ditt barns omgås mye med så hadde jeg fulgt litt ekstra med. Normale oppegående foreldre oppfører seg ikke slik Anonymous poster hash: 0ecb3...895
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #46 Skrevet 11. januar 2015 Så sent?? Trodde 1.klassinger la seg kl 20.. Anonymous poster hash: cce9d...795
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #47 Skrevet 11. januar 2015 At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig. Anonymous poster hash: 35cd0...782 Barnet blir levert hjem nå. Vi fikk lånt oss bil.Må jo være noe gale med de foreldrene! At barnet ikke hadde med seg tannkost og klær kan være en forglemmelse, men at de ikke kommer å henter han og du ikke får kontakt med de får varsellysene mine til å blinke. Nevnte du at han ikke hadde tannkost og klær med seg? Hva sa de? Og hva sa du til de da du endelig fikk kontakt med de,? Hadde de tenkt å bare la han være der? Hvis dette er et barn ditt barns omgås mye med så hadde jeg fulgt litt ekstra med. Normale oppegående foreldre oppfører seg ikke slik Anonymous poster hash: 0ecb3...895 Ja er noe rart her, og situasjonen ble merkelig . Men nå ble gutten fraktet hjem
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #48 Skrevet 11. januar 2015 At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig.Anonymous poster hash: 35cd0...782 Barnet blir levert hjem nå. Vi fikk lånt oss bil.Må jo være noe gale med de foreldrene! At barnet ikke hadde med seg tannkost og klær kan være en forglemmelse, men at de ikke kommer å henter han og du ikke får kontakt med de får varsellysene mine til å blinke. Nevnte du at han ikke hadde tannkost og klær med seg? Hva sa de? Og hva sa du til de da du endelig fikk kontakt med de,? Hadde de tenkt å bare la han være der? Hvis dette er et barn ditt barns omgås mye med så hadde jeg fulgt litt ekstra med. Normale oppegående foreldre oppfører seg ikke slikAnonymous poster hash: 0ecb3...895 Ja er noe rart her, og situasjonen ble merkelig . Men nå ble gutten fraktet hjem Jeg håper virkelig du vurderer å sende en melding til barnevernet eller hvertfall følge godt med fremover!! Dette høres ut som foreldre som ikke er istand til å ivareta barnet sitt. Anonymous poster hash: ac462...4c9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #49 Skrevet 11. januar 2015 At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig.Anonymous poster hash: 35cd0...782 Barnet blir levert hjem nå. Vi fikk lånt oss bil.Må jo være noe gale med de foreldrene! At barnet ikke hadde med seg tannkost og klær kan være en forglemmelse, men at de ikke kommer å henter han og du ikke får kontakt med de får varsellysene mine til å blinke. Nevnte du at han ikke hadde tannkost og klær med seg? Hva sa de? Og hva sa du til de da du endelig fikk kontakt med de,? Hadde de tenkt å bare la han være der? Hvis dette er et barn ditt barns omgås mye med så hadde jeg fulgt litt ekstra med. Normale oppegående foreldre oppfører seg ikke slikAnonymous poster hash: 0ecb3...895 Ja er noe rart her, og situasjonen ble merkelig . Men nå ble gutten fraktet hjemJeg håper virkelig du vurderer å sende en melding til barnevernet eller hvertfall følge godt med fremover!! Dette høres ut som foreldre som ikke er istand til å ivareta barnet sitt. Anonymous poster hash: ac462...4c9 De får nok allerede bistand
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #50 Skrevet 11. januar 2015 At overnattingsbaggen ligger igjen hjemme eller et annet sted er noe som skjer rett som det er. At det ikke er avtalt når barnet blir hentet og at dere ikke får tak i foreldrene er rart. Da ville jeg mistenkt en ulykke eller noe annet alvorlig.Anonymous poster hash: 35cd0...782 Barnet blir levert hjem nå. Vi fikk lånt oss bil.Må jo være noe gale med de foreldrene! At barnet ikke hadde med seg tannkost og klær kan være en forglemmelse, men at de ikke kommer å henter han og du ikke får kontakt med de får varsellysene mine til å blinke. Nevnte du at han ikke hadde tannkost og klær med seg? Hva sa de? Og hva sa du til de da du endelig fikk kontakt med de,? Hadde de tenkt å bare la han være der? Hvis dette er et barn ditt barns omgås mye med så hadde jeg fulgt litt ekstra med. Normale oppegående foreldre oppfører seg ikke slikAnonymous poster hash: 0ecb3...895 Ja er noe rart her, og situasjonen ble merkelig . Men nå ble gutten fraktet hjemJeg håper virkelig du vurderer å sende en melding til barnevernet eller hvertfall følge godt med fremover!! Dette høres ut som foreldre som ikke er istand til å ivareta barnet sitt. Anonymous poster hash: ac462...4c9 De får nok allerede bistand Så fint at dere stiller opp for dette barnet! Overnatting og kos hos venner betyr nok ekstra mye når hjemmeforholdene ikke er helt stabile. Hurra for slike som dere💕 Anonymous poster hash: 9397b...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå