Gå til innhold

Planer i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg overlatt unger til pappaen og selv skal jeg til ei venninne for god mat og vin blir godt å sove lenge i morra

drikke 2 cider alene og være gørresur

Anonymous poster hash: 97711...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg overlatt unger til pappaen og selv skal jeg til ei venninne for god mat og vin blir godt å sove lenge i morra

Jeg går for to øl. Da kan vi være sure sammen. 

Anonymous poster hash: 98a1b...098

Skrevet

Jeg går for to øl. Da kan vi være sure sammen. 

Anonymous poster hash: 98a1b...098

Høres bra ut! Jeg liker øl også. Hilsen en gørrsur tobarnsmor ;) (vin funker også for min del)

Skrevet

Jeg er stuck i Oslo pga kansellert fly. Nina herjer i Bergen, skulle tatt fly kvart på tre, men blir til imorgen gitt. Har foreløpig lite planer, ligger på hotellrommet og er sur, vil hjem

Nei,nei, ikke ligg inne og vær sur. Gå på Jonoe sushi og spis verdens beste sushi, se film, kjøp en god bok, litt godis og nyt fridagen. Skulle gjerne vært en lørdagskveld i Oslo:)
Er ikke sur lengre ;) Men jeg har vært her siden torsdag morgen så var veldig klar for å komme meg hjem igjen til familien :)

Men gjør det beste ut av det, vi er en liten gjeng fra jobben her heldigvis, så er ikke alene :) skal snart spise middag så blir det vel litt skravling på kvelden :D

Pia?

Anonymous poster hash: afe21...a44

Skrevet

På nattevakt. Sikkert litt å gjøre med dette været😝😝

Anonymous poster hash: bea11...de7

Skrevet

I dag har jeg ryddet/vasket julen ut. Godt. Ble to timer uten strøm da ble det kort spill med ungene. Nå hatt god mat og ser tv. Skikkelig innevær.

Anonymous poster hash: b3ca1...cff

Skrevet

Jeg har fjernkontroll, men klarer ikke å bytte kanal. Vil ikke se, men må. Nå er det heldigvis slutt :P

Anonymous poster hash: 59997...7a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...