GÃ¥ til innhold

Planer i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg overlatt unger til pappaen og selv skal jeg til ei venninne for god mat og vin 😊 blir godt å sove lenge i morra😊😊😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnetur til nabobyen mat vin og hotell ☺

Skrevet

Jeg vasker klær og har gått tur med valpen.

Skal slappe av og nyte roen. Litt kjedelig, men det trengs.

Blir middag foran tv senere.

Skrevet

Her har jeg overlatt unger til pappaen og selv skal jeg til ei venninne for god mat og vin 😊 blir godt å sove lenge i morra😊😊😊

Er du alenemor?

Her holder vi oss inne, snart orkan ute.

Anonymous poster hash: 88e4d...dfd

Skrevet

Rydde ut jula, vaske klær, handle og lade opp til jobb igjen på mandag. Sukk, snart er juleferien over :(

Anonymous poster hash: ba3a7...fd1
Skrevet

Er du alenemor?

Her holder vi oss inne, snart orkan ute.

Anonymous poster hash: 88e4d...dfd

Nei

Skrevet

Er så søt den hunden😊😊

Skrevet (endret)

Jobbe ikveld, sukk. Tenkte å ta en tur til byen før jobb, men klokka tikker og går mens jeg sitter her uten minste tegn til å ville reise meg fra sofaen. Så, jeg tror jeg tar den byturen en annen dag! Tross helt nydelig sol ute, så jeg burde virkelig kommet meg ut.

Endret av Mandala
Skrevet

Jeg er helt tom for krutt i dag 😂😃

Ingen planer annet enn se skirenn.

Skrevet

Her er det heldigvis storm, så det blir innekos og fyr i peisen.

Skrevet

Her er det heldigvis storm, så det blir innekos og fyr i peisen.

Hehe samme her. Heldigvis ja. ;) Men burde vel etter hvert bygge litt togbane eller lego med 3-åringen... eller kanskje lese en bok. Men akkurat nå sitter jeg med pc og han med ipad. :P

Anonymous poster hash: 5d933...a9a

Skrevet

Baker kaker og muffins til bursdags selskap i morgen. Og ser på all snöen ute!

Skrevet

Sitter hos frisøren og venter på å få stelt øyenbrynene mine (ser ut som en huleboer!). Har shoppet litt, skal plukke opp sushi og så hjem til Kjæresten&Nurket.

Hjem til sushi før jeg sender Kjæresten på spillkveld hos en venn.

Skal nyte resten av kvelden i sofaen med "Pretty Little Liars" på Netflix :D

I morgen skal jeg jobbe litt hjemme, tenker jeg, og forberede litt til undervisning mandag.

Skrevet

Er så søt den hunden

Takk! Ja den er jo det :Nikke:   Den må være så søt så masse som den driter inne om nettene.. :nigo:  :sovne:

Skrevet

Krysse fingrene for at det ikke blir strømbrudd da vi kun har elektrisk oppvarming.

Det blåser temmelig så friskt der ute!

Anonymous poster hash: 95af7...dfa

Skrevet

Krysse fingrene for at det ikke blir strømbrudd da vi kun har elektrisk oppvarming.

Det blåser temmelig så friskt der ute!

Anonymous poster hash: 95af7...dfa

Kun elektrisk oppvarming? Hvorfor det? Hvordan bor dere som ikke har pipeløp i boligen? Blokk?

Veldig glad jeg har vedovn.

Anonymous poster hash: 57a76...b54

Skrevet

Vi sitter inne og ser på Nina. Ukehandling ble unnagjort før kl. 9 og ellers lite å gjøre. Så sitter og diber og prøver å unngå godteskuffen :P

Anonymous poster hash: afe9c...84b

Skrevet

Syke unger og orkan ute= inne"kos". Hadde helt andre planer, men sånn ble det...

Anonymous poster hash: 3ccf7...40b
Skrevet

Jeg er stuck i Oslo pga kansellert fly. Nina herjer i Bergen, skulle tatt fly kvart på tre, men blir til imorgen gitt. Har foreløpig lite planer, ligger på hotellrommet og er sur, vil hjem 😖

Skrevet

Jeg er stuck i Oslo pga kansellert fly. Nina herjer i Bergen, skulle tatt fly kvart på tre, men blir til imorgen gitt. Har foreløpig lite planer, ligger på hotellrommet og er sur, vil hjem

Nei,nei, ikke ligg inne og vær sur. Gå på Jonoe sushi og spis verdens beste sushi, se film, kjøp en god bok, litt godis og nyt fridagen. Skulle gjerne vært en lørdagskveld i Oslo:)

Skrevet

Jeg får besøk av Nina 🙊

Anonymous poster hash: 78713...38d

Skrevet

Jeg er stuck i Oslo pga kansellert fly. Nina herjer i Bergen, skulle tatt fly kvart på tre, men blir til imorgen gitt. Har foreløpig lite planer, ligger på hotellrommet og er sur, vil hjem

Nei,nei, ikke ligg inne og vær sur. Gå på Jonoe sushi og spis verdens beste sushi, se film, kjøp en god bok, litt godis og nyt fridagen. Skulle gjerne vært en lørdagskveld i Oslo:)

Er ikke sur lengre ;) Men jeg har vært her siden torsdag morgen så var veldig klar for å komme meg hjem igjen til familien :)

Men gjør det beste ut av det, vi er en liten gjeng fra jobben her heldigvis, så er ikke alene :) skal snart spise middag så blir det vel litt skravling på kvelden :D

Skrevet

Jeg "stakk av" fra mann og barn og har stått på slalom i dag. Kjempeherlig, og nå har jeg laget lørdagsmiddag til oss og skal kose oss med mat og snop resten av kvelden :-)

Skrevet

Daten koker kongekrabbe, her er det fyr i peisen og god stemning. Håååååper han slår på stortromma og spretter en flaske vin også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...