Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #26 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har den orange, syns den er helt ok. Jeg bruker den for å få litt naturlig farge på leppene og litt glans. Tror ikke den pleier noe særlig. Jeg er ikke plaget med såre lepper så jeg bruker den som en lipgloss. Jeg er 38 år, så ikke bare 2re klassinger som bruker den da.. Anonymous poster hash: a6fe9...896
amandine Skrevet 10. januar 2015 #27 Skrevet 10. januar 2015 Maybelline sin mascara, den rosa og grønne, har nå vært ikonisk siden 80-tallet. Det var jo den alle supermodellene brukte sukk når man snakker om nostalgi
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #28 Skrevet 10. januar 2015 Uff ja tenk å måtte bruke billig produkter. Jeg bruker den og liker den veldig godt. Men så er jeg ikke bortskjemt og trenger heller ikke lipglosser til flere hundre kroner. Heldigvis!! Anonymous poster hash: 79b08...d1a
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2015 Forfatter #29 Skrevet 10. januar 2015 Uff ja tenk å måtte bruke billig produkter. Jeg bruker den og liker den veldig godt. Men så er jeg ikke bortskjemt og trenger heller ikke lipglosser til flere hundre kroner. Heldigvis!! Anonymous poster hash: 79b08...d1a Bortskjemt, faktisk ... hvor fikk du det fra? Leste du ikke hva jeg skrev? Opp igjennom årene har jeg gitt bort masse sminke fordi jeg har fått prikker, utslett, rennende øyne og Gud vet hva annet. Jeg tåler ikke sminke fra f.eks. L'Oréal, Max Factor og IsaDora. Har liten erfaring med Maybelline - derfor spurte jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #30 Skrevet 10. januar 2015 Maybelline tester på dyr! Ikke aktuelt å kjøpe sånn dritt! Anonymous poster hash: 2227e...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå