Gå til innhold

Baby Lips fra Maybelline ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er den bra? Noen som har prøvd den? :)

Har hørt mye bra om den, men er litt skeptisk til billigprodukter.

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig!

Anonymous poster hash: a369d...b8a

Skrevet

Smaker skikkelig vondt.

Skrevet

Likte den ikke noe særlig, virket veeeeeeeldig klissete :(

Skrevet

Helt vanlig.

Anonymous poster hash: 7d852...75f

Skrevet

Dritt. Uansett hvor mye og hvor ofte jeg smører dem, så er de tørre. Reklamen lyger!

Anonymous poster hash: 31e3a...790

Skrevet

Ok, men ikke imponerende. Finner bedre i dagligvaren.

Anonymous poster hash: 9253e...ad6
Skrevet (endret)

Takk for svar, dere :)

Da styrer jeg unna. Ble litt nysgjerrig da jeg så den omtalt som tidenes "kult-leppepomade" i et motemagasin. Tenkte umiddelbart "må ha den", meeeen så er det dette med at det er Maybelline ...

Har ikke hatt noe fra det merket i sminkepungen siden 2001. Det var "Watershine Diamounds"-leppestiften deres ... :) *nostalgisk*

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Da styrer jeg unna. Ble litt nysgjerrig da jeg så den omtalt som tidenes "kult-leppepomade" i et motemagasin. Tenkte umiddelbart "må ha den", meeeen så er det dette med at det er Maybelline ...

Har ikke hatt noe fra det merket i sminkepungen siden 2001. Det var "Watershine Diamounds"-leppestiften deres ... :) *nostalgisk*

Haha flashback ☺
Skrevet

Haha flashback ☺

Den var såååå fin ... i ca.fem minutter og du hadde seigt glitter over alt :D

Ah ... de gode gamle dager ...

Skrevet

Hva er galt med Maybelline? Jeg kjøper konsekvent leppestifter derfra, samt maskara fra L'Oréal. Aldri prøvd annet som kan måle seg (og jeg har prøvd det meste). Baby Lips kan jeg derimot ikke uttale meg om, der er jeg blank.

Skrevet

Hva er galt med Maybelline? Jeg kjøper konsekvent leppestifter derfra, samt maskara fra L'Oréal. Aldri prøvd annet som kan måle seg (og jeg har prøvd det meste). Baby Lips kan jeg derimot ikke uttale meg om, der er jeg blank.

Jeg får utslett av L'Oréal sine produkter.

Hadde en leppestift fra Maybelline i 2001 (se posten over) og var ikke fornøyd.

Må også innrømme at jeg blir helt dust når det står Chanel, YSL eller Dior på produktet. All fornuft forsvinner! Jeg føler meg lett beruset ... de er så pene ... *sukk*

:)

Skrevet

Jeg har aldri likt maybelline men min søster er hektet på disse leppepomadene, så hun har selvsagt hamstret inn alle.. Har prøvd de fleste av de hos henne og fikk egentlig bekreftet hvorfor jeg misliker maybelline gang på gang. MEN, det var før jeg prøvde den lillae! Altså den som har lilla embalasje. Den er silkemyk, ikke klissete og gir en kjempefin nøytral farge som utrolig nok varer ganske lenge. Jeg for min del synes den er verdt de 40 konene. Men resten av de ville jeg holdt meg langt unna. Verdt et forsøk :)

Anonymous poster hash: 9a43c...6b6

Skrevet

Jeg har aldri likt maybelline men min søster er hektet på disse leppepomadene, så hun har selvsagt hamstret inn alle.. Har prøvd de fleste av de hos henne og fikk egentlig bekreftet hvorfor jeg misliker maybelline gang på gang. MEN, det var før jeg prøvde den lillae! Altså den som har lilla embalasje. Den er silkemyk, ikke klissete og gir en kjempefin nøytral farge som utrolig nok varer ganske lenge. Jeg for min del synes den er verdt de 40 konene. Men resten av de ville jeg holdt meg langt unna. Verdt et forsøk :)

Hmm ... det dreier seg ikke om noen formue. Noen over her nevnte at smaken var ekkel. Hva mener du?

Takknemlig for svar :)

Skrevet

Jeg har aldri likt maybelline men min søster er hektet på disse leppepomadene, så hun har selvsagt hamstret inn alle.. Har prøvd de fleste av de hos henne og fikk egentlig bekreftet hvorfor jeg misliker maybelline gang på gang. MEN, det var før jeg prøvde den lillae! Altså den som har lilla embalasje. Den er silkemyk, ikke klissete og gir en kjempefin nøytral farge som utrolig nok varer ganske lenge. Jeg for min del synes den er verdt de 40 konene. Men resten av de ville jeg holdt meg langt unna. Verdt et forsøk :)Anonymous poster hash: 9a43c...6b6

Hmm ... det dreier seg ikke om noen formue. Noen over her nevnte at smaken var ekkel. Hva mener du?

Takknemlig for svar :)

Jeg er helt enig med de andre, de aller fleste smaker ekkelt! Men den lillae smaker frisk peach. Jeg personlig liker smaken veldig godt :)

Skrevet

Ah, watershine diamonds, den hadde jeg også - minner :-)

Men over til baby lips, dårlig og ikke verdt sine 40,- en gang.

Skrevet

Jeg får utslett av L'Oréal sine produkter.

Hadde en leppestift fra Maybelline i 2001 (se posten over) og var ikke fornøyd.

Må også innrømme at jeg blir helt dust når det står Chanel, YSL eller Dior på produktet. All fornuft forsvinner! Jeg føler meg lett beruset ... de er så pene ... *sukk*

:)

Det er greit nok, jeg kan nok også la meg lure av vakre ting. Det er en liten fare for at Maybelline har utviklet seg siden 2001... Og at den ene leppestiften ikke er særlig representativ for et hav av produkter. ;)

Skrevet

Den er populær i 2.klassen. Har noen liggende i nødsgaveposen, kanskje jeg skulle ta en. Skal jeg gå for den i blå med rosa skrift eller den oransje med rød skrift?

Skrevet

Kjøpte en og prøvde den ett par dager før den havnet hos 7 åringen den var klissete føltes tykk på munnen, dette var den rosa men lilla skrift eller omvendt ☺

Skrevet

Uff nei. Jeg har prøvd alle de fargene, blå, oransje, lilla, rosa...og nei. For det første så er den klissete på leppene og alle har samme kvalme smaken. Fysj! Bruk heller pengene på noe annet.

Skrevet

Den beste er helt klart eclat minute fra Clarins. SER veldig fin ut på og man får supermyke lepper!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Jeg liker den lilla, men jeg roper ikke hipp hurra for en fantastisk kvalitet. Jeg kjøper billige leppeprodukter fordi jeg roter de alltid vekk, hadde jeg ikke vimset de vekk i vesker, hanskerom og jakker hadde jeg nok spandert på meg noe bedre ;)

Skrevet

Dårlig, dårlig. Jeg fikk enda tørrere lepper av den! 

Anonymous poster hash: 254f5...449
Skrevet

Jeg har den lilla, den er faktisk en av de bedre jeg har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...