Gå til innhold

Norge er neste terrormål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk så fredelig Norge hadde vært om vi aldri hadde åpnet grensene våre. Jeg skjønner ikke hvorfor vi var så dumsnille at vi åpnet grensene våre. Vi har importert problemer.

Anonymous poster hash: b9a60...1dc

...og det er ikke rasistisk ment. Det finnes mange flotte mennesker fra andre kulturer og land som jeg kjenner privat og som jeg har jobbet med. Ser dog at åpne grenser medfører mange problemer i Europa og Norge som jeg gjerne ville vært foruten.

Anonymous poster hash: b9a60...1dc

Et ord: breivik !

Anonymous poster hash: debea...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jezebel: Ingen som seier du må bekymre deg. Men å ha empati og å synes det er ekkelt er ikkje einsbetydande med å engste seg til redusert livskvalitet.

Skrevet

Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år.

Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag.

3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking.

Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for.

Anonymous poster hash: 439d6...a3f

Slik samfunnet har blitt så er det faktisk terror vi bør frykte mest.

Anonymous poster hash: 37bbe...ecd

Ehh nei, det er det du bør frykte minst. Det er mye mer sannsynlig at mannen din dreper deg enn en terrorist. Familiedrap er mye mer vanlig. Trafikken er også ekstremt mye mer farlig. Har du sett mennesker som har krasjet, er i live men dødelig skadet skal jeg si deg at det er ikke noe du ønsker å oppleve.. Det skjer daglig hele året og det bør du heller frykte, eller mannen din;)

Anonymous poster hash: 130b9...edd

Skrevet

Whatever happens, happens! Life's a bitch and then you die.. etc, etc.

Jeg kan ikke gjøre noe fra eller til for å forhindre en dritt, så nekter å bekymre meg for eventualiteter. 

Anonymous poster hash: 4fb0f...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...