Gå til innhold

Norge er neste terrormål...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det se ut til... Se VG. Jobbes med å sjekke om dette kan stemme.

 

Om det stemmer lurer jeg på hvor de vil slå til... Ekkelt!! Utrolig uoversiktlig og vanskelig å avverge denne type terrorisme.,

 

Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er nok i Norge allerede, vi må jo slippe inn alle

 

Anonymous poster hash: 75678...12b

Skrevet

Sukk..



Anonymous poster hash: 1ff71...306
Skrevet

Ja skikkelig skummelt gitt 😂

Skrevet

Snuppa09 er du så dum som du virker?

 

Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Skrevet

Pakk rømmebaggen å flykt damer!!! Jeg flykter i kjelleren å der holder jeg meg sammen med min mann til all denne

Dritten er over... Liker det absolutt ikke.

 

Anonymous poster hash: f33ad...165

Skrevet

Pakk rømmebaggen å flykt damer!!! Jeg flykter i kjelleren å der holder jeg meg sammen med min mann til all denne

Dritten er over... Liker det absolutt ikke.Anonymous poster hash: f33ad...165

jeg stikker til fjells :o

 

Anonymous poster hash: 6ef7b...d30

Skrevet

Snuppa09 er du så dum som du virker?

 

Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Er du like nervøs for alt annet også? Lag deg en bunker, hamstre mat og lær "hvordan overleve i naturen " så går det nok bra😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 130b9...edd

Skrevet

Tenk så fredelig Norge hadde vært om vi aldri hadde åpnet grensene våre. Jeg skjønner ikke hvorfor vi var så dumsnille at vi åpnet grensene våre. Vi har importert problemer.

 

Anonymous poster hash: b9a60...1dc

Skrevet

Husk bananer..



Anonymous poster hash: 2f6af...789
Skrevet

Tenk så fredelig Norge hadde vært om vi aldri hadde åpnet grensene våre. Jeg skjønner ikke hvorfor vi var så dumsnille at vi åpnet grensene våre. Vi har importert problemer.

 

Anonymous poster hash: b9a60...1dc

...og det er ikke rasistisk ment. Det finnes mange flotte mennesker fra andre kulturer og land som jeg kjenner privat og som jeg har jobbet med. Ser dog at åpne grenser medfører mange problemer i Europa og Norge som jeg gjerne ville vært foruten.

 

Anonymous poster hash: b9a60...1dc

Skrevet

Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist.

 

Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Skrevet

Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år.

Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag.

3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking.

 

Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for.

 

Anonymous poster hash: 439d6...a3f

Skrevet

Jeg er litt urolig. Jeg er på jobb, og skal jobbe til i morgen ettermiddag. Tenk om det er tomt for bananer innen jeg kommer meg på butikken?

Skrevet

Æsj, jeg som ikke gadd å kjøpe bananer i dag fordi de var så grønne. I morra er det sikkert tomt.

 

Men seriøst...sannsynligheten for å bli drept av terrorister blir ikke mindre hvis du bekymrer deg for det. Mye mer sannsynlig at du dør i trafikken på vei til jobb på mandag.

Skrevet

 

Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år.

Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag.

3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking.

 

Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for.

 

Anonymous poster hash: 439d6...a3f

Slik samfunnet har blitt så er det faktisk terror vi bør frykte mest.

 

Anonymous poster hash: 37bbe...ecd

Skrevet

Dere spøker om dette... Tipper det ikke hadde vært så morsomt hadde det vært ditt barn, far, mor eller bror som var offer for terroren i Frankrike.

 

Anonymous poster hash: f6f98...5ec

Skrevet

 

 

Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år.

Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag.

3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking.

 

Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for.

 

Anonymous poster hash: 439d6...a3f

Slik samfunnet har blitt så er det faktisk terror vi bør frykte mest.

 

Anonymous poster hash: 37bbe...ecd

Her var et godt eksempel på hva terror handler om..Det handler jo nettopp om å skape frykt, usikkerhet og uro.

 

Anonymous poster hash: 3b48e...8d6

Skrevet

 

 

Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc

Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år.

Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag.

3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking.

Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for.Anonymous poster hash: 439d6...a3f

 

Slik samfunnet har blitt så er det faktisk terror vi bør frykte mest.Anonymous poster hash: 37bbe...ecd

Hvorfor det? Det er ikke noen spessielt sansynlig dødsårsak.

 

Anonymous poster hash: 439d6...a3f

Skrevet

Dere spøker om dette... Tipper det ikke hadde vært så morsomt hadde det vært ditt barn, far, mor eller bror som var offer for terroren i Frankrike.

 

Anonymous poster hash: f6f98...5ec

Enig!

 

Anonymous poster hash: e527d...a6b

Gjest marie-s
Skrevet

Må si meg enig med Jezebel, det er nok større fare for å bli et offer i traffikken enn et offer for terror i Norge. Dette har nok ikke så mye med at "vi" åpnet grensene, men mer at "vi" ikke har vært så snille i en del muslimske land.

Skrevet

Vet ikke om VG er kilden jeg ville satt størst lit til i forhold til sånn informasjon. De er godt kjent for å melke en situasjon for det de kan ved å bruke store ord og skape frykt, uten å ha så veldig mange knagger å henge antakelsene sine på. 

 

Det er ingen grunn til at vi skulle være noe større terrormål enn mange andre land. 



Anonymous poster hash: b68dd...090
Skrevet

Dere spøker om dette... Tipper det ikke hadde vært så morsomt hadde det vært ditt barn, far, mor eller bror som var offer for terroren i Frankrike. Anonymous poster hash: f6f98...5ec

Ja, den irrasjonelle frykten er noe vi bør kunne spøke med. Det er tross alt spøk som er bakgrunnen for det som har hendt i Paris nå.

 

Anonymous poster hash: 439d6...a3f

Skrevet

Eg har ikkje lese dette i VG, men i seriøse aviser. No er dette noko som har blitt publisert på eit forum i Frankrike. Det jobbast med å sjekke kor truverdig det er.

 

Når det er sagt så gjekk det i sommar ut varsel om nær foreståande terror i Noreg, Danmark, Frankrike og England. Vi har delteke i krigen mot terror, vi har publisert karikaturane. Kom ikkje og sei at det ikkje er meir grunn til å ramme oss enn ein del andre land.

 

Når det er sagt, er det lite vi kan gjere. Vi må halde fram med liva våre. Men at det er ekkelt å tenke på at plutseleg kan eit nettverk av væpna menneske gå til åtak på vanlege menneske som meg og deg, det kan ingen nekte for. Kven veit, neste gong kan det vere ein norsk skule dei rammar.

Skrevet

På hvilken måte hjelper de døde og de etterlatte i Frankrike at vi i Norge sitter og frykter noe som mest sannsynlig ikke kommer til å skje. Sannsynligheten for at akkurat jeg eller mine nærmeste skal bli drept av terrorister er FORSVINNENDE liten. Derfor gidder jeg heller ikke ødelegge de nærmeste ukene på å bekymre meg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...