Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Kan det se ut til... Se VG. Jobbes med å sjekke om dette kan stemme. Om det stemmer lurer jeg på hvor de vil slå til... Ekkelt!! Utrolig uoversiktlig og vanskelig å avverge denne type terrorisme., Anonymous poster hash: 5c686...9bc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ja de er nok i Norge allerede, vi må jo slippe inn alle Anonymous poster hash: 75678...12b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Sukk.. Anonymous poster hash: 1ff71...306
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Snuppa09 er du så dum som du virker? Anonymous poster hash: 5c686...9bc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Pakk rømmebaggen å flykt damer!!! Jeg flykter i kjelleren å der holder jeg meg sammen med min mann til all denne Dritten er over... Liker det absolutt ikke. Anonymous poster hash: f33ad...165
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Pakk rømmebaggen å flykt damer!!! Jeg flykter i kjelleren å der holder jeg meg sammen med min mann til all denne Dritten er over... Liker det absolutt ikke.Anonymous poster hash: f33ad...165 jeg stikker til fjells Anonymous poster hash: 6ef7b...d30
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Snuppa09 er du så dum som du virker? Anonymous poster hash: 5c686...9bc Er du like nervøs for alt annet også? Lag deg en bunker, hamstre mat og lær "hvordan overleve i naturen " så går det nok bra😂😂😂 Anonymous poster hash: 130b9...edd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Tenk så fredelig Norge hadde vært om vi aldri hadde åpnet grensene våre. Jeg skjønner ikke hvorfor vi var så dumsnille at vi åpnet grensene våre. Vi har importert problemer. Anonymous poster hash: b9a60...1dc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Husk bananer.. Anonymous poster hash: 2f6af...789
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Tenk så fredelig Norge hadde vært om vi aldri hadde åpnet grensene våre. Jeg skjønner ikke hvorfor vi var så dumsnille at vi åpnet grensene våre. Vi har importert problemer. Anonymous poster hash: b9a60...1dc ...og det er ikke rasistisk ment. Det finnes mange flotte mennesker fra andre kulturer og land som jeg kjenner privat og som jeg har jobbet med. Ser dog at åpne grenser medfører mange problemer i Europa og Norge som jeg gjerne ville vært foruten. Anonymous poster hash: b9a60...1dc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år. Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag. 3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking. Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for. Anonymous poster hash: 439d6...a3f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Jeg er litt urolig. Jeg er på jobb, og skal jobbe til i morgen ettermiddag. Tenk om det er tomt for bananer innen jeg kommer meg på butikken?
Jezebel Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Æsj, jeg som ikke gadd å kjøpe bananer i dag fordi de var så grønne. I morra er det sikkert tomt. Men seriøst...sannsynligheten for å bli drept av terrorister blir ikke mindre hvis du bekymrer deg for det. Mye mer sannsynlig at du dør i trafikken på vei til jobb på mandag.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år. Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag. 3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking. Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for. Anonymous poster hash: 439d6...a3f Slik samfunnet har blitt så er det faktisk terror vi bør frykte mest. Anonymous poster hash: 37bbe...ecd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Dere spøker om dette... Tipper det ikke hadde vært så morsomt hadde det vært ditt barn, far, mor eller bror som var offer for terroren i Frankrike. Anonymous poster hash: f6f98...5ec
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år. Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag. 3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking. Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for. Anonymous poster hash: 439d6...a3f Slik samfunnet har blitt så er det faktisk terror vi bør frykte mest. Anonymous poster hash: 37bbe...ecd Her var et godt eksempel på hva terror handler om..Det handler jo nettopp om å skape frykt, usikkerhet og uro. Anonymous poster hash: 3b48e...8d6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Det handler ikke om frykt, eller om å flykte. Det handler om at uskyldige vil bli drept, og det er ikke til å komme utenom. Mest sannsynlig ingen av oss, men likevel utrolig trist. Anonymous poster hash: 5c686...9bc Nå dør det ca 110 uskyldige mennesker i Norge hver dag uansett, av dem over 25 personer under 75 år. Det er i snitt 1,5 personer som tar sitt eget liv hver dag. 3 personer under 75 år dør hver dag pga røyking. Drap og terror er selvfølgelig ille, men det er ikke det vi bør være mest redde for.Anonymous poster hash: 439d6...a3f Slik samfunnet har blitt så er det faktisk terror vi bør frykte mest.Anonymous poster hash: 37bbe...ecd Hvorfor det? Det er ikke noen spessielt sansynlig dødsårsak. Anonymous poster hash: 439d6...a3f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Dere spøker om dette... Tipper det ikke hadde vært så morsomt hadde det vært ditt barn, far, mor eller bror som var offer for terroren i Frankrike. Anonymous poster hash: f6f98...5ec Enig! Anonymous poster hash: e527d...a6b
Gjest marie-s Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Må si meg enig med Jezebel, det er nok større fare for å bli et offer i traffikken enn et offer for terror i Norge. Dette har nok ikke så mye med at "vi" åpnet grensene, men mer at "vi" ikke har vært så snille i en del muslimske land.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Vet ikke om VG er kilden jeg ville satt størst lit til i forhold til sånn informasjon. De er godt kjent for å melke en situasjon for det de kan ved å bruke store ord og skape frykt, uten å ha så veldig mange knagger å henge antakelsene sine på. Det er ingen grunn til at vi skulle være noe større terrormål enn mange andre land. Anonymous poster hash: b68dd...090
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Dere spøker om dette... Tipper det ikke hadde vært så morsomt hadde det vært ditt barn, far, mor eller bror som var offer for terroren i Frankrike. Anonymous poster hash: f6f98...5ec Ja, den irrasjonelle frykten er noe vi bør kunne spøke med. Det er tross alt spøk som er bakgrunnen for det som har hendt i Paris nå. Anonymous poster hash: 439d6...a3f
Ladybird2014 Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Eg har ikkje lese dette i VG, men i seriøse aviser. No er dette noko som har blitt publisert på eit forum i Frankrike. Det jobbast med å sjekke kor truverdig det er. Når det er sagt så gjekk det i sommar ut varsel om nær foreståande terror i Noreg, Danmark, Frankrike og England. Vi har delteke i krigen mot terror, vi har publisert karikaturane. Kom ikkje og sei at det ikkje er meir grunn til å ramme oss enn ein del andre land. Når det er sagt, er det lite vi kan gjere. Vi må halde fram med liva våre. Men at det er ekkelt å tenke på at plutseleg kan eit nettverk av væpna menneske gå til åtak på vanlege menneske som meg og deg, det kan ingen nekte for. Kven veit, neste gong kan det vere ein norsk skule dei rammar.
Jezebel Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 På hvilken måte hjelper de døde og de etterlatte i Frankrike at vi i Norge sitter og frykter noe som mest sannsynlig ikke kommer til å skje. Sannsynligheten for at akkurat jeg eller mine nærmeste skal bli drept av terrorister er FORSVINNENDE liten. Derfor gidder jeg heller ikke ødelegge de nærmeste ukene på å bekymre meg for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå