Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #51 Skrevet 11. januar 2015 Alt sånt som kvalme, puls osv som liksom skal fortelle hvilket kjønn babyen har er bare myter. Sønnen min hadde ved hver måling "jentepuls". Anonymous poster hash: 035d1...7aa
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #52 Skrevet 11. januar 2015 Jeg som trodde man kunne sammenligne svangerskapene sine f.eks hvis man er kvalm med førstemann - jente, og ikke kvalm med nestemann, så kunne man anta at nestemann er gutt, tydeligvis ikke.. Anonymous poster hash: 26aa4...adf
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #53 Skrevet 11. januar 2015 Det er kun to måter å finne ut av om man har jente eller gutt i magen... UL eller fødsel... Kvalme, form på magen osv er ingen indikasjon på noe som helst. Selv har jeg vært kvalm i hvert svangerskap (hyperemesis med første ), og hatt samme form på magen hver gang. Det er bare sånn jeg er og sånn kroppen min reagerer på å gå gravid. To gutter og ei jente. Anonymous poster hash: f07dc...5b1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #54 Skrevet 11. januar 2015 Nei, det er rett og slett ikke mulig å finne ut kjønn ut fra dette. Det er og blir ren synsing/ønsketenkning. Det man vet er at kroppen reagerer mer på graviditetshormonene for hvert svangerskap, kan derfor bli kvalm med nr. to og tre...som stemte for meg: Tre av samme kjønn, var kun kvalm siste gangen. Anonymous poster hash: 139ab...846
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #55 Skrevet 11. januar 2015 Nå må dere bruke skallen, det går faktisk IKKE an å gjette kjønn på den måten der. At folk ikke snart begriper det. Anonymous poster hash: 616b0...a75 Bruke skallen faktisk! Nå var det snakk om hva ens erfaringer var i forhold til, tja kall det "myten". Det er da ingen som har sagt at det er sånn..hjelpes! Anonymous poster hash: 52491...2d0 Neimen, det må da være lov å reagere på at det hele tiden spekuleres i dette. At man blir litt lei den diskusjonen, når man vet det ikke er noen mening i det Anonymous poster hash: 139ab...846
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #56 Skrevet 11. januar 2015 Nå må dere bruke skallen, det går faktisk IKKE an å gjette kjønn på den måten der. At folk ikke snart begriper det. Anonymous poster hash: 616b0...a75 Bruke skallen faktisk! Nå var det snakk om hva ens erfaringer var i forhold til, tja kall det "myten". Det er da ingen som har sagt at det er sånn..hjelpes! Anonymous poster hash: 52491...2d0 Neimen, det må da være lov å reagere på at det hele tiden spekuleres i dette. At man blir litt lei den diskusjonen, når man vet det ikke er noen mening i det Anonymous poster hash: 139ab...846 Hvorfor engasjerer du deg alikevel i den diskusjonen da? Anonymous poster hash: 52491...2d0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #57 Skrevet 11. januar 2015 Hadde tvillingjenter i magen.. Lite kvalme Anonymous poster hash: 6b9ed...db9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #58 Skrevet 11. januar 2015 Kvalm som faen jeg. Gutt. Anonymous poster hash: 9d01e...223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå