Gå til innhold

Kvalm=jente? Ikke kvalm=gutt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring? :)
Jeg har en gutt og jeg fantes ikke kvalm.Jeg venter nr to, vet ikke hva det blir ennå men foreløpig ingen kvalme, så jeg mistenker gutt denne gangen og :)

 



Anonymous poster hash: 52491...2d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.gang Oppkast 40 uker: jente

2.gang Oppkast 40 uker: gutt

:-)

 

Anonymous poster hash: 5ac23...53f

Skrevet

Kvalm en gang og det var med den ene gutten. De andre gangene har jeg ikke vært kvalm. Tre jenter og to gutter.

Skrevet

Var ikke kvalm en eneste dag med nummer 1: Gutt

 

Kvalm 13 første ukene og fra uke 28-32 med nummer to: Gutt ...

 

 

Trodde selv at nummer to ble jente pga dette, men to ul har vist tydelig gutteutstyr, så det kommer nok ut en guttebaby

 

Anonymous poster hash: 234ed...983

Skrevet

Nå må dere bruke skallen, det går faktisk IKKE an å gjette kjønn på den måten der. At folk ikke snart begriper det.



Anonymous poster hash: 616b0...a75
Skrevet

Med nummer 1 var jeg dårlig og spydde flere ganger for dag frem til ca. uke 20 = jente

Med nummer 2 var jeg i fin form hele svangerskapet = gutt

Skrevet

Et svangerskap, ingen kvalme, jente.

 

Anonymous poster hash: 9c8c8...e71

Skrevet

3 svangerskap, 2 gutter og 1 jente. Ingen kvalme i det hele tatt. Svigerinnen min har tre jenter og ble mer kvalm for hvert svangerskap.

Skrevet

nr 1, fantes ikke kvalm - gutt

nr 2, småkvalm hele 1. trimester - jente

 

 



Anonymous poster hash: 1bbaf...85c
Skrevet

Nr 1: Ikke kvalm --> Gutt

Nr 2: Kvalm --> Gutt

 

Svigerinnen min hadde like svangerskap som meg kvalmemessig, men hun har to jenter. 

 

Så, vil si metoden er bortimot like sikker som kinesiske fødselskart. 

Skrevet

Kvalm alle tre gangene. 2 jenter 1 gutt

 

Anonymous poster hash: 71707...a66

Skrevet

"Normalt" kvalm i to svangerskap, hyperemesis i tre. Har fire gutter, vet ikke hva siste blir :)

 

Anonymous poster hash: cd338...d1e

Skrevet

Kastet opp dag og natt fra uke 5 til 17 og venter en gutt :-) det hender faktisk at jeg kaster opp innimellom enda, og nå er jeg i uke 30..

Skrevet

Svangerskap nr 1: kjempe kvalm og spydde før positiv test og i 12 uker- gutt

 

Svangerskap 2: ikke kvalm, blir også gutt :)

 

Anonymous poster hash: dfb4f...af0

Skrevet

Ikke kvalm med nr 1, det ble jente. Spydde som en gris i 2 måneder med nr 2, det ble også jente. Svak kvalme nå, finner ut til våren hva det er.

Skrevet

1. svangerskap - kastet opp flere ganger daglig til uke 11. SA

2. svangerskap - jente. Kastet opp flere ganger daglig til uke 17, deretter mer sporadisk. 

3. svangerskap - kastet opp flere ganger daglig til uke 10. SA

4. svangerskap - kastet opp flere ganger daglig til uke 11. MA

5. svangerskap - gutt. Kastet opp flere ganger daglig til uke 15, deretter mer sporadisk

6. svangerskap - gutt. Kastet opp flere ganger daglig til uke 18, deretter mer sporadisk. 

Gjest Julia1984
Skrevet

Veldig kvalm med guttene....ikke kvalm overhodet med jenta

Skrevet

Ekstremt kvalm, kaster opp hver dag - jente

 

Anonymous poster hash: c7276...c13

Skrevet

Kaster opp enda og 6 dager til termin, venter gutt

Skrevet

Jeg har tre jenter, ikke vært kvalm noen av gangene.

 

Anonymous poster hash: 86473...29e

Skrevet

Ekstremt kvalm uke 6-14, jente.... Prøver bli gravid igjen nå, håper jeg slipper bli like kvalm 😕😕😕😕😕

 

Anonymous poster hash: 0e6f2...23d

Skrevet

Jeg fikk en gutt å jeg var ekstremt kvalm i 3 mnder å kastet mye opp.

Kastet også opp på slutten av svangerskapet.

Skrevet

3 gutter og 1 jente, kvalm uansett.

Skrevet

Kvalm med begge. Men ekstremt med gutten. Overkommelig kvalme med jenta.

 

Anonymous poster hash: 5990f...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...