Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Hva er din erfaring? Jeg har en gutt og jeg fantes ikke kvalm.Jeg venter nr to, vet ikke hva det blir ennå men foreløpig ingen kvalme, så jeg mistenker gutt denne gangen og Anonymous poster hash: 52491...2d0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 1.gang Oppkast 40 uker: jente 2.gang Oppkast 40 uker: gutt :-) Anonymous poster hash: 5ac23...53f
HvittHus Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Kvalm en gang og det var med den ene gutten. De andre gangene har jeg ikke vært kvalm. Tre jenter og to gutter.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Var ikke kvalm en eneste dag med nummer 1: Gutt Kvalm 13 første ukene og fra uke 28-32 med nummer to: Gutt ... Trodde selv at nummer to ble jente pga dette, men to ul har vist tydelig gutteutstyr, så det kommer nok ut en guttebaby Anonymous poster hash: 234ed...983
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Nå må dere bruke skallen, det går faktisk IKKE an å gjette kjønn på den måten der. At folk ikke snart begriper det. Anonymous poster hash: 616b0...a75
Rediken Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Med nummer 1 var jeg dårlig og spydde flere ganger for dag frem til ca. uke 20 = jente Med nummer 2 var jeg i fin form hele svangerskapet = gutt
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Et svangerskap, ingen kvalme, jente. Anonymous poster hash: 9c8c8...e71
Husbygger Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 3 svangerskap, 2 gutter og 1 jente. Ingen kvalme i det hele tatt. Svigerinnen min har tre jenter og ble mer kvalm for hvert svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 nr 1, fantes ikke kvalm - gutt nr 2, småkvalm hele 1. trimester - jente Anonymous poster hash: 1bbaf...85c
ms.Pond Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Nr 1: Ikke kvalm --> Gutt Nr 2: Kvalm --> Gutt Svigerinnen min hadde like svangerskap som meg kvalmemessig, men hun har to jenter. Så, vil si metoden er bortimot like sikker som kinesiske fødselskart.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Kvalm alle tre gangene. 2 jenter 1 gutt Anonymous poster hash: 71707...a66
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 "Normalt" kvalm i to svangerskap, hyperemesis i tre. Har fire gutter, vet ikke hva siste blir Anonymous poster hash: cd338...d1e
JessicaM50 Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Kastet opp dag og natt fra uke 5 til 17 og venter en gutt :-) det hender faktisk at jeg kaster opp innimellom enda, og nå er jeg i uke 30..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Svangerskap nr 1: kjempe kvalm og spydde før positiv test og i 12 uker- gutt Svangerskap 2: ikke kvalm, blir også gutt Anonymous poster hash: dfb4f...af0
QueeenBeee Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Ikke kvalm med nr 1, det ble jente. Spydde som en gris i 2 måneder med nr 2, det ble også jente. Svak kvalme nå, finner ut til våren hva det er.
Iiiiik Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 1. svangerskap - kastet opp flere ganger daglig til uke 11. SA 2. svangerskap - jente. Kastet opp flere ganger daglig til uke 17, deretter mer sporadisk. 3. svangerskap - kastet opp flere ganger daglig til uke 10. SA 4. svangerskap - kastet opp flere ganger daglig til uke 11. MA 5. svangerskap - gutt. Kastet opp flere ganger daglig til uke 15, deretter mer sporadisk 6. svangerskap - gutt. Kastet opp flere ganger daglig til uke 18, deretter mer sporadisk.
Gjest Julia1984 Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Veldig kvalm med guttene....ikke kvalm overhodet med jenta
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Ekstremt kvalm, kaster opp hver dag - jente Anonymous poster hash: c7276...c13
Gutt2015Lille2017 Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Kaster opp enda og 6 dager til termin, venter gutt
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har tre jenter, ikke vært kvalm noen av gangene. Anonymous poster hash: 86473...29e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Ekstremt kvalm uke 6-14, jente.... Prøver bli gravid igjen nå, håper jeg slipper bli like kvalm 😕😕😕😕😕 Anonymous poster hash: 0e6f2...23d
me_87 Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Jeg fikk en gutt å jeg var ekstremt kvalm i 3 mnder å kastet mye opp. Kastet også opp på slutten av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 Kvalm med begge. Men ekstremt med gutten. Overkommelig kvalme med jenta. Anonymous poster hash: 5990f...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå