Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Nå er det bevist, det mange har hevdet, nemlig at ff og mannen skriversstøttende (og ufine) kommentarer i kommentarfeltet på bloggen til ff under andre navn. En bruker på kvinneguiden har funnet kildekoden på innlegg skrevet av feks Anne, men på kildekoden kan man se at noen med adminrettigheter har skrevet kommentaren, altså ff eller mannen. Der har ff blant annet kalt en leser mentalt tilbakestående, mens i innlegg under eget navn er det typisk "takk for det, vakre du <3 ". Helt hårreisende. Etter at dette kom frem i går har de slettet og endret slik at det ikke lenger er mulig å se forskjel på kildekoden lenger. Bare det sier jo sitt. Men alle bevisene ligger på rampelysforumet på kvinneguiden. Først redigeringssaken, så dette. Tror omdømmet til fotballfrue er alvorlig skadet. Anonymous poster hash: 2fc73...b66
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Omg hvem går rundt og leter etter det? Hun høres faktisk ikke frisk ut. Altså stalkeren til ff Anonymous poster hash: 47a91...a3c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Ooooo. Juicy Anonymous poster hash: 3f4e2...27a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 O.M.G. Get å life! Anonymous poster hash: 3ebf6...9fe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Nå er det bevist, det mange har hevdet, nemlig at ff og mannen skriversstøttende (og ufine) kommentarer i kommentarfeltet på bloggen til ff under andre navn. En bruker på kvinneguiden har funnet kildekoden på innlegg skrevet av feks Anne, men på kildekoden kan man se at noen med adminrettigheter har skrevet kommentaren, altså ff eller mannen. Der har ff blant annet kalt en leser mentalt tilbakestående, mens i innlegg under eget navn er det typisk "takk for det, vakre du <3 ". Helt hårreisende. Etter at dette kom frem i går har de slettet og endret slik at det ikke lenger er mulig å se forskjel på kildekoden lenger. Bare det sier jo sitt. Men alle bevisene ligger på rampelysforumet på kvinneguiden. Først redigeringssaken, så dette. Tror omdømmet til fotballfrue er alvorlig skadet. Anonymous poster hash: 2fc73...b66 De er jo helt syke. Får håpe bloggen legges ned nå og folk slutter lese så d kan få pleid seg uten rampelyset. Det trenger de! Anonymous poster hash: a8ebf...afe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Her er innlegget som HI tenker på: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892641&page=73entry15692381 Anonymous poster hash: 77624...355
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Snakk om å vri og vrenge på ting! Anklage folk, som har brukt mye tid på å finne disse bevisene, for å være "stalkere" Jeg syns det er kjempebra at noen orker å legge ned tid og energi på å avsløre jukset til FF og mannen! Sånn som de har herjet med folk i kommentarfeltet er det jammen på tide at de stiger ned fra sin høye hest! Anonymous poster hash: 73dd6...1da
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Det ironiske er at alle dere som IKKE liker henne gir henne vel så mange klikk som de som liker henne. Dere er jo der hele tiden virker det som. Jeg er ingen fan av ff og synes redigeringssaken og å skrive kommentarer under falske navn er ytterst pinlig. Jeg aldri innom bloggen hennes. Hun får ikke et eneste klikk av meg. Håper flere følger mitt eksempel. Anonymous poster hash: 1d92c...337
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Er det noen som er overraska? Anonymous poster hash: f4168...597
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Det ironiske er at alle dere som IKKE liker henne gir henne vel så mange klikk som de som liker henne. Dere er jo der hele tiden virker det som. Jeg er ingen fan av ff og synes redigeringssaken og å skrive kommentarer under falske navn er ytterst pinlig. Jeg aldri innom bloggen hennes. Hun får ikke et eneste klikk av meg. Håper flere følger mitt eksempel. Anonymous poster hash: 1d92c...337 Jeg har ikke lest bloggen hennes siden hun fikk Nelia, da fikk jeg helt avsmak. Det utrolige er at jeg ikke har lest bloggen fordi den gir meg noe, jeg leste den mest for kommentarfeltet. Det har alltid vært veldig underholdene Anonymous poster hash: 47a91...a3c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Sitter de der hele dagen og svarer seg selv på bloggen, og lager falske innlegg på diverse forum? Rekker de noe annet? Har aldri vært på bloggen, og skjønner ikke at andre gidder lese den heller. Bra at noen tok seg bryet med å avsløre dem da. De må jo være så utrolig flaue! Det hjelper jo ikke å late som ingenting, folk vil jo for alltid tenke sitt om sånne patetiske folk! Eneste håpet nå er ærlighet og unnskyldning, da kan de kanskje redde seg inn! Anonymous poster hash: a8ebf...afe
Gjest Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Må nesten lure altså. Selv la jeg inn en kommentar på et innlegg- Ikke noe kverulerende, men en hyggelig meld av det hun haddet laget. Ikke en kommentar tilbake da
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Må nesten lure altså. Selv la jeg inn en kommentar på et innlegg- Ikke noe kverulerende, men en hyggelig meld av det hun haddet laget. Ikke en kommentar tilbake da "Fin ting du har laget! Kommenter tilbake?" Anonymous poster hash: 77624...355
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Men i alle dager da, hva gjør ikke folk for å finne noe på den frua!!! Dette har på lik linje med redigeringssaken vært et rykte ganske lenge allerede, burde ikke komme som en bombe for enkelte vel? Når det er sagt så tenker jeg frua selv vet om hun har rent mel i posen eller ikke, og innerst inne har nok hun en klump i magen! Anonymous poster hash: 1ea64...c76
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 MOhahahahaha Anonymous poster hash: 8264a...6f9
Gjest Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Må nesten lure altså. Selv la jeg inn en kommentar på et innlegg- Ikke noe kverulerende, men en hyggelig meld av det hun haddet laget. Ikke en kommentar tilbake da "Fin ting du har laget! Kommenter tilbake?" Anonymous poster hash: 77624...355 Hehe nei nei... er ikke 12 år og har blogg liksom Men spurte vel etter mer oppskrift ala noe liknende. De kommenterer mye annet uten mål og mening, så hvorfor ikke
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Jeg leser ikke den bloggen, men synes det er greit at slikt kommer frem. Det er faktisk en bedrift de driver med og selvom det gjelder kommentarer er det en del av inntektskilden. Blir feil å skrive provoserende kommentarer kun for å få mer klikk, derav mer inntekt! Hadde tatt seg ut om en vanlig bedrift hadde "jukset" for å få mer inntekt. Hadde ikke sett så bra ut for bedriften Anonymous poster hash: 8125e...24c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Hahaha! For en "bedrift" Makan til svindel. Ingen flere trykk fra meg EVER. Ikke det at hn har fått så mange, men har jo tittet når det har vært diskusjoner her. Blir slutt nå Anonymous poster hash: 8c2c7...439
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Jeg leser ikke den bloggen, men synes det er greit at slikt kommer frem. Det er faktisk en bedrift de driver med og selvom det gjelder kommentarer er det en del av inntektskilden. Blir feil å skrive provoserende kommentarer kun for å få mer klikk, derav mer inntekt! Hadde tatt seg ut om en vanlig bedrift hadde "jukset" for å få mer inntekt. Hadde ikke sett så bra ut for bedriften Anonymous poster hash: 8125e...24c HI Ja, det er dette jeg mener. Helt greit å drive blogg slik som man vil, men det er denne bevisste lyvingen og juksingen jeg ikke liker. Dette er en bedrift og frua og mannen tar ut 4-5 millioner i utbytte i året (eget utsagn). Penger de tjener på å bevisst villede og lure leserskaren sin, som er mye unge jenter (uten at det har noe å si i denne saken). De kan jo da for eksempel skrive kommentarer hvor de spør for eksempel hvordan FF har så hvite tenner (bortsett fra redigering da ) så "legitimerer" det et av de uendelige "mange har lurt på hvordan jeg får så hvite tenner, tenke jeg skulle tipse dere om..." Altså en ren annonse. Alle mammatipsene hennes er også rene "annonser". Der anbefaler hun vinterdresser som ikke tåler vann og andre ting. Det som gjør dette så shady er fruen later som hun er bestevenninnen din og tipser deg for å være grei, når hun egentlig er en kynisk forretningskvinne som bare vil tjene penger på at du klikker deg inn på diverse linker. Det må hun bare være, men det bør folk vite om, synes jeg. Anonymous poster hash: 2fc73...b66
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Ja, svindel den bedriften driver med rett og slett. Tenk om noen skulle fersket feks VG i å bare dikte opp alle forsidesakene for å selge aviser. Eller noen som påstår de selger ekte varer i en butikk. Litt søkt sammenlikning, men likevel, samme sak; svindel. Anonymous poster hash: a8ebf...afe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 http://postimg.org/image/jf0jukdzp/full/ Det her er pinlig. Anonymous poster hash: 1fb3a...251
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er hun spå opptatt av den svaien i ryggen som hun har retursjert på seg? Er det et proana fenomen for å se tynnere ut? Anonymous poster hash: a8ebf...afe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 http://postimg.org/image/jf0jukdzp/full/ Det her er pinlig. Anonymous poster hash: 1fb3a...251 Lovly Anonymous poster hash: 8c2c7...439
Mia_73 Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 *fnis* Har aldri klikka på bloggen men er jo mye underhodende å finne mange andre steder. Tror hun og mannen må bli litt flinkere med pc og data, ikke bare photoshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå