Gå til innhold

Hva irriterer dere mest i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk uten refleks, folk som tror på alle helserådene de leser om i Ukeblad og Allers og tror de kan nok til å helbrede alt fra kviser til ms med naturmedisin, folk som snakker mye uten å egetlig si noe som helst, folk som er passiv/aggressiv og som nekter å fortelle hva som plager dem, folk som ikke bruker blinklys.

Her inne irritere de som aldri ser nyansene og ikke innser at forskjellige familier takler utfordringer forskjellig - uten at det dermed er feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jobben tar så mye av fritida mi.. Anonymous poster hash: 4e47c...693

Det er jo ikke fritid når du er på jobb.

Anonymous poster hash: 33f07...7b5

Skrevet

Alle som jobber deltid og/eller turnus, som slenger dritt om oss som jobber 100% på dagtid fordi vi har barna så lenge i barnehagen. Skulle bodd i by, der er det nok mer akseptert å jobbe fulltid. Er så lei av å bli sett rart på fordi vi leverer før åtte og henter etter halv fire.  Anonymous poster hash: 1e77b...944

Jegbor på bygda eg her er det vanlig å ha det slik som deg.

Anonymous poster hash: 33f07...7b5

Skrevet

At mannen min ikke skjønner at det er hektisk å gå hjemme med ei på 2 og ei på 3 mnd, mens han er på jobb i perioder på 5 uker. Han har vært borte hele jula, ikke handla en eneste julegave til sin egen familie en gang. Jeg ordna alt alene..

Anonymous poster hash: f0a78...c75

Skrevet

At jeg stadig mister ting på gulvet. (Er så slitsomt og unødvendig å bøye seg og plukke opp.)

At jeg stresser for den minste ting. (Til og med nå når jeg skriver. Må blir fort ferdig.)

At naboen kaster søpla si i vår dunk.

At telefonen ringer akkurat når jeg har satt meg ned med middagen.

At volumet på tv'n øker automatisk når det kommer reklame.

Mye som irriterer meg ja.

Anonymous poster hash: f0c4b...e76

Skrevet

En unge i barnehagen til småen som alltid er så stygg med sønnen min uten at han har gjort noe,å det irriterer meg veldig!

Når jeg skulle hente småen i går så kom denne gutten mot han,å sønnen min rygger bakover i frykt ettersom han så ofte er stygg med han.

Nå er det blitt så ille de siste dagene at sønnen min skriker og tårene triller når jeg leverer han i barnehagen,å han sier at han vil ikke i barnehagen for "ole" er slem med han.

Til vanlig så er han veldig lett å levere å skriker aldri,mens nå er det så ille at jeg gruer meg til å levere han.

Anonymous poster hash: 62951...86b

Da må du be barnehagen om en møte,det kan jo ikke forsette sånn!

Stakkars unge :S

Skrevet

Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke vet hvor alle de nye tvkanalene mine kommer fra!

Anonymous poster hash: efcb7...1ff
Skrevet

Mannen min.

Og at jeg bruker for mye tid på Dib og internet, burde heller lese bøker, være sosial eller lære meg noe nyttig.

Anonymous poster hash: 115ac...aa6

Skrevet

Helsearbeidere som ikke klarer å behandle pasientene med respekt. Som snakker til andre i rommet om pasientene som om de ikke skulle vært til stede. Gjerne ufine uttalelser også...

Anonymous poster hash: ff4f1...890

Skrevet

1. Kø!

2. Mennesker som sniker i kø

3. Trege datamaskiner

4. Foreldre på foreldremøte som prater og prater uten å egentlig si noe og som ALDRI gidder å gjøre noe/ta ansvar, men som mener i hytt og gevær

5. Da/når-feil (den gang da, hver gang når - det er vel ikke så forbannet vanskelig er det vel?)

6. Folk som kaster søppel på bakken

7. "Travle" hjemmeværende som skryter av at alt er laget fra bunnen av til tross for mangel (?) på tid

8. Vanish-reklamen (og det verste er at jeg ikke VET hvor flekkene kommer fra - virkelig?)

9. Vaksinemotstandere (sorry, dere er rett og slett idioter)

10. Røykere

Anonymous poster hash: 85f5b...ca5

Skrevet

Sure og stressede mennesker, som brøler til deg om du er for treg å pakke varene dine i butikken. Voksne som er avvisende, og viser med tydelig kroppsspråk at de ikke vil snakke med deg, og som gjerne går midt i samtalen. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 36ad4...145
Skrevet

Samboeren min som er dritlat, overvektig, bryr seg ikke om eget utseende, null smak på klær, og bryr seg generelt lite om å se litt kul og stilig ut...

Og som ikke har peiling på kosthold... Alt er en evig kamp! Er så drittleeeeeeiii!!!! Og han "ser" ingenting som må gjøres i huset... Jeg har en tenåring i hus..... Vet ikke hvor lenge jeg gidder...

Anonymous poster hash: 9d58f...af4
Skrevet

At jobben tar så mye av fritida mi..

Anonymous poster hash: 4e47c...693

Samme her, og at jeg blir så sliten av å jobbe. Jobber faktisk bare en vanlig 100% stilling uten overtid.

Anonymous poster hash: 3430d...e4b

Skrevet

Dumme mennesker.

Jepp, dumme mennesker i bil, dumme mennesker i butikken, dumme mennesker på tv. Det eneste som er sikkert er at det siste idiot enda ikke er født.

Skrevet

Mannen som er i pappaperm og ikke forstår hvorfor jeg maser om at han må ta litt husarbeid på dagen "fordi det er jo din jobb". Juling skulle han hatt. Eventuelt ikke lært så mye av å ha en hjemmeværende mor..

Anonymous poster hash: d687c...b2c

Skrevet

At mannen ikke kan:

stable i oppvaskmaskinen ordentlig,

ikke henge opp klær skikkelig,

vasket gulvene med for mye såpe,

at han aldri klarer å rydde opp i rotet sitt,

når han spør om jeg kan hjelpe han betyr det gjør det for meg uten at jeg spør,

at han utsetter å gjøre alt alt for lenge, 

at han hører dårlig.

Hadde han bare gjort det akkurat som meg så hadde jeg sluppet masse irritasjon :Nikke:

Ellers så irriterer jeg meg over folk som ikke sier ifra at de ikke kommer, kommer for sent og for all del UNGER SOM SNAFSER!!!! ARG!!!! :sur::frustrert:

Anonymous poster hash: 4a7a1...cc6
Skrevet

At mannen ikke kan:

stable i oppvaskmaskinen ordentlig,

ikke henge opp klær skikkelig,

vasket gulvene med for mye såpe,

at han aldri klarer å rydde opp i rotet sitt,

når han spør om jeg kan hjelpe han betyr det gjør det for meg uten at jeg spør,

at han utsetter å gjøre alt alt for lenge, 

at han hører dårlig.

Hadde han bare gjort det akkurat som meg så hadde jeg sluppet masse irritasjon :Nikke:

Ellers så irriterer jeg meg over folk som ikke sier ifra at de ikke kommer, kommer for sent og for all del UNGER SOM SNAFSER!!!! ARG!!!! :sur::frustrert:

Anonymous poster hash: 4a7a1...cc6

Trøsteklem :hug: 

Anonymous poster hash: 0d641...de6

Skrevet

Gravide som røyker!

Anonymous poster hash: d8a00...54a

Skrevet

Hundebæsj!

Anonymous poster hash: 81d43...5b1

Skrevet

Alle som legger ned setet på fly.

Skrevet

1. Kø!

2. Mennesker som sniker i kø

3. Trege datamaskiner

4. Foreldre på foreldremøte som prater og prater uten å egentlig si noe og som ALDRI gidder å gjøre noe/ta ansvar, men som mener i hytt og gevær

5. Da/når-feil (den gang da, hver gang når - det er vel ikke så forbannet vanskelig er det vel?)

6. Folk som kaster søppel på bakken

7. "Travle" hjemmeværende som skryter av at alt er laget fra bunnen av til tross for mangel (?) på tid

8. Vanish-reklamen (og det verste er at jeg ikke VET hvor flekkene kommer fra - virkelig?)

9. Vaksinemotstandere (sorry, dere er rett og slett idioter)

10. Røykere

Anonymous poster hash: 85f5b...ca5

Enig i alle utenom 7 og 10, det irriterer meg ikke spesielt. Den reklamen er grusom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...