Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 .... Anonymous poster hash: 7a331...83f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 At jobben tar så mye av fritida mi.. Anonymous poster hash: 4e47c...693
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Akkurat nå er det at ungen bruker en time på å spise et par skiver. Spiser sååå sakte, og tuller og tøyser mye... Anonymous poster hash: 9eccc...aff
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Når ungene hyler... Anonymous poster hash: f51bb...29b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Blir irritert på meg selv når jeg ikke kommer meg opp i tide - da blir morgenen med unga bare stress - og det er bare min feil... Argh Anonymous poster hash: 0d641...de6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Gå å rydde småting hele tiden, særlig rydding etter gubben som strør ting om seg hele tiden! Blir gaaaaaaaal Anonymous poster hash: 50852...cbc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Akkurat i dag irriterer jeg meg grenseløst over en jeg skulle gi vekk klær til. Hun sier klokken 15.00 at nå kjører hun å er her om 20 minutter. Jeg holder meg hjemme for å vente på hun selv om jeg egentlig hadde mange ærend jeg skulle gjort. Ca 18.00 sender jeg melding at hun må si ifra hvis hun har ombestemt å ikke likevel vil ha klærene sånn at jeg kan eventuelt kan gi det vekk til noen andre. Det var mange intresserte så veldig irriterende å ikke vite om dukker eller ikke. Veldig irriterenes når hun ikke kommer når hun sier hun skal,å at hun ikke engang gir beskjed om at hun kommer senare! Kjedelig å måtte sitte inne hele tiden for å vente å se om hun dukker opp.. Anonymous poster hash: 62951...86b
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Eksen...og myten om tom skittentøyskurv.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Akkurat i dag irriterer jeg meg grenseløst over en jeg skulle gi vekk klær til. Hun sier klokken 15.00 at nå kjører hun å er her om 20 minutter. Jeg holder meg hjemme for å vente på hun selv om jeg egentlig hadde mange ærend jeg skulle gjort. Ca 18.00 sender jeg melding at hun må si ifra hvis hun har ombestemt å ikke likevel vil ha klærene sånn at jeg kan eventuelt kan gi det vekk til noen andre. Det var mange intresserte så veldig irriterende å ikke vite om dukker eller ikke. Veldig irriterenes når hun ikke kommer når hun sier hun skal,å at hun ikke engang gir beskjed om at hun kommer senare! Kjedelig å måtte sitte inne hele tiden for å vente å se om hun dukker opp.. Anonymous poster hash: 62951...86b Hadde satt det utenfor dørken og reist jeg. Anonymous poster hash: 75258...866
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Eldste som ikke vil legge seg og bare tuller. Hatt det sånn i 4år, og jeg gir snart opp! Er møkklei! Anonymous poster hash: 4b9fb...e67
valkyrien Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 I den virkelige verden er det trass og dumme mennesker. På nett er det dumme mennesker og skrivefeil.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Akkurat nå for tiden, mannen. Han er tydeligvis like lei av meg, for han sier bare så utrolig mye dumt for tiden. I tillegg så er han ekstremt negativ og det bare suger energien ut av meg. Anonymous poster hash: b09da...e24
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Eksen, og at han ikke kan ta seg 5 min engang til å snakke om samvær og det faktum at han aldri har tid til ungene sine. Anonymous poster hash: 7c2c1...5c1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 En unge i barnehagen til småen som alltid er så stygg med sønnen min uten at han har gjort noe,å det irriterer meg veldig! Når jeg skulle hente småen i går så kom denne gutten mot han,å sønnen min rygger bakover i frykt ettersom han så ofte er stygg med han. Nå er det blitt så ille de siste dagene at sønnen min skriker og tårene triller når jeg leverer han i barnehagen,å han sier at han vil ikke i barnehagen for "ole" er slem med han. Til vanlig så er han veldig lett å levere å skriker aldri,mens nå er det så ille at jeg gruer meg til å levere han. Anonymous poster hash: 62951...86b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #18 Skrevet 8. januar 2015 Stress på jobb og at noen ikke gjør det de skal. Trege folk..spes i trafikken og i butikker. Ufordragelige unger som mobber andre i det skjulte. Hjemmeværende som sier de har det såååå travelt. Anonymous poster hash: 4aed1...7a7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #19 Skrevet 8. januar 2015 Forventninger og mas som kommer fra alle hold. Materialistisk fokus i samfunnet. Lei av folk generelt om dagen (ikke familie og venner) Anonymous poster hash: c629d...0e5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #20 Skrevet 8. januar 2015 Det siste året: uten tvil NAV, som gir meg hodebry Men sånn småting i hverdagen ellers er bilister som ikke blinker seg ut av rundkjøringer slik at man blir stående unødvendig å vente på neste luke Anonymous poster hash: bdb64...0ef
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 At jeg aldri blir fornøyd med meg selv, jeg føler at jeg aldri blir flink nok, og kritiserer meg selv hele tiden. Anonymous poster hash: 0e9a1...7d6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #22 Skrevet 8. januar 2015 Alle som jobber deltid og/eller turnus, som slenger dritt om oss som jobber 100% på dagtid fordi vi har barna så lenge i barnehagen. Skulle bodd i by, der er det nok mer akseptert å jobbe fulltid. Er så lei av å bli sett rart på fordi vi leverer før åtte og henter etter halv fire. Anonymous poster hash: 1e77b...944
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #23 Skrevet 8. januar 2015 Eksen.. Han som har kranglet i 4,5 år på samværet. Mener han har dem for lite. Så får han seg dame som bor 1 t unna, og da sa han plutselig fra seg halvparten av samværet han allerede har. Nå ville han plutselig bare ha dem fra fre-søn og ikke ons-man som han egentlig hadde. Han er bare hos henne etter jobb, så alt med våre 3 barn faller på meg i hverdagen Jeg har også snart fått dosa mi av raseriutbrudd og trass fra barna. Har en tenåring (annen far) som er ei hormonbombe, to barn på 6 og 8 år som er i tottene på hverandre konstant, og en 4 åring som er mer trassen alene enn de andre tre har vært tilsammen! Ååååhhh, som jeg håper på bedre tider Anonymous poster hash: 2552d...bb9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #24 Skrevet 8. januar 2015 Når jeg møter barn på vei til skolen om morgenen mens det ennå er mørkt...UTEN refleks. Blir irritert at det finnes så mange ansvarsløse foreldre Anonymous poster hash: 5fae4...506
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 8. januar 2015 #25 Skrevet 8. januar 2015 Søskenkrangling, syting, husarbeid, sure mennesker, dårlig vær, kø og vekkerklokken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå