Gå til innhold

Lykkefølelse! Fikk jobb idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en stilling utlyst, jeg tenkte jeg ikke var kvalifisert, men ringte likevel for å høre litt om jobben.

En time senere ringer sjefen for den aktuelle jobben meg opp sier han har snakket med min tidligere sjef og jeg blir innkalt på intervju med det samme. At på intervju kl 4 idag og fikk jobben etter 20 minutters prat!

Alt dette på en dag! Snakket sammen første han kl 1 så 2 så intervju kl 4!! Juhu!

Er så deilig! Vært hjemme en stund nå, og ville ut i jobb igjen, men trodde det kom til å ta lenger tid enn dette. Bestemte meg igår for at jeg vil ut i jobb igjen så fikk jeg jobb allerede idag! Jippi!

Min tidligere sjef hadde sagt masse bra om meg:))

2015 for en start! Har ikke sagt det til andre enn mannen min enda, så måtte bare dele her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Heldige du som fikk svar så raskt! Jeg går og venter på avklaring og har ventet i flere uker...

Anonymous poster hash: b09e9...144

Skrevet

Heldiggrus! Gratulerer :)

Har vært arb.ledig i 1 1/2 år og tørner snart :(

Bor på et litt lite sted, var bare 4 jobber å søke på i hele 2014, og sannsynligvis 100 søkere på hver av jobbene..

Anonymous poster hash: 97f47...059

Skrevet

Takk! Ja føler meg så utrolig heldig! Rakk ikke engang sende inn cv. En byrde som forsvant!

Håper du som venter på svar får det ledig snart!!

Og forstår du siste er lei! Jeg bor i Oslo, så her er det lettere.

Lykke til altså! Det er kjipt når man vil og ikke får :(

Skrevet

Oi, fantastisk - skjønner godt du er lykkelig!

Gratulerer!

Anonymous poster hash: dffd8...3e9

Skrevet

Bor på et litt lite sted, var bare 4 jobber å søke på i hele 2014, og sannsynligvis 100 søkere på hver av jobbene..

Kanskje på tide å flytte?

Anonymous poster hash: d6de1...7fb

Skrevet

Kanskje på tide å flytte?

Anonymous poster hash: d6de1...7fb

Samme tenkte jeg!
Skrevet

Bor på et litt lite sted, var bare 4 jobber å søke på i hele 2014, og sannsynligvis 100 søkere på hver av jobbene..Anonymous poster hash: 97f47...059

Kanskje på tide å flytte? Anonymous poster hash: d6de1...7fb

Samme tenkte jeg!

Kanskje mannen hennes har en veldig bra jobb der de bor?

Anonymous poster hash: a082a...aa8

Skrevet

20 minutters intervju? Hva slags jobb var det snakk om?

Anonymous poster hash: 56969...7ab
Skrevet

Gratulerer!

Hvordan jobb ble det? :)

Anonymous poster hash: 0cf63...320
Skrevet

Gratulerer så mye, kjære deg, det er vel fortjent! ;)

Skrevet

Det ble medierådgiver for Google, har vært hjemme en stund, men ville ut i jobb igjen nå.

Veldig glad for det. Vet jeg var heldig, men han som intervjuet hadde ringt min tidligere sjef og fått mine oppdrag derfra samt referanser fra tidligere kunder og firma.

Jeg er fornøyd! Jobbet med web/it kommunikasjon tidligere, så visste ikke helt om jeg var kvalefisert. Lykke dag!

Feires med cava og en sjokoladeplate!

Skrevet

Som medierådgiver burde du vite bedre enn å poste slikt åpent her!

Hilsen av en dine kommende kollegaer

Anonymous poster hash: e043a...520

Skrevet

Hilsen av en dine kommende kollegaerAnonymous poster hash: e043a...520

Hvorfor det? Er det hemmelig hvem som får jobb og hvordan?

Anonymous poster hash: 4bbd4...092

Skrevet

Gratulerer med ny jobb.

Utrolig at det er en så rask ansettelseprosess og at du ikke engang trenger å levere cv for en såpass god stilling, men da stoler de fullt ut på referanse og kort møte. Lykke til !

Anonymous poster hash: 5d0a0...012

Skrevet

Så hyggelig da! vi blir nok ikke kolleger på samme avdeling, vi skal kun være 5 stykker og de 3 andre er menn og siste ikke ansatt enda.

Jeg fikk lov av sjefen å si dette til hvem jeg vil, legge på FB om jeg vil det.. Dette er ikke hemmelig, men de skulle åpne for et nytt team og ønsket min kompetanse der. Jeg bar relevant for denne jobben mente de og ønske min kompetanse. De mente min erfaring ville komme godt med i dette. Jeg har jobbet i utlandet før jeg fikk barn med noe tilsvarende, men trodde jeg bar litt utdatert.

Veldig overraskende at ansettelsen kom så fort ja! Strålende fornøyd med det da :) fikk et selvtillit boost!

Hyggelig om vi blir kolleger da, om ikke i samme etasje så sikkert i samme bygning! Du får si hei til meg da! Jeg starter i mars/april :)

Jeg vil være hun små nervøse blondinen i dress :)

Skrevet

Tviler på at et så seriøst selskap som Google har så kort ansettelsesprosess...

Anonymous poster hash: 36971...e3f

Skrevet

Hvorfor det? Er det hemmelig hvem som får jobb og hvordan? Anonymous poster hash: 4bbd4...092

Neida, det er det absolutt ikke. Kanskje i andre firmaer, men full åpenhet hos oss. Sjefen sa før jeg dro at siden kontrakten er skrevet er det full åpenhet rundt min ansettelse.

Jeg har bare ikke sagt det til familie og venner enda, fordi jeg skulle egentlig ikke jobbe nå, skulle egentlig bli hjemme litt til å prøve oss på familieforøkelse, men nå venter vi noen år med det :)

Skrevet

Tviler på at et så seriøst selskap som Google har så kort ansettelsesprosess... Anonymous poster hash: 36971...e3f

Det er sikkert vanlig å bruke lenger tid, spurte ikke om de andre kandidatene eller de som allerede har blitt ansatt. Men han vet jo utdannelsen min og fikk kopier fra tidligere arbeidsgiver og alt som han mente var relevant, detvære seg referanser fra kolleger/ sjefer samt liste over samarbeidspartnerne mine og mine oppgaver for disse igjennom årene jeg jobbet der. Det var nok.

Skrevet

Det ble medierådgiver for Google, har vært hjemme en stund, men ville ut i jobb igjen nå.

Veldig glad for det. Vet jeg var heldig, men han som intervjuet hadde ringt min tidligere sjef og fått mine oppdrag derfra samt referanser fra tidligere kunder og firma.

Jeg er fornøyd! Jobbet med web/it kommunikasjon tidligere, så visste ikke helt om jeg var kvalefisert. Lykke dag!

Feires med cava og en sjokoladeplate!

Oi, så moro. Gratulerer!

Og ikke ta det personlig, men jeg er sjokkert over at et så stort firma gjør en så slapp og lite grundig jobb med kandidatvurderingen.

Anonymous poster hash: 56969...7ab

Skrevet

Det ble medierådgiver for Google, har vært hjemme en stund, men ville ut i jobb igjen nå.Veldig glad for det. Vet jeg var heldig, men han som intervjuet hadde ringt min tidligere sjef og fått mine oppdrag derfra samt referanser fra tidligere kunder og firma.Jeg er fornøyd! Jobbet med web/it kommunikasjon tidligere, så visste ikke helt om jeg var kvalefisert. Lykke dag!Feires med cava og en sjokoladeplate!

Oi, så moro. Gratulerer!Og ikke ta det personlig, men jeg er sjokkert over at et så stort firma gjør en så slapp og lite grundig jobb med kandidatvurderingen.  Anonymous poster hash: 56969...7ab

Takk takk :) jeg ble også sjokkert, men han gjorde vel en grundige jobb da han ringte min tidligere arbeidsgiver da, og der har jeg jobbet i 6 år. Så syntes vel sikkert det var viktigere å vite hvordan jeg hadde gjort det der enn å se på cv. Som før det kun har en jobb og det er samme jobb som nå, bare for et mindre firma og i Barcelona. Og det rakk jeg å skyte inn på intervjuet, men det avgjørende var nok samtalene med min tidligere sjef :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...