Gå til innhold

😱 Omskjæring av guttebarn tillatt i Norge


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vår eldste sønn er omskåret av medisinske årsaker. Mannen er også omskåret. Det fantes ingen andre muligheter for deres tilfeller. Det går helt fint nå, men at inngrepet er lite og uproblematisk må man langt ut på landet med. Mannen min har høy smerteterskel. Jeg har sett ham stram i kjeven med skulder ute av ledd. Aldri sett ham så smertepåvirket som da lokalanestesien gikk ut etter operasjonen. Sønnen vår hadde også komplikasjoner i flere måneder etter inngrepet. Helt vanvittig å utføre dette når man ikke må, og på helt uskyldige, små nyfødte. Burde vært 16- eller 18årsgrense.

 

Anonymous poster hash: e91c4...6dc

Min sønn sov igjennom hele inngrepet. Merket ingenting.

 

 

Anonymous poster hash: 9c077...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Vår eldste sønn er omskåret av medisinske årsaker. Mannen er også omskåret. Det fantes ingen andre muligheter for deres tilfeller. Det går helt fint nå, men at inngrepet er lite og uproblematisk må man langt ut på landet med. Mannen min har høy smerteterskel. Jeg har sett ham stram i kjeven med skulder ute av ledd. Aldri sett ham så smertepåvirket som da lokalanestesien gikk ut etter operasjonen. Sønnen vår hadde også komplikasjoner i flere måneder etter inngrepet. Helt vanvittig å utføre dette når man ikke må, og på helt uskyldige, små nyfødte. Burde vært 16- eller 18årsgrense.

 

Anonymous poster hash: e91c4...6dc

Min sønn sov igjennom hele inngrepet. Merket ingenting.

 

 

Anonymous poster hash: 9c077...1e0

Og hadde ingen smerter i etterkant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste ble omskåret som 19 åring pga. medisinske grunner. Han er i dag 30, og sier at han angrer så sinnsykt. Han har fått store problemer med sexlivet, får nesten aldri orgasme og hard og ru hud på hodet. Det ble gjort på sykehus i Norge, og de fjernet litt cel mye, så ereksjon gjorde fryktelig vondt.

 

I tillegg må jeg si at det å se den penisen etter inngrepet og en god stund frem i tid var et syn jeg aldri vil glemme. Svart og blå

 

Anonymous poster hash: fbbf6...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det jeg ikke skjønner med dere her inne. For en stund siden var den en dame som ville operere ørene til datteren sin siden de stod ut, og da var 99% av dib hønsa enig. Men når det er snakk om omskjæring sier dere det er barnemishandling. Begge deler er like gale! Unødvendige inngrep

 

Anonymous poster hash: f897f...574

Ehhh. Blir barn mobbet fordi de har forbud? Aldri hørt om. Du går da ikke rundt og viser fram tissen til vanlig. Utstående ører=synlig=mobbing i mange tilfeller. Teiteste sammenligningen jeg har hørt.

Jeg tror faktisk de kan bli mobbet om de ikke er omskåret. Internjustisen i enkelte miljø er temmelig beinhard. Det må nok

holdningskampanjer til.

 

Anonymous poster hash: e91c4...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vår eldste sønn er omskåret av medisinske årsaker. Mannen er også omskåret. Det fantes ingen andre muligheter for deres tilfeller. Det går helt fint nå, men at inngrepet er lite og uproblematisk må man langt ut på landet med. Mannen min har høy smerteterskel. Jeg har sett ham stram i kjeven med skulder ute av ledd. Aldri sett ham så smertepåvirket som da lokalanestesien gikk ut etter operasjonen. Sønnen vår hadde også komplikasjoner i flere måneder etter inngrepet. Helt vanvittig å utføre dette når man ikke må, og på helt uskyldige, små nyfødte. Burde vært 16- eller 18årsgrense.

 

Anonymous poster hash: e91c4...6dc

Min sønn sov igjennom hele inngrepet. Merket ingenting.

 

 

Anonymous poster hash: 9c077...1e0

Vår var også i narkose, men hadde store problemer med blødninger og smerter i ettertid. Mange kontroller og runder hos spesialist. Et halvt år etter var han helt fin.

 

Anonymous poster hash: e91c4...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vår eldste sønn er omskåret av medisinske årsaker. Mannen er også omskåret. Det fantes ingen andre muligheter for deres tilfeller. Det går helt fint nå, men at inngrepet er lite og uproblematisk må man langt ut på landet med. Mannen min har høy smerteterskel. Jeg har sett ham stram i kjeven med skulder ute av ledd. Aldri sett ham så smertepåvirket som da lokalanestesien gikk ut etter operasjonen. Sønnen vår hadde også komplikasjoner i flere måneder etter inngrepet. Helt vanvittig å utføre dette når man ikke må, og på helt uskyldige, små nyfødte. Burde vært 16- eller 18årsgrense.

 

Anonymous poster hash: e91c4...6dc

Min sønn sov igjennom hele inngrepet. Merket ingenting.

 

 

Anonymous poster hash: 9c077...1e0

Og hadde ingen smerter i etterkant ?
Nei faktisk ikke. Har 3 stk som er omskjært. Ene ble anbefalt omskjæring pga gjentatte infeksjoner.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9c077...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det jeg ikke skjønner med dere her inne. For en stund siden var den en dame som ville operere ørene til datteren sin siden de stod ut, og da var 99% av dib hønsa enig. Men når det er snakk om omskjæring sier dere det er barnemishandling. Begge deler er like gale! Unødvendige inngrep

 

Anonymous poster hash: f897f...574

Ehhh. Blir barn mobbet fordi de har forbud? Aldri hørt om. Du går da ikke rundt og viser fram tissen til vanlig. Utstående ører=synlig=mobbing i mange tilfeller. Teiteste sammenligningen jeg har hørt.

Jødiske og muslimske gutter kan bli mobbet av andre jødiske/muslimske gutter fordi de ikke er omskåret. Hørt om flere tilfeller av det.

Dessuten er begge inngrepene totalt unødvendig.

 

Anonymous poster hash: f897f...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...