Gå til innhold

Vi skal gifte oss med 1ukes mellomrom!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det viktigst å planlegge bryllupet eller ekteskapet?

Ditt fokus skal være på deg og mannen, du skal bruke energien på å planlegge framtiden deres! Bryllupet er 1! dag, ekteskapet skal vare for alltid.

Jeg forstår virkelig ikke hva du driver med, hi. HVORFOR avlyse den opprinnelige datoen bare for å få gifte seg først??

Er DET fokuset, da begynner jeg å lure på om du er mentalt moden nok til å gifte deg. Har du egentlig satt deg noe særlig inn i hverdagen ETTER bryllupsdagen, eller er det kun bryllupet som er viktig?

Du syns sikkert jeg er teit nå, men jeg må innrømme at dette tok litt kaka for min del :P

Anonymous poster hash: cea07...906

Skrevet

Dette tror jeg er noe av det mest fjollete jeg noen gang har lest på dib.

Tipper mannen i dette forholdet har meldt seg ut av planlegginga for lenge siden. Han har nok skjønt at her i gården er det viktigere hvordan man gifter seg enn med hvem.

Skrevet

Du burde seriøst oppsøke hjelp. 

En god psykolog kan kanskje hjelpe deg å komme over denne rivaliseringen og hjelpe deg bli trygg nok på deg selv til å la søsteren din gjøre som hun vil uten at livet ditt faller i grus over hennes avgjørelser. Du må ha store problemer med både selvtillit og selvfølelse. Hva med å bare planlegge ditt eget bryllup, få det så fint som dere vil ha det og rolig og trygt være sikker på at det er bra nok.

Anonymous poster hash: a3178...e7c
Skrevet

Klart dere kan gifte dere helger etter hverandre sier jeg. Hva er dette for noe liksom Hollywood og millionklassebryllup. Bridezilla much

Anonymous poster hash: 33473...10d

Skrevet

Herregud, bli voksen da!

Anonymous poster hash: 7a939...972

Skrevet

Det går ikke an!! Så egoistisk! Det er svært unaturlig å gifte seg uken etter hverandre... Her må dere sette dere ned å snakke sammen som voksne mennesker! Kan ikke en gifte seg tidlig på sommeren og en sent?

Anonymous poster hash: 72c45...ff3

Egoistisk av hvem? Søsteren som bestemte seg for å gifte seg på sommeren, tilsynelatende uten å vite at hi skulle gifte seg (som jeg tolker hi)? Eller egoistisk av hi, som faktisk er årsaken til at bryllupene blir så tett og etterpå klager over det? 

Skrevet

Wow sier bare jeg..

Hvorfor gifter dere dere,sånn egentlig? Mulig dere har gått glipp av selve budskapet og hensikten..

Skrevet

Ville nå giftet meg sist jeg da;) Det er det siste bryllupet gjestene husker best, og da får du mulighet til å endre på små "feil" som blir gjort i din søsters bryllup slik at alt blir perfekt.

Anonymous poster hash: 4ff8d...955
Skrevet

Hun er nok fast bestemt på å gifte seg først, for hun er slik. Ingenting er viktigere enn henne og hun skal alltid være først!

Bare p.g.a dette endret vi dato. *blablasnipp* Men bare av prinsipp så vil jeg gifte meg først

Anonymous poster hash: aa3d9...f63

Sorry, men dette blir for dumt.. En av de største dagene i ditt liv og du gjør den til en konkurranse mellom deg og din søster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...