Gå til innhold

Dere som har friluftsinteresserte menn: Synes dere dette er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mannen drar alene på tur i vinterfjellet med fem overnattinger uten å vite om han har muighet til å få kontakt underveis?

Anonymous poster hash: e63ef...d46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, synes det er synd å ta fra han en stor glede.

Anonymous poster hash: 2debb...1df
Skrevet

Ja det har han gjort. Det var selvsagt helt greit. Kunne tenke meg det samme når ungene blir større.

Anonymous poster hash: 1c1a5...34b

Skrevet

Ja. Helt greit. Men det er mer trolig at jeg finner på å gjøre det enn min mann. ;)

Anonymous poster hash: f2220...aad

Skrevet

Ja, det har han gjort, og jeg ser virkelig ikke problemet :) Jeg ønsker ikke å stoppe alle interessene hans selv om vi er sammen, man har godt av å være alene innimellom å gjøre det man liker aller mest :)

Skrevet

Ja. Det har jeg sjøl gjort også.

Skrevet

Ja, for jeg vet at han er ansvarlig og har god kunnskap.

Skrevet

Good riddance

Anonymous poster hash: 71e4a...4dd

Skrevet

Nei, ikke alene uten å ha muligheten til og kontakte omverdenen. 

Anonymous poster hash: 9d15f...3a7
Skrevet

Ja, så lenge man vet når man kan forvente at han tilbake.

Skrevet

Ja, forventer at jeg kan gjøre det samme. Fordelen ved å være gift med en soldat😏

Anonymous poster hash: a04b1...495

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja, det ser jeg ingen problemer med. 

Skrevet

Litt for lite informasjon. Kommer ann på værmeldingen, temperatur, rasfare(!), terreng og dette med kontakt med omverden. Min mann har mye erfaringer med turer i vinterfjellet, men ikke helt alene, derfor hadde jeg nok vært ganske betenkt. Jeg vet godt av personlige erfaringer og fra rødekors arbeid at ting kan være svært uforutsigbare i fjellheimen på vinterstid. Jeg hadde nok krevd at han hadde kommunikasjonsmuligheter i form av radio el. telefon i det minste.

Anonymous poster hash: 4d64a...179

Skrevet

God tur, gleder meg til å se bildene, husk at jeg skal på tur den-og-den (andre) helgen/uken :) Kos deg kjære! 

Det hadde vært min reaksjon :P Så lenge det var avtalt  og avklart på forhånd.

Anonymous poster hash: 32811...5de
Skrevet

Jeg er ikke ute etter å frata ham glede, men jeg er virkelig livredd for at noe skal skje med ham. Tanken på at dersom noe kan skje med ham første dag og at han da blir liggende i fire døgn uten å kunne kontakte hjelp gjør at jeg ikke tror jeg vil klare å slappe av i løpet av disse dagene. 

HI

Skrevet

Kommer an på. Min mann er interessert i friluftsliv og slikt, men ikke vant. Hadde han stukket til fjells uten kontaktmuligheter hadde jeg uroet meg. Derimot hadde min beste kompis blitt med, hadde jeg ikke ofret dem en tanke, for han er godt vant med lange turer.

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: f4c87...e2f

Skrevet

Heller en mann på fjellet enn en mann foran dataen. ( noe jeg har )

Anonymous poster hash: 618d5...fba
Skrevet

Jeg er ikke ute etter å frata ham glede, men jeg er virkelig livredd for at noe skal skje med ham. Tanken på at dersom noe kan skje med ham første dag og at han da blir liggende i fire døgn uten å kunne kontakte hjelp gjør at jeg ikke tror jeg vil klare å slappe av i løpet av disse dagene. 

HI

Kan du ikke bare si at du er oppriktig bekymret for ham og be ham ta med seg mobilen, men at han kan la den være avslått hele tiden og kun bruke den til nød? Da får dere jo begge "litt" viljen deres..

Anonymous poster hash: 24266...d80

Skrevet

Ja det er greit. Gjør det selv også

Skrevet

Jeg hadde trivdes best med at vi hadde hatt et par avtalte kontaktpunkter i løpet av den turen, rett og slett fordi jeg også ville bekymret meg for om han datt i ei ur første dagen og ble liggende. 

Gjest flykræsj
Skrevet

Ja, så lenge det er avtalt på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...