Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #26 Skrevet 6. januar 2015 Tror du burde prøve klærne og ikke dømme de på forhånd pga bildene av "gravid" modellen Jeg var en såkalt skinny gravid, og la kun på meg på magen. Flere av mine venninner gjorde det samme, så vi er forskjellige Anonymous poster hash: 18dd1...ccd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #27 Skrevet 6. januar 2015 Er du ille diger da eller? Selv jeg som endte på min 100 kilo, klarte å få på meg str L i mammatøy Jeg var også bælfeit som deg, og passet inn i HM tøy Anonymous poster hash: 9225b...711
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #28 Skrevet 6. januar 2015 Størrelsene i hm mama-buksene har endret seg siden jeg var gravid for 3 år siden. De jeg har fra sist sitter som et skudd, men samme størrelse (i alle modeller) er nå altfor trange. Anonymous poster hash: 23cc3...7da Ja, ikke sant? Var det jeg også skrev her. De fra tidligere svangerskap satt som støpt (har bare en igjen dessverre, men den sitter fremdeles som støpt). Nå er klærne derfra altfor trange, og ikke laget for min kropp overhodet... Anonymous poster hash: 6bebf...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå