Gå til innhold

HM mamma klær....latterlig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om modellene deres faktisk er gravide, ser ikke sånn ut da alle er syl slanke, kun en ball på magen.... Syns det os tragisk, de fleste gravide legger seg litt ut både her og der, sånn er det jo med de fleste og det er jo helt normalt og sånn det skal være, hvorfor lage mamma klær med skinny passform? Kjenner det irriterer meg!

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo god strech i mange av plaggene da, og en L i mammakolleksjonen er større enn en L i de vanlige klærne.

 

Jeg har lagt på med mellom 14 og 18 kg i mine svangerskap, altså ikke bare magen men litt ekstra polstring også, og har ikke hatt noen problemer med å passe mammaklærne til HM..... Jeg er ikke mager, er en str L også når jeg ikke er gravid.



Anonymous poster hash: 702e1...881
Skrevet

Det irriterer meg like mye at den minste str deres er Small i mange av klærne. Jeg svømmer i S, selv om jeg gikk opp 10 kg de første 18 ukene.

 

Anonymous poster hash: 816bf...972

Skrevet

Er du ille diger da eller? Selv jeg som endte på min 100 kilo, klarte å få på meg str L i mammatøy :)

Skrevet

Hm mammaklærne i S passa perfekt til meg. Ble ikke bred over det hele kun kul på magen, stor kul sådan 😉

 

Anonymous poster hash: 69462...873

Skrevet

Og at alle legger seg ut både her og der som gravide og ellers? Ikke alle og utenom graviditet hvilken grunn mener du man må ha til å måtte legge seg ut ?

 

Anonymous poster hash: 69462...873

Skrevet

Prøver dere å få Hi til å føle seg som en hval, eller?

 

Anonymous poster hash: da598...db6

Skrevet

Jeg var 102 kg og kunne godt bruke HMklærne :)

 

Anonymous poster hash: a5691...a7e

Skrevet

Jeg var gravid i 2012/13, og fant da plagg som passet min kropp. Bukser da, spesielt. Jeg har nemlig store lår, bitteliten rumpe, og middels hofte, og slank midje. Det er til vanlig vanskelig å finne klær som sitter godt. Bukser glir alltid ned på meg. 

Nå er jeg gravid igjen, og får nesten ikke på meg buksene fra H&M, som jeg har kjøpt denne gangen (har bare en bukse igjen fra forrige gang og den sitter som et skudd). De er gørrtrange over lårene (for såvidt også leggene, men det tåler jeg). De siger nedover uansett hvilken størrelse jeg har. Jeg har bukser i str 44 og 42, og en i 38 uten å bry meg om at den var pintrang over lårene, da jeg ville den skulle passe hoftene og midjen (noe den gjorde, om enn litt stor, men hadde aldri fått på meg str 36 over lårene). Buksene i str 44 og 42 er digre beist over hoftene og midjen. Ganske trange over lårene også, men jeg kunne ikke hatt noe større i livet uten at det hadde sett ut som jeg gikk i en kjole, hvor kjoleskjørtet var oppned...

Topper og gensere passer ok, noen av dem. Men mange er innmari store og formløse! Jeg har ingen mage med omkrets på 250 cm! Dette gjelder særlig de penere plaggene, som er mer skjorte/bluse. Genserne har jeg derimot opplevd at har vært for korte i lengden. Kunne like så godt gått i vanlig genser, som også kryper litt oppover magen...



Anonymous poster hash: 6bebf...34d
Skrevet

Har aldri hatt slike problemer med HM-mammatøy. Jeg syns kanskje heller tvert i mot at de var litt store i størrelsen. Jeg er en helt vanlig str M, som har lagt på meg vel 20 kg i tre svangerskap.

 

Anonymous poster hash: fc7e7...81b

Skrevet

Jeg har hatt motsatt problem med klærne. Gikk ned masse og går ikke opp. Kjøpte klær i str jeg vanligvis bruker og det er for stort, sklir ned osv. Har blitt slankere alle andre steder enn magen. Modeller for mammaklær er syltynne som alle andre modeller ;) har ikke sett noen modeller.

 

Anonymous poster hash: 1bc5a...a1f

Skrevet

Jeg forstår deg, hi, mtp buksene. De er små og trange over lårene på meg og, jeg jeg anser meg selv som ganske gjennomsnittlig. (Er 1.67, og veier 75 kg, nå når jeg er gravid i uke 23.)

 

Anonymous poster hash: cdb8c...e7f

Skrevet

 

Jeg var gravid i 2012/13, og fant da plagg som passet min kropp. Bukser da, spesielt. Jeg har nemlig store lår, bitteliten rumpe, og middels hofte, og slank midje. Det er til vanlig vanskelig å finne klær som sitter godt. Bukser glir alltid ned på meg. 

 

Nå er jeg gravid igjen, og får nesten ikke på meg buksene fra H&M, som jeg har kjøpt denne gangen (har bare en bukse igjen fra forrige gang og den sitter som et skudd). De er gørrtrange over lårene (for såvidt også leggene, men det tåler jeg). De siger nedover uansett hvilken størrelse jeg har. Jeg har bukser i str 44 og 42, og en i 38 uten å bry meg om at den var pintrang over lårene, da jeg ville den skulle passe hoftene og midjen (noe den gjorde, om enn litt stor, men hadde aldri fått på meg str 36 over lårene). Buksene i str 44 og 42 er digre beist over hoftene og midjen. Ganske trange over lårene også, men jeg kunne ikke hatt noe større i livet uten at det hadde sett ut som jeg gikk i en kjole, hvor kjoleskjørtet var oppned...

 

Topper og gensere passer ok, noen av dem. Men mange er innmari store og formløse! Jeg har ingen mage med omkrets på 250 cm! Dette gjelder særlig de penere plaggene, som er mer skjorte/bluse. Genserne har jeg derimot opplevd at har vært for korte i lengden. Kunne like så godt gått i vanlig genser, som også kryper litt oppover magen...

 

Anonymous poster hash: 6bebf...34d

 

Kan nevne at jeg til vanlig ligger på 38 i bukser og S eller M i overdeler. Forrige svangerskap la jeg på meg totalt 6 kilo, og var ganske liten. Jeg er nå 20 uker, og er minus 3 kilo fra startvekt, og magen er fremdeles ingen doning... 

 

Anonymous poster hash: 6bebf...34d

Skrevet

He he jeg er ingen hval nei, en helt normal m/l til vanlig, når sant skal sies har jeg ikke prøvd mamma klær enda, men for å rette meg selv litt så provoserer bildene meg da for å si det på den måten. Modellene er slanke som bare det, og for mange er det også normalt, men jeg mener at selv om man ikke legger på seg så mye så legger man seg kanskje litt ut. Hvorfor ikke bruke en "normal" gravid dame da som modeller... Tror bare ikke at disse HM mamma modellene representerer gjennomsnittet av en gravid kvinne😉 og det er spesielt buksene jeg tenker på, når de har betennelse som super skinny osv så syns jeg det blir litt feil, men det er min mening, så vet jeg at det finnes 100 andre meninger😜

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Skrevet

He he jeg er ingen hval nei, en helt normal m/l til vanlig, når sant skal sies har jeg ikke prøvd mamma klær enda, men for å rette meg selv litt så provoserer bildene meg da for å si det på den måten. Modellene er slanke som bare det, og for mange er det også normalt, men jeg mener at selv om man ikke legger på seg så mye så legger man seg kanskje litt ut. Hvorfor ikke bruke en "normal" gravid dame da som modeller... Tror bare ikke at disse HM mamma modellene representerer gjennomsnittet av en gravid kvinne😉 og det er spesielt buksene jeg tenker på, når de har betennelse som super skinny osv så syns jeg det blir litt feil, men det er min mening, så vet jeg at det finnes 100 andre meninger😜

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Hilsen HI

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Skrevet

 

He he jeg er ingen hval nei, en helt normal m/l til vanlig, når sant skal sies har jeg ikke prøvd mamma klær enda, men for å rette meg selv litt så provoserer bildene meg da for å si det på den måten. Modellene er slanke som bare det, og for mange er det også normalt, men jeg mener at selv om man ikke legger på seg så mye så legger man seg kanskje litt ut. Hvorfor ikke bruke en "normal" gravid dame da som modeller... Tror bare ikke at disse HM mamma modellene representerer gjennomsnittet av en gravid kvinne😉 og det er spesielt buksene jeg tenker på, når de har betennelse som super skinny osv så syns jeg det blir litt feil, men det er min mening, så vet jeg at det finnes 100 andre meninger😜

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Hilsen HI

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Skjønner hva du mener, men det går andre veien også.. JEG tror det er like mange som ikke legger seg ut i svangerskapet.. Damer er forskjellige..

Synes for øvrig de kunne brukt forskjellig gravidtyper som modeller :)

 

Anonymous poster hash: 7dfc4...a55

Skrevet

Var du feit før du ble gravid?

H&M sitt mammatøy er da ganske romslig.

 

Anonymous poster hash: bb2b9...501

Skrevet

Jeg brukte skinny bukser for gravide fra hm :) Myke og gode, med maaaassse stretch ;) He he.  Syns gravideklærne passet godt jeg da.... Og jeg la på meg 16 kg i begge mine svangerskap :)

 

Har ikke sett så mye på reklameplakatene, for det gjør jeg sjeldent uansett. Sammenligner meg ikke med 10 år yngre, retusjerte modeller , he he.

Skrevet

Jeg var 103 som høygravid og jeg brukte L/str40 i HM buksene :)
Har du prøvd de da??



Anonymous poster hash: 1463f...2e0
Skrevet

Ja ja får vel ta meg en tur å prøve litt da før jeg "skyter" noe mer😉 myke olabukser med mye strech er bra, men syns fortsatt skinny gravid modeller som ikke en gang er gravide er teit😝 😂

Hi

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Skrevet

Var du feit før du ble gravid?

H&M sitt mammatøy er da ganske romslig.

 

Anonymous poster hash: bb2b9...501

Nope, ganske så normal, fortsatt ikke feit for å bruke ditt utrykk, men større en HM gravid modellene!

 

Anonymous poster hash: 6747e...d6a

Skrevet

Synes nå heller at HM sitt mammatøy er stort i str. 



Anonymous poster hash: f228a...407
Skrevet

Men kjære deg, ALLE modeller er tynne, både hos HM og ellers. Også de som viser mammaklær. Det er da langt fra alle ikke-gravide som er tynne heller, så du burde irritere deg generelt over modellbruken og ikke bare over gravidmodellene.



Anonymous poster hash: 6c816...0da
Skrevet

HM sine mammaklær passet meg fint. La på meg ca 20 begge gangene.

 

Anonymous poster hash: 47228...24d

Skrevet

Størrelsene i hm mama-buksene har endret seg siden jeg var gravid for 3 år siden. De jeg har fra sist sitter som et skudd, men samme størrelse (i alle modeller) er nå altfor trange.

 

Anonymous poster hash: 23cc3...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...