Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #26 Skrevet 6. januar 2015 Hahaha, det er godt mannen din ikke er av samme ulla som sine søstre Anonymous poster hash: 24f6d...32c
Chl85 Skrevet 6. januar 2015 #27 Skrevet 6. januar 2015 Wahahahahaaahaaaa! "Hikster" Faktisk det sprøeste jeg har hørt om på lenge Du har en litt spesiell svigerfamilie ja Føler med deg
oslofrk Skrevet 6. januar 2015 #28 Skrevet 6. januar 2015 Høgøhøhø - jeg venter spent på neste episode!
FruLesehest Skrevet 6. januar 2015 #29 Skrevet 6. januar 2015 Haha, det vil jeg påstå var ekstremt latterlig oppførsel. Skikkelige skruller. Ler meg skakk.
3 i april Skrevet 6. januar 2015 #30 Skrevet 6. januar 2015 Du må bare oppdatere oss på søsterens reaksjon når de finner ut hva dere gjorde med de rammene
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #31 Skrevet 6. januar 2015 Du må bare oppdatere oss på søsterens reaksjon når de finner ut hva dere gjorde med de rammene Det blir ikke lenge til jeg kan oppdatere dere. Jeg snakket med ham for en liten stund siden, da hørte jeg den ene søsteren i bakgrunnen så nå vet iallefall hun det. Så får vi se hva han sier når han kommer hjem😉 Men som flere har påpekt virker de helt sprø til tider. Etter min mening har de et veldig usunt søskenforhold. Hun ene er sjefen over de andre og begge to har alltid sjefet over min mann. Grunnen til at jeg blir den stygge ulven er at det var først da han kom sammen med meg at han forsto at meningene hans hadde betydning og ble respektert. Jeg gjorde det klart for han at hva søstrene mente var meg revne likegyldig, jeg var sammen med ham og ikke søstrene. Mannen har blomstret så utrolig etter han begynte å hevde sin rett at det er helt fantastisk😉 Men han har å brnye seg på som dere ser her! Anonymous poster hash: a3277...1cb
amandine Skrevet 6. januar 2015 #32 Skrevet 6. januar 2015 Har du skikkelig flaks, HI, er de på DiB begge to ha ha ha ha;-) Trodde det bare var jeg som hadde litt koko på svigerinnesiden, men dine slår mine!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #33 Skrevet 6. januar 2015 Ja, noen vil nok tipse om dette til tuppene, og dermed blir dette potensielt en "Tillab #2". Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #34 Skrevet 6. januar 2015 Synes litt synd på mannen som måtte møte dem alene. Anonymous poster hash: c62a7...be0
prekæs Skrevet 6. januar 2015 #35 Skrevet 6. januar 2015 Ta alle ut av ramma og plasser de i et fotoalbum. Gjorde jeg da det begynte å bli for mange her. Så legger du albumet lett synlig i en bokhylle eller noe:)
Soon to be mum Skrevet 6. januar 2015 #36 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Hahaha... Jeg ler meg ihjel! 😂 Endret 6. januar 2015 av Soon to be mum
mamma_bergen Skrevet 6. januar 2015 #38 Skrevet 6. januar 2015 Fnis! Det er alltid noen familier som er verre enn andre
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #40 Skrevet 7. januar 2015 Ja, noen vil nok tipse om dette til tuppene, og dermed blir dette potensielt en "Tillab #2". Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4 Hva er "Tillab #2"? Anonymous poster hash: 2d8f2...d85
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. januar 2015 #41 Skrevet 7. januar 2015 Ja, noen vil nok tipse om dette til tuppene, og dermed blir dette potensielt en "Tillab #2". Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4 Hva er "Tillab #2"? Anonymous poster hash: 2d8f2...d85 Tillab var bruker her for mange år siden. La ut om familien under nick, ble ikke bedre da hun la ut link til annonse på Finn, der svigerforeldrene skulle selge bil, annonse med tlfnr og navn, hvis jeg husker riktig.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #42 Skrevet 7. januar 2015 Ja, noen vil nok tipse om dette til tuppene, og dermed blir dette potensielt en "Tillab #2". Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4 Hva er "Tillab #2"? Anonymous poster hash: 2d8f2...d85 Tillab var bruker her for mange år siden. La ut om familien under nick, ble ikke bedre da hun la ut link til annonse på Finn, der svigerforeldrene skulle selge bil, annonse med tlfnr og navn, hvis jeg husker riktig. Korrekt. Hun klaget endel over svigerfamilien, b.l.a., og noen her inne kjente henne igjen og informerte de det gjaldt. De leste dermed hvert eneste innlegg hun hadde skrevet under nick (vil jeg anta), og hun fikk masse problemer pga. det. Og Tillab var, iflg min mening, ihvertfall, en veldig ok bruker, for jeg mener ikke at hun skal svertes. En gang hjalp hun ei som skrev et rop om hjelp her inne. Tillab tilkalte politiet eller et krisesenter, og skaffet hjelp til henne. Ganske utrolig historie. Folk burde tenke seg om hva de skriver her iblant, for endel detaljer bidrar til at man blir veldig lett identifiserbar. Har man da klaget over at svigermor er et troll over tid kan man det selvsagt komme ut. Bare FYI. Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4
oslofrk Skrevet 7. januar 2015 #43 Skrevet 7. januar 2015 Det er de tråder som får meg til å skjønne at jeg bruker tid på div - hjertelig takk HI! 😃😀😊😄😃😀😊
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #44 Skrevet 7. januar 2015 Det er de tråder som får meg til å skjønne at jeg bruker tid på div - hjertelig takk HI! Say what? Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #45 Skrevet 7. januar 2015 Hei igjen😊 Ha ha ha Ja det skulle tatt seg ut om de var inne på dib!Da hadde de enten svart i tråden eller sjerpet seg etter å ha lest kommentarene deres😉 Jeg kan uansett stå for det som jeg har skrevet og hva jeg mener vet de fra før. Bestemoren ble veldig glad og takket datteren for den fine overraskelsen. Hun sto visst bare og måpet før hun fikk tatt seg sammen og svart at hun og søsteren hadde prøvd å få deg klart før jul! (Noen lyver lettere enn andre!) Min mann hadde sagt til sin søster i ene rom at han var ditt lei tvangen deres og nå fikk det være nok. Da hadde hun sagt at hun selv forsto at de hadde overdrevet litt... Så det var slutten på denne visa😊 Jeg har fremdeles bare ett bilde på kontoret og ingen bildevegg! Fornøyd frue Anonymous poster hash: a3277...1cb
oslofrk Skrevet 7. januar 2015 #46 Skrevet 7. januar 2015 Det er de tråder som får meg til å skjønne at jeg bruker tid på div - hjertelig takk HI! Say what? Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4 Jeg synes denne tråden er ubetalelig! Ler meg skakk! 😉
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2015 #47 Skrevet 7. januar 2015 HAHAHAHA! For en spik spenna gærn familie! Ler så jeg griner, priceless! At det virkelig er mulig Anonymous poster hash: 16dc9...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå