Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har 9 nydelige tante barn. Jeg har noen nydelig barn selv. Til jul fikk jeg bilde av ett tante barn fra moren til dette barnet (exen til min bror). Dette bildet sto fremme i stuen da jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av det siden vi knapt nok har bilder av våre egne småtroll på veggene. Dette ser da min svigerinne når hun kommer innom med noe og blir dødelig fornærmet for vi har bilde av dette barnet og ingen av hennes... Så ringer hun sin søster og sier at jeg bare skal ha bilder av tante/onkel barn fra min side av familien! Jeg forklarte at vi fikk det til jul og at jeg heller ikke har bilder av det andre barnet til min bror, men nei... Jeg er så urettferdig som har bilde av favoritt siden fremme. Nå krever disse damene at min mann skal sette meg på plass og lage en bildevegg i trappen av alle tante barna våre! What tha Fuck! Jeg vil for faen ikke ha bildevegg av andre sine barn i mitt hus! Jeg vil ikke ha en forbanna bildevegg i det hele tatt! Jeg er for faen ikke bestemoren deres! Min mann gav grei beskjed at nå gikk de over streken og at jeg hadde sagt det som var å si om den saken. Så mine damer og herrer, når jeg kom hjem fra jobb i dag hang det en pose på døren. Innholdet var pakket fint inn i plast. Gjett en gang hva det var... 7 bilder i matchene rammer. Hva gir dere meg? Anonymous poster hash: a3277...1cb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Omg! Sinnsyke er vel bare forbokstaven 😱 Anonymous poster hash: 42e21...d81
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Omg! Sinnsyke er vel bare forbokstaven 😱 Anonymous poster hash: 42e21...d81
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Hahaha, seriøst?!! Hva slags såpethriller er du havnet i?! Anonymous poster hash: 0e458...713
☆☆☆ Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Då har du dekorasjon til bod eller vaskerom Personlig ville eg nok hengt dei opp ein godt synlig plass, men å pålegge andre å dekorere etter kva eg finn koselig er eit steg vidare, for å seie det slik.
Gjest Minnieropptatt Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Kødder du? Endret 5. januar 2015 av Minnieropptatt
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Jepp, dønn seriøst! Jeg har imidlertid satt bilde av det ene barnet på en hylle på hjemmekontoret mitt. Siden det er søstrene til min mann skal han få posen i hånden og gjøre som han vil. Men å tvinge andre til å lage en bildevegg, og planene hvor den skal være er jo helt sykt! Det som er med disse to er at så lenge man gjør som de vil er de veldig greie og lett å ha med å gjøre. Men er man uenig så er det full fyr i telte med en gang. Og etter min mening herjer de for mye med broren sin og alt som er hans. Når vi skulle kjøpe ny bil feks så hadde de meninger om alt fra type, modell og farge. Ble skikkelig sur da vi kjøpte den bilen vi hadde planlagt isteden for den de hadde sett seg ut til ham. Det at det faktisk er jeg som både kjører og betaler for bilen spiller visst ingen rolle. For ikke å snakke om da vi skulle finne navn til nr 2! Anonymous poster hash: a3277...1cb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Hahaha! Anonymous poster hash: bb1a4...3aa
Tjofsen Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Takk for en god latter! De damene er spik spenna gærne. Du får sende noen stygge pynteting i retur og kreve at de har dem fremme fordi du vil det. Kanskje de skjønner tegninga da.
Hjertefru Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Haha... Dagens! For noen skruller hi. Folk altså...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Hahaha!!! 😄 Dagens beste !! 😄 Anonymous poster hash: 3c489...175
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Så godt jeg kan glede noen med min frustrasjon😉 Jeg skal holde dere oppdatert på galskapen! *ler* kanskje de skal få en collage med meg som motiv? Anonymous poster hash: a3277...1cb
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Er det mulig? En ting er sikkert: hadde jeg vært deg, så hadde jeg lett levert posen, med innhold, tilbake i morgen.
3 i april Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 HOHOHO Jeg hadde tatt de rammene og rammt inn bilder av mine egne barn, og så gitt de videre til svigerinnene sånn at de hadde bilder av dine unger til biledven i deres egen gang. Seriøst du og mannen burde seriøst møtt opp og vært DØNN seriøse, side de er så opptatt av bildevegg, så kan de vel starte med sin egen
FrkKværner Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Hahaha for noen gale damer. Synes du skal forstørre opp ett stort bilde av deg og mannen som du spikrer opp neste gang dere er på besøk hos disse skrullene 😊.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 Ta et stort bilde av rompa di, Ram det inn i en av rammene du fikk, og heng det paa doerhaandtaket deres! Gleder meg til oppdatering. Anonymous poster hash: 7cf9f...4c4
Hønemor30 Skrevet 6. januar 2015 #21 Skrevet 6. januar 2015 Haha..herregud!! Du har jo tydeligvis giftet deg inn i en klin gææær'n familie du Spent på fortsettelsen her..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #22 Skrevet 6. januar 2015 Nesten så jeg har problemer med å tro på dette. Er det virkelig så gale folk der ute? Jeg tror deg altså. Begynte å tenke på hvordan type mennesker som reagerer slik. Det må være noe annet som ligger bak her. Anonymous poster hash: 3cf1a...00c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #23 Skrevet 6. januar 2015 Dette er trolling. Anonymous poster hash: 23848...284
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #24 Skrevet 6. januar 2015 Hei igjen😉 Min mann fikk posen med bildene og er nå hos sin mor og lager bilde vegg for henne😊 For han var det uaktuelt å henge opp bilder av 9 barn som ikke er våre noen som helst plass i huset. Bestemoren ble veldig glad hun så da gjenstår det å se hva søstrene Sisters sier når hun takker dem for bildene😉 Tipper den ballen legges død fra nå av😆 Og bare fordi jeg lurer, hvorfor i all verden skulle dette være troll? Anonymous poster hash: a3277...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå