Gå til innhold

Meg som sa opp jobben. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg om at jeg hadde sagt opp jobben. Nå i dag var jeg på en samtale hos nav da kontoen er tom etter jul. Har fått snakket med saksbehandler, og jeg sa selvfølgelig at det var en annen grunn til at jeg sa opp jobben. :)

Jeg får nødhjelp på konto etter kl 4 i dag, på kr 5500,- og søknaden min skulle hun ta opp neste uke. Hun regnet med at det gikk i orden og at jeg får hjelp til livsopphold frem til jeg får dagpenger.

Det er utrolig deilig å slippe å jobbe, deilig å sitte her å kose meg med en kopp kaffe og en røyk. Elsker slike late dager. <3

Ville bare oppdatere til dere som mente at jeg kom til å gå uten penger.....

Anonymous poster hash: 99ae0...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig for deg da.... personlig ville jeg følt meg helt dritt om jeg måtte motta sosialstønad og attpåtil nødhjelp for å få ting til å gå rundt. Lavere kan man ikke synke etter min mening, og i allefall ikke om det selvvalgt slik som hos deg. Håper du vet at man gjerne sender bekymringsmelding til bv fra nav om folk trenger nødhjelp og de har unger. 

Gratulerer, du har blitt en lavtstående skattemissbruker. 

Anonymous poster hash: 7aafd...14e
Skrevet

I humør til og provosere skjønner jeg men KOS DEG DU, det er ikke bare bare og få de pengene fra nav, de kommer ikke av seg selv hver mnd til du får dagpenger.

Skrevet

Så deilig for deg da.... personlig ville jeg følt meg helt dritt om jeg måtte motta sosialstønad og attpåtil nødhjelp for å få ting til å gå rundt. Lavere kan man ikke synke etter min mening, og i allefall ikke om det selvvalgt slik som hos deg. Håper du vet at man gjerne sender bekymringsmelding til bv fra nav om folk trenger nødhjelp og de har unger.

Gratulerer, du har blitt en lavtstående skattemissbruker.

Anonymous poster hash: 7aafd...14e

De sender ikke bekymringsmelding for dette!

Skrevet

Du vet at Nav sjekker grunnen for oppsigelse? Det ligger rapport fra arbeidsgiver i Nav sine systemer. Så du blir oppdaget etterhvert

Skrevet

Gratulerer, du har blitt en lavtstående skattemissbruker. Anonymous poster hash: 7aafd...14e

De sender ikke bekymringsmelding for dette!

Venninna mi jobber på Nav og hun sier de ofte gjør det
Skrevet

Ikke ofte jeg sier dette , men i dette tilfelle er det på sin plass (hvis dette er sant, hvilket jeg egentlig ikke tror det er): Stakkars barn, som har deg til mor!

Skrevet

skjønner at du er mest sannsynlig ute etter å provosere.. MEN, skjønner du at det er sånne som deg som gjør at velferdsstaten til slutt ikke kan fungere? Og at den dagen datteren din plutselig sitter der som ufør eller arbeidsledig så får hun ikke noe hjelp fra staten, fordi vi har prøvd det før og det blir for dyrt..

Anonymous poster hash: 7d00e...241
Skrevet

Gratulerer! Føles sikkert bra å sitte der, mens vi andre jobber for at du skal ha muligheten til å sitte sånn.

Skrevet

Du må ha utrolig lite å gjøre som bruker tida di på å forfatte slikt talentløse trolleinnlegg. Tror ikke et sekund på deg, du vil bare ha underholdning med sinte motsvar - men siden jeg vet du lyver provoserer du meg mindre enn en treåring som kaller meg en bæsj.

Anonymous poster hash: 907a8...fcb
Skrevet

Så enkle mennesker er det vel like greit at ikke jobber kanskje? Ser ikke for meg at du har iq til å jobbe i noe annet enn en vernet bedrift. Og hva jeg tenker om deg, toppet seg jo når jeg så du røyker. Snakk om lavmål. Bleika hår og eller?

Anonymous poster hash: 2b40d...ef2

Skrevet

Du vet at Nav sjekker grunnen for oppsigelse? Det ligger rapport fra arbeidsgiver i Nav sine systemer. Så du blir oppdaget etterhvert

Det er ikke noe automatik i at de sjekker det nei. Men jeg har sikret meg mot det. Saksbehandler var også enig i at arbeidsgiver mest sansynnelig ikke ville innrømme dette, og at jeg hadde god grunn til å si opp på dagen. :D

Skrevet

Jeg skrev et innlegg om at jeg hadde sagt opp jobben. Nå i dag var jeg på en samtale hos nav da kontoen er tom etter jul. Har fått snakket med saksbehandler, og jeg sa selvfølgelig at det var en annen grunn til at jeg sa opp jobben. :)

Jeg får nødhjelp på konto etter kl 4 i dag, på kr 5500,- og søknaden min skulle hun ta opp neste uke. Hun regnet med at det gikk i orden og at jeg får hjelp til livsopphold frem til jeg får dagpenger.

Det er utrolig deilig å slippe å jobbe, deilig å sitte her å kose meg med en kopp kaffe og en røyk. Elsker slike late dager. <3

Ville bare oppdatere til dere som mente at jeg kom til å gå uten penger.....

Du får kose deg mens du kan.... Jeg fikk også sosialhjelp fram til dagpenger for en stund siden (hadde ikke sagt opp fordi jeg ikke gadd jobbe) Da dagpengene begynte å komme inn så jeg hadde fast inntekt, så var det jeg hadde fått i sosialstønad plutselig et lån! Måtte betale tilbake hver eneste krone. Så ikke vær dor kjepphøy! (Hvis du da ikke bare troller)

Anonymous poster hash: 30bd1...ed8

Skrevet

Det er ikke noe automatik i at de sjekker det nei. Men jeg har sikret meg mot det. Saksbehandler var også enig i at arbeidsgiver mest sansynnelig ikke ville innrømme dette, og at jeg hadde god grunn til å si opp på dagen. :D

Haha! Var du ikke avslørt som troll før, så ble du det nå!

Skrevet

Du har passert grensen for hva som var troverdig for leeeenge siden. Du driter deg ut med å fortsette. Uff, er det ingen som kan kunsten å trolle lengre?

Skrevet

Du har passert grensen for hva som var troverdig for leeeenge siden. Du driter deg ut med å fortsette. Uff, er det ingen som kan kunsten å trolle lengre?

Jeg vet. Savner reale trolleinnlegg som man gikk på med alle sanser. Nå for tiden skrives det bare slike overdrevne der provokasjonsforsøkene ligger tykt utenpå. Kjedelig. 

Skrevet

Troll.

Anonymous poster hash: e3131...44d

Skrevet

Jeg jobber i NAV og at du har fått 5500 i nødhjelp må du lenger ut på landet med. Nødhjelp varierer fra kommune til kommune, i Oslo er det 100 kroner pr person i husstand pr døgn, men de fleste andre steder i Norge er det ca 70-80 kroner pr person i husstand pr døgn. Videre har vi ikke lov å gi nødhjelp mer enn maksimalt 5-6 dager. Siden de skal behandle søknaden din neste uke har du fått maks for en uke noe som er vesentlig mindre enn 5500.

Selvsagt innhentes det dokumentasjon på årsak til at du sa opp jobben.

Anonymous poster hash: 601be...c80

Skrevet

Hva har du fortalt NAV at grunnen til oppsigelsen er?

Anonymous poster hash: da780...80e

Skrevet

Bra du har råd til røyk da iallefall... :P

Anonymous poster hash: 25c38...ac4

Skrevet

Du burde skamme deg og innerst inne følt deg råtten, noe annet kan jeg ikke skjønne. Her har jeg GOD grunnlag for arbeidsavklaringspenger etter en bilpåkjørsel hvor jeg ikke kan fortsette i jobben min, likevel nekter NAV meg penger pga utdannelsen jeg har. Så langt har jeg kjempet mot dem i 10 mnd nå og på disse mnd har jeg måtte leve av bufferkontoen min, NAV betaler ikke en krone!!! At sånne som deg får penger slengt etter seg er en skam! Håper røyken tar knekken på deg en dag!

Anonymous poster hash: 5710d...cd9

Skrevet

Så ekkel du er HI! Jeg går ikke hjemme å "naver" fordi jeg synes det er så deilig, jeg gjør det fordi jeg er for syk til noe annet. Sånne som deg, troll eller ikke, ødelegger for oss som har grunn til å få hjelp av nav!

Anonymous poster hash: 02e8a...500
Skrevet (endret)

For en jævla usympatisk møkkainnstilling. Det er jo godt det bare er troll.

Endret av sug lut
Skrevet

Du burde skamme deg og innerst inne følt deg råtten, noe annet kan jeg ikke skjønne. Her har jeg GOD grunnlag for arbeidsavklaringspenger etter en bilpåkjørsel hvor jeg ikke kan fortsette i jobben min, likevel nekter NAV meg penger pga utdannelsen jeg har. Så langt har jeg kjempet mot dem i 10 mnd nå og på disse mnd har jeg måtte leve av bufferkontoen min, NAV betaler ikke en krone!!! At sånne som deg får penger slengt etter seg er en skam! Håper røyken tar knekken på deg en dag!Anonymous poster hash: 5710d...cd9

Da er det på tide å skaffe seg en advokat!!

Skrevet

Huff så følt av deg å ødelegge for de som faktisk har behov fra sosialstønad g stønad til livsopphold en periode. Så mottar du det fordi du er lat.

Det er fryktelig tungt å leve og å gå på NAV og de aller fleste gjør det heldigvis kun for en periode der ting er vanskelig i livet.

Men du ødelegger ryktet til de som faktisk trenger dette.

Stønad til livsopphold er forresten 4700kr sist jeg sjekket. Det dekker ikke mye. Supplerende livshjelp kan du få, men da må du bevise at du har blitt oppsagt i påvente av dagpenger eller ha en annen søknad inne til behandling som for eksempel aap. Da vil NAV fort finne ut at du sa opp av egen vilje. Da er alt mye vanskeligere.

Håper du får deg en ny jobb snart og innser det er det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...